Nie każdy producent dostatecznie zabezpiecza karoserię oraz podwozie produkowanych samochodów. Na szczęście są warsztaty zajmujące się dodatkowym zabezpieczeniem podwozia przed skutkami upływu czasu, złych warunków atmosferycznych oraz różnych elementów na drodze uderzających w podwozie samochodu. Zabezpieczyć warto także profile zamknięte, w których może zbierać się woda w wyniku ubytku materiału spowodowanego rdzą, stwarzając idealne środowisko do dalszego rozwoju korozji, oraz stale bombardowane wodą i kamyczkami nadkola.
"Chyba najuczciwszy mechanik w mieście.tak jak przedmowca -warsztat nie naciąga na koszty.sprawna obsluga .naprawy takze bardzo skomplikowane",
bjf, audi a4 96
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Jesteś fanem motoryzacji i kochasz zabytkowe auta? W takim razie weź udział w konkursie „Silniki maja duszę”, który wystartował 12 maja na stronie teamtotalpro.pl. Nagrodą główną jest...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Witam, mam problem z gumową osłoną (odbojem) amortyzatora z tyłu. Jak mi sie ją uda naciągnąć, to jest ok do pierwszej dziury. Potem się luzuje i łomocze mi z tyłu na nierównościach jak by uszkodzone zawieszenie było. Czy jest jakiś sposób aby to unieruchomić na stałę?
Nie dawno zakupiłem citroena, i podczas jazdy próbnej w pojedynke nie było tego czuć, ale teraz gdy jadę zapakowany w 4 osoby to tylne prawe koło dobija do podwozia na nierównościach. Czy może być tak, że padł mi jeden amortyzator? Jakieś inne sugestie? Pozdrawiam
Witam serdecznie, problem jest taki, ze samochod przyspiesza równo do 3000 obr/min, po czym jest szarpnięcie, samochod traci moc, i przyspiesza dalej ale mniej dynamicznie, do 4000 obr/min. Powyżej 4000 jak by go coś odblokowało i dalej rwie. Co może być przyczyną? Pozdrawiam