Pobierz darmową aplikację mobilnąKup ubezpieczenie assistance

POWRÓT

Polecane w których umówisz się w tej chwili online

Auto serwis M. Krakowiak
******
opinie: 76

Bolesława Krzywoustego 6
Kromera, Wrocław

Serwis SKODA ,VW,AUDI,SEAT Jarosław...
******
opinie: 47

Osiniecka 1
Fabryczna, Wrocław

Finco s.c.
******
opinie: 163

Fabryczna 10 Hala C9
Fabryczna, Wrocław

Wszystkie Pozytywne (27) Neutralne (0) Negatywne (5)

  • AUTOR: DATA: 2017-12-16 12:11
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Przyjechałam moją mazdą do Auto na Kawę po minięciu billboardu przeglądu zimowego. Skorzystałam i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego serwisu. Obsługa warsztatu po dokonanym przeglądzie w naprawdę dużych szczegółach przedstawiła mi stan poszczególnych podzespołów i wskazała miejsca wymagające interwencji. W moim aucie mechanik wykrył kilka usterek m.in. 2 poważne: uszkodzony sworzeń wahacza i popękane elastyczne przewody hamulcowe. Po przedstawieniu wyceny i akceptacji przeze mnie kosztów zostawiłam samochód, który mogłam odebrać już na drugi dzień co przyznam było miłym zaskoczeniem.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 3

  • AUTOR: DATA: 2017-12-15 22:02
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jako kobieta majaca pojecie srednie o samochodach stwierdzam, ze jest OK:) z polecenia dostalam kontakt, jestem we wroclawiu nowa. Szybki termin, dostalam kawe i muffinke :) rzeczowo, szybki telefon z kosztorysem, usmiechnieci panowie i ta ich kawiarnia! Dzwonilam do brata i ptwierdzil ze cena naprawy ok. Do zobaczenia niebawem, macie juz nowa klientke panowie!


    Marka/model samochodu:
    Audi piekne bordowe A3

  • AUTOR: DATA: 2017-12-11 21:34
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Taki serwis rozumiem. To trochę inna bajka niż stanie u mechanika w brudnym warsztacie czekając na auto (choć to tez ma urok w lecie jak mozna zapalic fajke) Tutaj jest czysto, wszyscy mili, auto widac na podnosniku to tego jeszcze nigdzie nie widziałem. Ą i ę, panie! Który mechanik sklada wszystko na nowych uszczelkach albo mowi ze jak nie, to nie zrobi. No ścięlem się z nimi na początku ale jak mi wytłumaczyli ze trzeba i pokazali na innym kolektorze, to zrozumiałem ze to ma sens takie podejście. W nowym roku przyjadę na drogą dwumasę do nich. KD.


    Marka/model samochodu:
    mondeo cztery

  • AUTOR: DATA: 2017-12-04 23:05
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W sumie fajnie naprawiają auta premium, a już dwa za nami. Dobrze doradzają, biuro rozwinięte, dobra komunikacja. Oryginalne części na następny dzień, mają podgląd na stany magazynowe ASO - tu mnie zaskoczyli. Tam gdzie można było - zaproponowali zamiennik najwyzszej jakości, więc nie naciągają. Mają restrykcyjne podejście do sprawy, tylko konkrety. Ale za to ile potencjalnie niebezpiecznych zagrożeń bezpieczeństwa znaleźli w całkiem młodych autach - to trzeba przyznać mechanikom z Kawą ;) No i moja żona stwierdziła, że ma do nich zaufanie, a to zasługuje na pochwałę! Oby tak dalej panowie.


