"Polecam korzystanie z usług Pana Michała! Nie dość, że usługa wykonana bardzo sprawnie i szybko, to jeszcze w sympatycznej atmosferze! Jestem laikiem w temacie mechaniki samochodowej, ale chętnie mi były udzielane odpowiedzi i wskazówki na frapujące mnie pytania, i to w przejrzysty, zrozumiały dla mnie sposób. Wyczuwa się fachowość i...",
Martyna
"Diagnoza i naprawa wykonana bardzo szybko i na najwyższym poziomie. Radzą sobie z rzeczami, które innym serwisom sprawiały nierozwiązywalny problem. Zdecydowanie polecam!",
Paweł, Land Rover Discovery 4
"Przez przypadek wpadłem na nich po tym jak przejęli warsztat po poprzednim właścicielu i serwisuje u nich auta do dziś. Profesjonaliści znają się na tym co robią, robią to dobrze i za rozsądne pieniądze nie znam lepszego serwisu BMW a szukałem już w różnych miejscach",
Piotrek, BMW
"Pełen profesjonalizm, szybki czas naprawy. Jak najbardziej polecam",
Michał
"Korzystam z usług tego warsztatu już od kilku lat .Naprawiam już tam drugi samochód. Bardzo profesjonalne podejście do klienta.Bardzo dużo klientów korzysta z usług tego warsztatu więc czasem trzeba troszkę zaczekać na termin naprawy .Dobrzy fachowcy ,którzy znają się na swoim fachu. Naprawy wykonane szybko i profesjonalnie .Polecam wszystkim...",
kwiatlotosu2005, Volkswagen golf 4
"Szybko, tanio, solidnie. Tyle w temacie. Polecam.",
Ania, Citroen
Zawieszenie pneumatyczne jest drugą alternatywą dla zawieszenia tradycyjnego, zaraz po układzie hydrauliczno-pneumatycznym stosowanym m.in. w Citroenie. Zasada działania jest bardzo podobna, z tą różnicą, że czynnikiem roboczym jest tu sprężone powietrze, a nie płyn. Układ zawieszenia pneumatycznego pozwala na zachowanie stałego prześwitu pod samochodem, niezależnie od jego obciążenia, zapewniając wysoki komfort podróżowania.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, MB S klasa 2008 diesel 3.0 zawieszenie pneumatyczne po dłuższym postoju opada w zasadzie lewa strona z tym że przednie koło bardzo. Czy to może być miech ?
Problem po wymianie amortyzarotów pneumatycznych lewy przód i prawy tył. Przy ustawieniu Low jest równo. Przy ustawieniu Hi lewa strona auta wyżej i ogólnie tył niżej.
Citroen C4 grand Picasso. 2007 r. Zawieszenie pneumatyczne z tyłu. Wymienione 2 poduszki i kompresor. Auto po nocy siedzi maksymalnie na dole. Co to może być. Bardziej usieka powietrze z lewej strony ( widać to gołym okiem bo siedzi niżej)
Umówem wizytę w serwisie wymiany opon w AUDI A8 bez czujników ciśnienia powietrza. Po wjechaniu do warsztatu podniesiono auto, wymieniono opony i opuszczono auto. Serwisant powiedział że trzeba podnieść zawieszenie bo jazda na tak obniżonym podwoziu jest niebezpieczna. Niestety komputer...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...