"Auto naprawiane kilkakrotnie w warsztacie i jestem bardzo zadowolona. Fachowa obsługa.
Gorąco polecam! ",
Gosia, Fiat Grande Punto
"Warsztat godny zaufania oraz powierzenia swojego auta pod opiekę. Nie ma tutaj miejsca na żadne naciągane klienta są to ludzie mili i rzetelni. Dbają o klienta oraz jego auto. Mechanicy posiadają fach w ręku oraz widać że są profesjonalistami. Ceny są na prawdę bardzo atrakcyjne i wszystko jest jasno powiedziane co i ile kosztuje oraz na czym...",
Kamil, Vw Golf 4
"Bardzo sprawie działący serwis . Prowadzili także komunikację z ubezpieczycielem .
Składali dokumenty oraz pilnowali aby wszelkie czyności przebiegały jak najsprawniej . Byłam na bierząco informowana o wszystkich postępach prac i poczynaniach ubezpieczyciela. Dawno nie spotkałam się z tak profesjonalną obsługą kilenta .",
AGNIESZKA, Mazda A 6
"Zgrana grupa, prace wykonywane zgodnie z procedurami producentów.
Polecam warsztat jest na wysokim poziomie technicznym.
",
Łukasz, Opel Vectra C
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.
Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic.
Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz. Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
witam. Zamontowalem filtr paliwa nie zalewając go i po kilkukrotnym odpaleniu juz nie chce odpalic , sie zbuntował i nie pozwoli dalej kręcić . Wyskakuje napis na desce ze przekroczyłem ilość prob odpalenia . jakieś wyjście z sytuacji jest możliwe ? Pozdrawiam .(moge go pociągnąć innym autem ?)
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...