    Marka/model samochodu:
    A8, X3

  • AUTOR: DATA: 2017-11-21 20:11
    50.00% (6/12) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Do trzech razy sztuka, o trzy razy za dużo. Po pierwszej naprawie, gdy na drodze ekspresowej przez niedbały montaż odpadła mi osłona spod silnika (cud, że nikogo nie zabiło), usłyszałam od właściciela warsztatu "dobrze, że odpadło niż miałoby trzeć po jezdni i haczyć o inne części".... Druga wizyta również nie zakończyła się pomyślnie, ze względu na wysokie ceny części w warsztacie, zawsze przyjeżdżałam ze swoimi. Pan z obsługi nawet się nie zainteresował dostarczonymi częściami, po południu dostałam telefon z listą części do kupienia, jedynie dzięki swojej czujności nie kupiłam dwa razy tej samej. Cóż 300zł w tą, czy w tamtą nie robi różnicy, gdy są to pieniądze klienta. Miarka się przebrała, przy ostatniej wizycie. Auto zostało dostarczone na diagnozę usterki, objawy zostały dokładnie opisane - metaliczny stukot dochodzący z prawej strony, spod maski z okolic rozrządu podczas przyspieszania do 2tyś obrotów. Pierwsza rzucona diagnoza bez obejrzenia samochodu to dwumasa. Po tym, gdy Pan właściciel warsztatu zaczął mi wpierać, że skrzynię biegów i sprzęgło mam z prawej strony, a nie z lewej zapaliła mi się czerwona lampka.... Samochód z silnikiem poprzecznym. Stwierdziłam, że nie ten Pan będzie diagnozował usterkę lecz mechanik, więc pełna obaw zostawiłam samochód na jak to Pan właściciel nazwał "konsylium 3 mechaników". Po przybyciu po odbiór samochodu usłyszałam diagnozę "na 99% padła dwumasa". Niestety dla warsztatu, mam minimalne pojęcie o mechanice i nie zgodziłam się z tą diagnozą, odwiedziłam innym warsztat, gdzie wystarczyło 8min, aby jeden mechanik odnalazł właściwą usterkę. I tak z naprawy kosztującej około 2600zł wyszła naprawa warta 250zł... Pomijam fakt, że ktoś z omawianego warsztatu miał oddzwonić z wyceną wymiany dwumasy ze sprzęgłem na drugi dzień, a minęło już 6 dni i cisza. Przypadek, czy świadomość nietrafionej diagnozy?


    Marka/model samochodu:
    Stilo 1,9JTD

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani!
    O to chodzi w krytyce, by używać identycznych zwrotów i słów, jakie padły w rzeczywistości, gdyż TYLKO takie dają PRAWDZIWY obraz sytuacji. Zupełnie rozumiemy, że można być niezadowolonym z usług. Zupełnie zaś nie rozumiemy, dlaczego po pierwszych niezadowoleniach kontynuowała Pani naprawy w serwisie. Może dla kontynuowania promocyjnego kasowania powracającego błędu elektrycznego wspomagania kierownicy? Zamiast naprawy układu?
    Prawdą jest to, iż ma Pani skrajnie wyeksploatowany samochód (z silnikiem diesla), który zamiast naprawiać - wciąż broni Pani jego 'świetnego' stanu technicznego za pomocą swej wiedzy nabytej w technikum w niekończących się dyskusjach i zaprzeczeniach niemal każdego zdania mechaników. Łącznie z tym, że jeśli nie ma już do czego mocować osłony - to później może coś odpaść, chyba, że w technikum radzą nie naprawiać - lecz łatać. Nie wszystko można zrobić i naprawić za 30 zł, tak jak Pani sobie by tego życzyła. Jeśli jakiś warsztat zdiagnozował u Pani kolejny problem, prócz koła dwumasowego - zupełnie nas to nie dziwi. Proszę dostarczyć nam opinię rzeczoznawcy wraz z pomiarem luzu koła dwumasowego (wg. tabel producenta), które potwierdzą, iż nie jest ono zużyte - chętnie zwrócimy Pani kwotę 30 zł, jaką zapłaciła Pani za diagnostykę. Z ww powodów pozwoliliśmy sobie nie zadzwonić z wyceną, wolny rynek na szczęście działa w dwie strony.
    Z właścicielem serwisu też nigdy Pani nie mogła mieć styczności, proszę wybaczyć.

