"Korzystałem z usług warsztatu kilkakrotnie i zwsze usługa była wykonana szybko, profesjonalnie i po umiarkowanych kosztach. Pracownicy chętnie udzielają informacji na temat usterek. Szczególnie polecam naprawy blacharskie.",
ETM
"Korzystałem z usług warsztatu kilkakrotnie i zwsze usługa była wykonana szybko, profesjonalnie i po umiarkowanych kosztach. Pracownicy chętnie udzielają informacji na temat usterek. Szczególnie polecam naprawy blacharskie.",
ETM
Lakier w Twoim samochodzie stracił blask, kolor wyblakł lub element jest porysowany? We wszystkich tych przypadkach pomoże lakiernik. Z reguły lakiernik kompleksowo współpracuje z blacharzem, jako ostatni z etapów przed wydaniem auta po stłuczce. Może się jednak zdarzyć, że blacharz nie jest potrzebny, gdy mechanik wymienił uszkodzony błotnik na nowy, lecz w innym kolorze. Doświadczony lakiernik dopasuje odcień koloru do nadwozia Twojego auta, nie pozostawiając śladu po stłuczkowej przeszłości.
Praca lakiernika jest tak samo ciężko wycenialna jak blacharza. Z reguły najpierw należy umówić się na oględziny auta i rozpoznanie zakresu prac. Cena może także zależeć od głębokości rysy, jaką trzeba pokryć oraz oczywiście rozmiaru elementu. Nie bez znaczenia jest także lakier. Magicznie wyglądający lakier Soul Red Crystal nakładany na nowe Mazdy, to jeden z najdroższych na rynku. Dla przykładu możemy powiedzieć, że lakierowanie maski przeciętnego auta to wydatek rzędu 400-500 zł.
Lakiernik lakiernikowi nierówny. Analogicznie do usług blacharskich, liczy się wieloletnie doświadczenie, a czasami przydaje się także talent i wprawione oko. Dobranie idealnego koloru to nie lada wyczyn, a jeszcze trzeba go profesjonalnie nałożyć. Za gruba warstwa lakieru czy zacieki, lub wręcz ślady farby na niezabezpieczonych elementach sąsiadujących, od razu zdradzą niepewną przełość egzemplarza. Aby auto nie straciło dodatkowo na wartości, polecamy korzystać z usług najlepszych lakierników w Twojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dobry wieczór :) Jestem szczęśliwa posiadaczką baaardzo starej Corsy B, rocznik 1999. Kocham tego rupiecia, systematycznie wymieniam co się zepsuje i autko jest całkiem sprawne. Niestety ząb czasu i swojski klimat dały się we znaki lakierowi, który zaczął się łuszczyć i wierzchnia warstwa...
Witam jaki koszt zmiany koloru calego auta chrysler pacifica 2006 rok?
Witam. Mam w planie zmiecic kolor w peugot 306 2000rok 3 drzwiowy. Na jaki przedział cenowy muszę się przygotować?
Witam przy myciu odszedł mi mały kawałek lakieru bazy do podkładu na dachu czy trzeba malować cały dach czy punktowo ok 1 cm?
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Pogoda w naszym kraju bywa zmienna, przez co często dochodzi do wypadków i kolizji na drodze. Czasem jednak twoje auto może ulec uszkodzeniu, mimo że nigdzie nim nie jechałeś. Jeśli nie garażujesz...
Wyjeżdżając z salonu nowym samochodem cieszymy się nie tylko z jego wyposażenia i komfortu jazdy, ale także z pięknie błyszczącego lakieru. Jeżeli chcemy, by zachował jak najdłużej swój wygląd,...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...