"Pod koniec sierpnia oddaliśmy do naprawy stare auto zgrzytające przy skręcaniu. Okazało się, że prócz elementów układu kierowniczego i zawieszenia (sworznie, wahacze, przeguby i końcówki drążka) trzeba też wymienić hamulce (tarcze i klocki), bo tarcze były prawie całkowicie zużyte. Koszt naprawy w stosunku do ceny auta był dość wysoki, ale...",
Marek, Honda Civic 1.4
"Z Serwisu ZTE korzystam od wielu lat. Usługi są wykonywanie solidnie i szybko oraz profesjonalnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Polecam i pozdrawiam załogę Serwisu ZTE.",
krzyzuch, Ford Focus
"Witam, posiadam Fiata Bravo rok 2000. Kilkakrotnie dokonywałam napraw w tym warsztacie i za każdym razem skutecznie był usuwany problem w samochodzie. Naprawa wykonywana super profesjonalnie, rzeczowo, szybko,sprawnie bez zarzutu. Ceny niskie konkurencyjne,właśnie o to chodzi żeby klient był zadowolony. Panowie trzymać tak dalej. Polecam...",
kaytyna , Fiat Bravo 1,6
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Pod koniec sierpnia oddaliśmy do naprawy stare auto zgrzytające przy skręcaniu. Okazało się, że prócz elementów układu kierowniczego i zawieszenia (sworznie, wahacze, przeguby i końcówki drążka) trzeba też wymienić hamulce (tarcze i klocki), bo tarcze były prawie całkowicie zużyte. Koszt naprawy w stosunku do ceny auta był dość wysoki, ale...",
Marek, Honda Civic 1.4
"Z Serwisu ZTE korzystam od wielu lat. Usługi są wykonywanie solidnie i szybko oraz profesjonalnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Polecam i pozdrawiam załogę Serwisu ZTE.",
krzyzuch, Ford Focus
"Witam, posiadam Fiata Bravo rok 2000. Kilkakrotnie dokonywałam napraw w tym warsztacie i za każdym razem skutecznie był usuwany problem w samochodzie. Naprawa wykonywana super profesjonalnie, rzeczowo, szybko,sprawnie bez zarzutu. Ceny niskie konkurencyjne,właśnie o to chodzi żeby klient był zadowolony. Panowie trzymać tak dalej. Polecam...",
kaytyna , Fiat Bravo 1,6
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
Wykonywanie corocznego, gwarancyjnego przeglądu technicznego samochodu jest niezbędne dla zachowania warunków gwarancji producenta. Daje także pewność, że pojazd może bezpiecznie poruszać się po drogach. Aby nie martwić się o to, czy usługa zostanie solidnie wykonana, warto wybrać autoryzowany warsztat. Wybierz serwis samochodowy w dogodnej dla siebie lokalizacji i dokonaj przeglądu auta już dziś.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy moge wykonac przegląd auta dwa miesiące przed zakończeniem terminu obecnego przegladu ? Planuje wyjechać za granicę i nie za bardzo opłaca mi sie wracać po 1,5 miesiaca podbic przeglad
Jestem seniorem z wykształcenia mech. sam. kupiłem w roku 2018 Reno Captur 1.2 benzyna.nowy, mam do wykonania ostatni przegląd gwarancyjny do 20 czerwca 2020 r. Jestem z Mosiny, mogę dojechać . Szukam dobrego warsztatu który solidnie przejrzy mój chyba ostatni samochód, czy nie wytworzyły...
Witam, mój problem polega na tym że na wolnych obrotach przy zimnych silniku karoseria mojego samochodu się trzęsie, po rozgrzaniu problem w zasadzie znika. Zgłosiłem to na serwisie Hyundaia i dostałem odpowiedz ze ten typ tak ma. Nadmienię ze samochód jest jeszcze na gwarancji, poinformowano...
Witam posiadam citroena C2 1.4 vtr sensodrive i jest taki problem ze na postojach w korkach nagle wyskakuje śnieżynką i mruga z napisem auto. Skrzynia nie chce w tedy puścić sprzęgła dopiero po zgaszeniu i odczekaniu dłuższej chwili znika problem. Nie dzieje się tak zawsze czasem jeżdżę tydzień...
Mitsubishi ASX to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2010 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu razem z kilkoma liftingami, produkowanego w nadwoziu...
BMW Serii 5 to niemieckie auto klasy wyższej produkowane od 1972 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 8 generacji modelu. BMW opisuje swoje modele litera i cyfrą. W tym wypadku...
Przeglądy gwarancyjne w ASO do tanich nie należą – do tego nie trzeba nikogo przekonywać. Wielu kierowców boi się jednak, że wykonanie takiego badania w nieautoryzowanym warsztacie sprawi, że...
Hyundai Tucson to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Druga generacja występuje...