  • AUTOR: DATA: 2017-11-02 18:18
    66.67% (4/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Do Auto na kawę trafiłem z polecenia z kończoącymi się klockami hamulcowymi. Przyjechałem z zamiarem ich wymiana i tyle. Panowie na miejscu dokonali pomiaru grubości tarcz hamulcowych i porównali je z wartościami fabrycznymi - okazało się niestety, że są do wymiany. Przejrzeli zaciski hamulcowe, przewody elastyczne i stalowe (tu na szczęście nie trzeba było nic wymieniać), sprawdzili temperaturę wrzenia płynu hamulcowego (ta niestety była poniżej dopuszczalnej wartości, więc płyn trzeba było wymienić) ale co najważniejsze - przekazali mi niesamowitą wiedzę o działaniu układu hamulcowego oraz wytłumaczyli co zaleca producent i dlaczego. Warto byłoby przyjechać dla samego tego wykładu, którego doświadczyłem. Każda część klasyfikująca się do wymiany miała odzwiercieldlenie w pomiarach, których wartość nie była akceptowalna. Panowie, jestem mile zaskoczony podejściem jakie prezentujecie względem klienta i prowadzonych napraw. Oby tak dalej.


    Marka/model samochodu:
    BMW e46

  • AUTOR: DATA: 2017-10-26 20:47
    60.00% (6/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wyglądało, że współpraca będzie owocna, w sumie chcieliśmy przenieść tam serwisowanie wszystkich samochodów i ze spokojna głowa polecać znajomym i rodzinie

    niestety po pierwszej naprawie- klimatyzacji- za ponad 1200 zł po tygodniu ponownie przestała działać- oczywiście zdiagnozowanie problemu po raz drugi (za kolejne pieniądze, nie w ramach reklamacji) wykazały kolejne "nieszczelności" (nie wykazane za pierwszym razem?) oraz kolejne koszty naprawy wycenione na ponad 1000 zł- w porównaniu do innych oraz jak na samochód 10 letni- drogo


    Marka/model samochodu:
    Fiat/ Stilo

  • AUTOR: DATA: 2017-09-30 15:23
    40.00% (2/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Robiłem tu ostatnio standardowe wymiany filtrów i oleju w BMW E39 (rocznik 2003) plus naprawę usterki zamka w tylnych drzwiach. Co do jakości usługi nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Jedyne co mi się nie podoba to doliczenie do rachunku 60 zł za "weryfikację usterek". Moim zdaniem koszty diagnozy powinny być w cenie usługi, a nie dodatkowo. Miły pan z serwisu wyjaśnił, że chodziło o sprawdzenie wiązki, a po wykluczeniu problemu w tym miejscu, zdemontowano tapicerkę celem wyczyszczenia zamka, przy czym "mechanik modlił się 45 min" nad zdjęciem tapicerki dlatego usługa jest droższa niż w przypadku np aut z grupy VAG. Z tego wyjaśnienia wnioskuję, że niezbyt się znają na BMW (przynajmniej tych starszych), bo znajomy powiedział mi później, że tapicerkę zdejmuje się w 5 minut jak się wie jak. Co do wymian eksploatacyjnych - jedyna uwaga, że trochę drogo - wymiana filtra paliwa 7 dych, filtra powietrza 4, filtra i oleju silnikowego - 5 dych (+ cena części). Ogólnie raczej serwis dla bogatych. Niemniej przy odbiorze auta miałem jeszcze miłą pogawędkę z panem, który doradził mi parę rzeczy w kwestii poprawek lakierniczych - pan był bardzo pomocny.


