"Warsztat godny zaufania oraz powierzenia swojego auta pod opiekę. Nie ma tutaj miejsca na żadne naciągane klienta są to ludzie mili i rzetelni. Dbają o klienta oraz jego auto. Mechanicy posiadają fach w ręku oraz widać że są profesjonalistami. Ceny są na prawdę bardzo atrakcyjne i wszystko jest jasno powiedziane co i ile kosztuje oraz na czym...",
Kamil, Vw Golf 4
"Wszystkie naprawy są wykonywane sprawnie i profesjonalnie. Dobry i szybki kontakt z warsztatem oraz rzetelne stwierdzenie co będzie do wymiany w niedługim czasie. Właściciel bardzo uczciwy, nie ukrywa i dopytuje jakich części użyć do naprawy. Koszty usług wydają się dobre, choć mam małe porównanie z innymi warsztatami (dobrze że trafiłem od...",
niedzwiedz, Suzuki Ignis II
"Panowie uratowali nam wyjazd :)
Szybka i sprawna naprawa ! Dziekujemy
",
Aśka
"Polecam warsztat :)
Znają się na robocie.
Mogę polecić ",
Michal, Audi
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.
Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic.
Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz. Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Witam, samochód z zawieszeniem Hydractive nie chce wejść na najwyższy poziom serwisowy. Regulacja zawieszenia działa we wszystkich poziomach poza tym najwyższym. Co może być przyczyną? Pozdrawiam
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...