"Powodem wizyty była awaria klimatyzacji. Mechanicy szybko zdiagnozowali przyczynę przez którą, klimatyzacja nie działała prawidłowo. Powód ? - nieszczelny zaworek i powolny ubytek czynnika chłodzącego do atmosfery. Warto wspomnieć o uczciwym podejściu warsztatu do klienta, gdyż w układzie mimo nieszczelności pozostało trochę czynnika, który...",
Dariusz Z, Volvo V70 D5
Bosch Service Mądry / pompy, wtryskiwacze, turbosprężarki
ul. Sprzętowa 4, Osiedle Kętrzyńskiego, Olsztyn
"Warsztat polecił mi szwagier ponieważ sam naprawial tam swoje poprzednie auto był tak zadowolony że kiedy w moim brakowalo mocy a inny mechanik wmawial mi ze turbina jest do regeneracji, wtedy on powiedzial ze muszę tam jechac bo tylko tam mi pomogą. Umowilam sie zdiagnozowali auto i niespodzianka auto calkiem zdrowe nic mu nie dolega...",
Barbara , Volvo v 50 1.6 D 2007
Al. Wojska Polskiego 8A/1, Zatorze, Olsztyn
"Szybka fachowa obsługa. Po zadzwonieniu z Warszawy do mechanika w Olsztynie (samochód w Olsztynie - ponieważ się zepsół w drodze powrotnej do Wwa) mechanik zadeklarował że jest w stanie naprawić alternator (przyczyna brak ładowania ) nie wiedząc jakiej firmy na "na już" . Polecam gorąco bardzo dobry kontakt , miła obsługa , oraz fachowa jeszcze...",
Janusz Wwa, Volvo V40
Towarowa 15, Osiedle Kętrzyńskiego, Olsztyn
"Witam .Byłem u Pawła pierwszy raz ,dzięki Waszym opiniom .Byłem przez 14 lat taksówkarzem i zwiedziłem wiele warsztatów (jestem technikiem samochodowym ale od napraw autek z lat 70- 80) byłem przekonany że w Olsztynie nie ma machera który potrafi naprawić autko bez naciągania i ściemniania (wiem to z doświadczenia). Zanim oddałem autko Pawłowi...",
Andrzej, VOLVO V 40
"Po pierwszej wizycie opinia jak najbardziej pozytywna. Do warsztatu trafiłem przez przypadek, w sytuacji dość podbramkowej, z podejrzeniem poważnej usterki. Inne serwisy proponowały absurdalne terminy na prostą diagnostykę. Szybko i konkretnie zostało wykonane to o co poprosiłem (diagnostyka silnika i kontrola układu chłodzenia), na szczęście...",
Maciek, Volvo s80
Kołobrzeska 42, Osiedle Pojezierze, Olsztyn
"Mój problem w aucie polegał na braku światła mijania,jeździłem do wielu mechaników i nic nie naprawiali tylko stwierdzali może to przetwornica, albo bezpieczniki do wymiany i żaden nawet na to nie spojrzał okiem, tylko brali pieniądze za nic, ale jak to się mówi, kto dużo mówi mało robi. Znalazłem warsztat "CHAJASZ" w internecie,pojechałem tam...",
Michał Volvo S80
Jagiellończyka 45, Osiedle Grunwaldzkie, Olsztyn
"Jeden z lepszych warsztatów w których robilem swój samochód. Życzliwość i kultura. Ceny umiarkowane o to mi chodziło Tak trzymać",
Sob, Audi A6
"Powodem wizyty była awaria klimatyzacji. Mechanicy szybko zdiagnozowali przyczynę przez którą, klimatyzacja nie działała prawidłowo. Powód ? - nieszczelny zaworek i powolny ubytek czynnika chłodzącego do atmosfery. Warto wspomnieć o uczciwym podejściu warsztatu do klienta, gdyż w układzie mimo nieszczelności pozostało trochę czynnika, który...",
Dariusz Z, Volvo V70 D5
Bosch Service Mądry / pompy, wtryskiwacze, turbosprężarki
ul. Sprzętowa 4, Osiedle Kętrzyńskiego, Olsztyn
"Warsztat polecił mi szwagier ponieważ sam naprawial tam swoje poprzednie auto był tak zadowolony że kiedy w moim brakowalo mocy a inny mechanik wmawial mi ze turbina jest do regeneracji, wtedy on powiedzial ze muszę tam jechac bo tylko tam mi pomogą. Umowilam sie zdiagnozowali auto i niespodzianka auto calkiem zdrowe nic mu nie dolega...",
Barbara , Volvo v 50 1.6 D 2007
Al. Wojska Polskiego 8A/1, Zatorze, Olsztyn
"Szybka fachowa obsługa. Po zadzwonieniu z Warszawy do mechanika w Olsztynie (samochód w Olsztynie - ponieważ się zepsół w drodze powrotnej do Wwa) mechanik zadeklarował że jest w stanie naprawić alternator (przyczyna brak ładowania ) nie wiedząc jakiej firmy na "na już" . Polecam gorąco bardzo dobry kontakt , miła obsługa , oraz fachowa jeszcze...",
Janusz Wwa, Volvo V40
Towarowa 15, Osiedle Kętrzyńskiego, Olsztyn
"Witam .Byłem u Pawła pierwszy raz ,dzięki Waszym opiniom .Byłem przez 14 lat taksówkarzem i zwiedziłem wiele warsztatów (jestem technikiem samochodowym ale od napraw autek z lat 70- 80) byłem przekonany że w Olsztynie nie ma machera który potrafi naprawić autko bez naciągania i ściemniania (wiem to z doświadczenia). Zanim oddałem autko Pawłowi...",
Andrzej, VOLVO V 40
"Po pierwszej wizycie opinia jak najbardziej pozytywna. Do warsztatu trafiłem przez przypadek, w sytuacji dość podbramkowej, z podejrzeniem poważnej usterki. Inne serwisy proponowały absurdalne terminy na prostą diagnostykę. Szybko i konkretnie zostało wykonane to o co poprosiłem (diagnostyka silnika i kontrola układu chłodzenia), na szczęście...",
Maciek, Volvo s80
Kołobrzeska 42, Osiedle Pojezierze, Olsztyn
"Mój problem w aucie polegał na braku światła mijania,jeździłem do wielu mechaników i nic nie naprawiali tylko stwierdzali może to przetwornica, albo bezpieczniki do wymiany i żaden nawet na to nie spojrzał okiem, tylko brali pieniądze za nic, ale jak to się mówi, kto dużo mówi mało robi. Znalazłem warsztat "CHAJASZ" w internecie,pojechałem tam...",
Michał Volvo S80
Jagiellończyka 45, Osiedle Grunwaldzkie, Olsztyn
"Jeden z lepszych warsztatów w których robilem swój samochód. Życzliwość i kultura. Ceny umiarkowane o to mi chodziło Tak trzymać",
Sob, Audi A6
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...
Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...