    Marka/model samochodu:
    BMW E39 530D Touring

  • AUTOR: DATA: 2017-08-25 10:03
    50.00% (2/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Zdecydowanie warsztat przyjazny kobietom;) Panowie rzeczowo wytłumaczyli na czym polega problem i ocenili koszty - a co najważniejsze- poinformowali o wszystkim co jeszcze można zrobić aby podnieść bezpieczeństwo jazdy. Bardzo polecam!


  • AUTOR: DATA: 2017-08-19 08:13
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Na razie to była tylko wymiana oleju. Zobaczymy jak będzie coś większego


    Marka/model samochodu:
    Renault Clio II, 2007

  • AUTOR: DATA: 2017-08-16 14:27
    66.67% (4/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Po bardzo długim serwisie mojego Geparda w Auto na kawę jestem na tak! Choć miałem sporo wątpliwości, które na szczęście rozwiano mi po konsultacjach z innym warsztatem i mechanikiem w rodzinie. Gepard został naprawiony za pierwszym razem ale po kilku dniach objawiła się inna usterka, co spowodowało powiększenie kosztów oczywiscie! I moją złość rzecz jasna :D Panowie wytłumaczyli mi fachowo ze w samochodzie w ktorym jest kilka nakladajacych sie usterek zdarza sie tak, że po wymianie jednego elementu - rzeczy wspolpracujace zaczynaja inaczej pracowac i czasem nalezy wymienić rowniez i je, jesli byly zuzyte ale nie dawaly o tym znac przed naprawa. Koniec końców samochód jezdzi dobrze, chociaz wiem, ze lista rzeczy do zrobienia jest dluuuuga… Dzieki takiemu warsztatowi wiem, że w mocno wyeksploatowanych autach (takich jak moj Gepard niestety :( ) naprawa usterek nie jest łatwa i szybka, zbyt dużo zależnych od siebie rzeczy. Pochwalić należy ich wiedzę i pyszną kawę, którą dostałem dwukrotnie czekając. Raz w ogrodzie na leżakach. Polecam innym!


    Marka/model samochodu:
    Mini Cooper S

  • AUTOR: DATA: 2017-08-14 18:34
    50.00% (2/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo polecam - warsztat przyjazny klientowi, przemiła i profesjonalna obsługa, poza tym czysto i miło. Usterka zdiagnozowana szybko i trafnie, naprawa na czas - wszystko tak, jak trzeba!


  • AUTOR: DATA: 2017-07-21 19:24
    71.43% (5/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Kupując samochód używany nigdy do końca nie wiadomo na co się trafi. Po obejrzeniu kilku egzemplarzy interesującego mnie modelu trafiłem na doskonale wyglądający "okaz". Jednak z dużą wadą, nie był na chodzie. Właściciel poinformował mnie o objawach awarii (turbo + gaśnięcie). Ze względu na stan wizualny, lakier w świetnym stanie (3 nieduże ogniska korozji w 15 letnim aucie), udokumentowaną historię oraz wszystkie "szpary" równe, zdecydowałem się oddać samochód na przegląd do warsztatu, który był mi polecany przez ludzi którym ufam. W serwisie auto na kawę udało się tak ułożyć grafik, że samochód trafił na podnośnik następnego dnia po przybyciu. Został sprawdzony pod kątem lakierniczym, mechanicznym. Znalezione wady wykraczały daleko ponad to na co zwracają uwagę diagności. Np korozja sztywnych przewodów hamulcowych, precyzyjne sprawdzenie grubości tarcz, ocena wszystkich gum w zawieszeniu. Po skończeniu oględzin zostałem zaproszony pod samochód i wszystkie wady techniczne zostały mi pokazane na żywo. Pozwoliło mi to w świadomy sposób przygotować się do negocjacji i kupić samochód w uczciwej cenie. Po zakupie zleciłem naprawy. Zostały one wykonane szybko. Wartym wspomnienia jest fakt każdorazowego sprawdzenia przez warsztat czy dokonane naprawy wyeliminowały problem. W volvo wiadomym było, że turbina jest do wymiany. Po jej wymianie auto zostało zabrane na testy które wykazały dalsze problemy, gaśnięcie po nagrzaniu. Usterka została zdiagnozowana skutecznie jako uszkodzony czujnik położenia wału. Wymiana wadliwego elementu i ponowne testy (!) pokazały, że samochód został skutecznie naprawiony. W międzyczasie, wymienione zostały tarcze hamulcowe i klocki oraz skorodowane sztywne przewody hamulcowe. Przegląd, diagnostyka i naprawy, wraz z pracami pod-zlecanymi (regeneracja turbosprężarki) zmieściły się w ograniczonym czasie, po którym samochód musiał być sprawny, o czym warsztat został poinformowany i terminów dotrzymał. Z kontaktów z obsługą jestem zadowolony. Widać, że ludziom pracującym w tym warsztacie zależy przede wszystkim na rzetelnym wykonywaniu pracy i bezpieczeństwie, które uzyskuje klient wyjeżdżający sprawnym samochodem z tego warsztatu.


