"Polecam ten serwis. Byłam już wcześniej w kilku innych i na szczesice trafiłam do Art-Mag Gliwice Serwis Samochodowy gdzie kompleksowo naprawiono moją Skodę za przyzwoitą cenę. ",
KSenia , SKODA FABIA 2
"Bardzo mila , szybka i fachowa obsługa a przy tym ... nie drogo :).Jeśli chcecie oddać swój mobilek w dobre ręce to gorąco polecam.",
andiruuu
"Bardzo dobry warsztat. Bardzo pomocny mechanik. Ceny za częsci i robociznę rozsądne - nie przepłacasz jak w warsztatach sieciowych. Dużą zaleta jest niestandardowy czas pracy, szczególnie po połodniu lub wieczorem.",
JKG, Renault
"Jestem bardzo zadowolony z wizyty w Norauto ! Szybka naprawa, odbiór autka w ten sam dzień ! Miła atmosfera, rzetelni sprzedawcy. Cena za naprawę była nie wygórowana! Ogólnie Jestem Bardzo Zadowolony - POLECAM !!! ",
BbAspol, Volkswagen
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...