"W pełni profesjonalna usługa za każdym razem ma miejsce w tym warsztacie. Mam wysokie poczucie komfortu, że nie muszę się zastanawiać gdzie oddać auto do naprawy. Do tej pory każdy rodzaj wymian, napraw tylko tu.Szef zespołu to rzeczowy człowiek, który w pełni panuje nad logistyką i jakością. Tą firmę bardzo polecam.",
szprync3, toyota corolla verso
Rolnicza 227, Łomianki Kiełpin, Łomianki
Zapraszamy do naszego warsztatu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową aut osobowych i dostawczych wszystkich marek w pełnym zakresie (zawieszenia, hamulce, rozrządy, tłumiki,silniki, naprawami bieżącymi oraz obsługą eksploatacyjną -...
"W pełni profesjonalna usługa za każdym razem ma miejsce w tym warsztacie. Mam wysokie poczucie komfortu, że nie muszę się zastanawiać gdzie oddać auto do naprawy. Do tej pory każdy rodzaj wymian, napraw tylko tu.Szef zespołu to rzeczowy człowiek, który w pełni panuje nad logistyką i jakością. Tą firmę bardzo polecam.",
szprync3, toyota corolla verso
Rolnicza 227, Łomianki Kiełpin, Łomianki
Zapraszamy do naszego warsztatu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową aut osobowych i dostawczych wszystkich marek w pełnym zakresie (zawieszenia, hamulce, rozrządy, tłumiki,silniki, naprawami bieżącymi oraz obsługą eksploatacyjną -...
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.
Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic.
Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz. Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Witam, chciałbym zamontować głośniki w tylnych drzwiach bo jest tam tylko atrapa. Czy sa już tam poprowadzone przewody, tylko brakuje głośników, czy w ogóle instalacje trzeba robić od nowa? No i czy trzeba rozbierać cały boczek, czy jakoś maskownice można zdemontować? Pozdrawiam
Produkcja trzeciej generacji Seata Ibizy ruszyła w 2001 roku. Jest to samochód osobowy należący do segmentu B. Ibiza III uzyskała tytuł Samochodu Roku 2003, a dwa lata później przeszła...
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...
Produkowany w latach 2007 - 2012 Fiat Bravo II to następca modelu Stilo. Auto wyglądem nawiązuje do Grande Punto oraz swojej pierwszej wersji. Do wyboru były 4 silniki benzynowe od 90KM do...
Seat Ibiza to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1984 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i sedan. Głównymi...