    Marka/model samochodu:
    Volvo V40 1.9d 2002

  • AUTOR: DATA: 2017-07-10 10:14
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Korzystałam z usług warsztatu już kilka razy (mamy w domy 3 auta- wszystkie serwisujemy tam). Za każdym razem jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy- profesjonalne przyjęcie samochodu na serwis, szybka i trafna ocena problemu, panowie tłumaczą co i jak, ekspresowo załatwiają potrzebne części, nigdy nie wróciłam z tym samym problemem. Do tego bardzo dobre ceny - jestem stałą klientką i to czuję :) Polecam, bardzo fachowe podejście do tematu!


  • AUTOR: DATA: 2017-07-08 19:03
    46.67% (7/15) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Odradzam ten warsztat!
    Uzupełnienie czynnika w klimatyzacji spowodował, że klimatyzacja przestała działać.
    Reakcja warsztatu - klimatyzacja nie działała już przed przyjazdem, co jest nie prawdą. Teraz czeka mnie serwis klimatyzacji w innym warsztacie i za nie wiadomo jakie pieniądze.


    Marka/model samochodu:
    Citroen Berlingo

  • AUTOR: DATA: 2017-06-20 10:34
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny


    Pierwsza wizyta i miłe zaskoczenie. Na razie tylko wymiana oleju, ale po pierwszym spotkaniu widzę, że będę tam serwisował wszystkie swoje 3 samochody.


    Marka/model samochodu:
    VW Passat B7

  • AUTOR: DATA: 2017-06-16 15:19
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Najlepszy warsztat w mieście, szybko, solidnie a i kawa znakomita ! Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Audi A3 8p

  • AUTOR: DATA: 2017-06-14 23:38
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Profesjonalny warsztat, bardzo miła i rzetelna obsługa. Właściciele mają naprawdę sporą wiedzę i chętnie odpowiadali na moje pytania. Można odnieść wrażenie, że są pasjonatami motoryzacji. No i kawa , lepsza niż w niejednej kawiarni. Szczerze polecam.


    Marka/model samochodu:
    chevrolet Lacetti

  • AUTOR: DATA: 2017-06-05 23:38
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Zdecydowanie polecam! Usterki zostały zdiagnozowane bezbłędnie i naprawione ekspresowo. Dodatkowy plus to czystość w warsztacie, profesjonalne procedury przyjęcia auta do naprawy - brawo! A wisienką na torcie są leżaki w ogródku i pyszna kawa bez ograniczeń:)


  • AUTOR: DATA: 2017-05-18 19:48
    87.50% (7/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Normanie nie wystawiam pozytywnych opinii bo nie chwali się strażaka za to, że ugasił pożar - that's his job, ale tutaj panowie zasługują na medal. Historia prosta. Groupon, nabijanie klimy + "aaa jeszcze zrobię sobie hamulce z tyłu", wezmę se psa i w trakcie oczekiwania pochodzę z nim po okolicznych łąkach. Usługa wykonana fachowo i szybko. Wracam sobie wesoły do domu, śpiewam piosenki z radia, z tyłu pies w klatce merda ogonem - sielanka. Dzwoni telefon: Panie X tutaj Pan Y z warsztatu Auto Na Kawę... W miejscu gdzie Pan stał została plama oleju! Prosimy o niezwłoczny powrót do warsztatu (jest czwartek godzina 16). Myśle sobie - dostanę ścierkę i będę zmywał ;D Wracam. Co się okazało. Poprzedni majster z ul. Smętnej (bonciepanieboze przed wizytą tam) wymieniając olej tak wierzgał kluczem, że złamał czujnik ciśnienia oleju - olej sikał przy odpalonym silniku. Komunikat o błędzie czujnika miałem jeszcze przed przyjazdem do Auta Na Kawę, więc nie ma mowy o tym, ze to oni coś zmajstrowali. Gdy dojechałem leciało juz jak z dziurawego wiadra. Panowie wiedząc, ze w samochodzie mam pieseła (temperatura 26 stopni), że jestem z drugiego końca miasta i, ze nie mam jak wrócić z pchlarzem, postanowili mi pomóc. Mechanik został po godzinach by wymienić czujnik, szef wsiadł w leciwe subaru i zwijając asfalt, pognał do hurtowni by zdążyć przed zamknięciem sklepu po części a ja w tym czasie zabawiałem psa. Akcja "w 45 minut ogarnąć auto tak by było sprawne". Czujnik wymieniony, auto jeździ, klima chłodzi, heble hamują. Pewnie pomyślicie - no dobra, Mirki pewnie skasowały go za extra robotę jak BOR rządowe limuzyny. Otóż nie. Cała operacja kosztowała kilkadziesiąt peelenów (wraz z częściami!). Chapeau Bas Panowie, to pierwszy warsztat samochodowy z prawdziwego zdarzenia. Czysto, schludnie, gdzie dba się o to by Klient wrócił. Jest fajna poczekalnia, można się napić kawki, czekając na auto, dostaje się rachunki, są procedury przyjęcia auta, wydania. Auto jest sprawdzane przed wjazdem na warsztat - po naprawie jazda testowa - niby to normalna sprawa, ale nie - Nawet ASO ma gdzies sprawdzanie, czy auto jeździ po naprawie. Ameryka panie. Polecam. Pierwszy raz się spotkałem z tak "pro klienckim" podejściem. Tym Panom po prostu zależy na tym by klient był zadowolony.

    PS zróbcie płatność kartą i Playstation w poczekalni ;)


    Marka/model samochodu:
    cytryna c4 grand picasso

  • AUTOR: DATA: 2017-04-27 17:17
    40.00% (4/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wymienione hamulce, ceny zrobili w miare ok, mogło być taniej ale spieszyło mi się. Co za tym idzie jak szybko przyjmą auto tzn że drogo. - i tak jest. TRzeba się z tym liczyć. Pan przy robocie oznajmił że maglownica do roboty bo luzy są itd. 1500zł i już che zostawić do roboty auto na następny dzień. Nie zgodziłem się i dobrze, bo zmieniłem kołą się okazało że felga krzywa i bicie było. Zmieniłem koła i auto nawet przy 240 idzie jak po sznurku i żadnego luzu nie ma hamowanie przyspieszenie zakrety. NIC. (wymoderowano) . Byłem ostatnio to ceny zbliżone do ASO. WHAT ?! sory to wole do aso zaprowadzić samochód.


    Marka/model samochodu:
    e90

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry!
    Nie rozumiemy zupełnie tego komentarza! Dodatkowo, w tym roku nie mamy skatalogowanej naprawy hamulców w E90! Proszę o podanie nr rejestracyjnego - będziemy mogli odnieść się bardziej rzeczowo. Dlaczego się Pan nie podpisał?

    - w pierwszym zdaniu jest informacja, że ceny są "ok". Później narzekanie, iż drogo - przecież nikt nie wymaga od Pana, by naprawiał Pan w zaproponowanych cenach. Przypomnijmy stawki - ASO BMW Wrocław Inchape 408 netto/rbh, nasza stawka - 97 zł netto. Więc jednak różnica jest!

    - zdiagnozowanie luzów w przekładni kierowniczej nie oznacza, że koła nie mogą być krzywe/niewyważone! Luzy można zdiagnozować nawet bez kół, więc fakt, iż miał Pan problem z kołami - dalej nie koliduje ze zdiagnozowaną przekładnią kierowniczą!

    Miłego dnia, serwis AutoNaKawę :)

  • AUTOR: DATA: 2017-04-10 09:30
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wykonałem u Panów pełny serwis klimatyzacji. Obsługa bardzo uprzejma, warszta czysty i schludny, jednym słowem "pełna kulturka". W poczekalni, która jest równocześnie biurem, dostałem gratis espresso ze świeżo zmielonej kawy. Klima została napełniona i wyczyszczona metodą ozonowania. Usługa trwałą trochę długo, ale to przez nieporozumienie co do zakresu usługi z grupon'a - niestety serwis nie obejmuje ozonowania, przez co musiałem dopłacić, ale tak jest chyba we wszystkich warsztatach. Pozostałe wrażenia tip top. Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Renault Megane III

  • AUTOR: DATA: 2017-03-23 18:02
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warsztat Auto Na Kawę, nie będę się zbytnio rozpisywać- mogę polecić wszystkim, którzy oczekują fachowej diagnozy z serwisem. Widzę pełen profesjonalizm, rzetelność, uczciwość i dbanie o klienta z najwyższymi standardami obsługi. W razie potrzeby skorzystam ponownie.



    Marka/model samochodu:
    CooperS

  • AUTOR: DATA: 2017-03-10 20:09
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jedno z najlepszych miejsc do oddania swojego samochodu na naprawę :)
    Od samego początku wiadomo, co będzie naprawiane, jeżeli coś po drodze wyskakuje, jest również informacja na telefon, a najważniejsze, że wiadomo za co się płaci bez naciągania.
    Po naprawie oczywiście gwarancja na to co wykonali.
    Dodatkowo mają świetną kawkę. No i atmosferę niesamowitą.

    Dotychczas przy moim aucie poradzili sobie z remontem całego zawieszenia, elektryką pod maską, hamulce, sprzęgło, dwumasa, układ wylotowy i wiele by można jeszcze wymieniać. Zawsze na czas, zawsze wyjeżdżam w 100% zadowolony !
    Polecam :)


    Marka/model samochodu:
    BMW E46 318i

  • AUTOR: DATA: 2017-02-23 19:11
    71.43% (5/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam Panowie nie stwierdzili wycieku płynu hamulcowego ,uzupełnili płyn a po tygodniu nadal zapalała się kontrolka o ubytku, mało tego nie zakręcili zbiorniczka wyrównawczego !!korek leżał obok pod maską.....Panowie to przecież kwestia bezpieczeństwa!!! brak słów na pewno tam nie pojadę więcej...


    Marka/model samochodu:
    Ford

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Panie! W Pańskim samochodzie nie stwierdzono wycieków płynu hamulcowego. Jeśli okładziny hamulcowe są mocno zużyte - istnieje możliwość znacznego obniżenia się poziomu płynu (czyli ubytek w zbiorniczku nie zawsze implikuje wyciek). Dlatego odbierając wóz dostał Pan zalecenie kontrolowania poziomu płynu i przyjazdu do serwisu jeśli tylko poziom się obniży. Nie zastosował się więc Pan do naszych zaleceń.
    Dziwi nas bardzo Pańska reakcja, gdyż zamiast szybkiego kontaktu z nami i poinformowaniu nas o sytuacji (wg zaleceń) wybrał Pan czasochłonną formę napisania od razu negatywnego komentarza. Bez rozmowy. Cóż... wciąż mamy nadzieję, że się Pan odezwie, pozdrawiamy :)

  • AUTOR: DATA: 2017-02-07 13:00
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Sprawnie, profesjonalnie i do tego z dobrą herbatą


    Marka/model samochodu:
    Renault Clio Grandtour

  • AUTOR: DATA: 2016-12-27 11:19
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo solidny warsztat. Wykonałem u nich kilka drobnych i 3 dość poważne naprawy. Zyskali moje zaufanie profesjonalnym podejściem i dbałością o szczegóły, a że sam jestem pedantem jeśli chodzi o samochód to bardzo dobrze się nimi dogaduję ;) Widać u nich pasję w tym co robią i dążenie do rozwiązania problemu. Zdecydowanie polecam!


    Marka/model samochodu:
    BMW E46

  • AUTOR: DATA: 2016-12-13 20:41
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo rzetelny i profesjonalny serwis z jakością, jakiej nie powstydziłoby się nie jedno ASO. Można usiąść w przytulnej kawiarni, napić się świeżo mielonej kawy a przez szybę do serwisu można podglądać, jak naprawiają nasze auto. Dodatkowo wielki wachlarz usług, od zwykłej mechaniki, po serwis klimatyzacji na renowacji lakieru i wnętrza kończąc. Prócz tego świetny kontakt z klientem. Szczerze polecam


    Marka/model samochodu:
    Audi A6

  • AUTOR: DATA: 2016-12-09 21:52
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W końcu kompetentni ludzie, którym chce sie naprawiać samochody, porozmawiać z klientem, odpalić katalog i pokazać na monitorze na rysunku jaka część, dlaczego i za ile. Pokrowiec na siedzenie, protokół przekazania samochodu. Kawa w kawiarni, ciekawy klimat. Minusów nie widzę, po prostu polecam :)


    Marka/model samochodu:
    BMW X3

  • AUTOR: DATA: 2016-08-30 19:59
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jak najbardziej polecam!
    Bardzo szybka naprawa, świetny kontakt i podejście do klienta. Chłopaki traktują Cię tak jak sami chcieliby być potraktowani. Fachowa ocena zakresu niezbędnych do wykonania napraw i przede wszystkim bardzo dobre ceny.


    Marka/model samochodu:
    Mazda

  • AUTOR: DATA: 2016-07-10 15:39
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warsztat z pasją. Panowie fachowo doradzają, dbają zarówno o naprawy związane z funkcjonalnością auta i jego stanem bezpieczeństwa, ale zwracają również uwagę na kwestie estetyczne. Przed zakupem auta sprawdzili je, a potem naprawili wszystkie wykryte usterki.
    Dostępny jest pełen wachlarz usług, do tej pory skorzystałam z wymiany przegubów, drążka kierowniczego, sondy-lambdy, świec i zapłonu, robiłam zbieżność, czyściłam tapicerkę oraz wnętrze auta oraz serwisowałam klimatyzację.


    Marka/model samochodu:
    Opel Corsa

  • AUTOR: DATA: 2016-06-23 11:31
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja od roku serwisuje wszystkie swoje samochody wylacznie w Auto Na Kawe. Rzetelnie i pozadnie wykonywana praca, najwyzszej jakosci z uczciwymi cenami. Bardzo polecam!! :)


    Marka/model samochodu:
    Mazda MX-5

DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 08:00 do 20:00
Wtorek od 08:00 do 20:00
Środa od 08:00 do 20:00
Czwartek od 08:00 do 20:00
Piątek od 08:00 do 20:00
Sobota od 09:00 do 17:00
Auto Na Kawę

Pierwszy profesjonalny warsztat połączony z kawiarnią! Sprawdź naszą jakość usług i smak kawy. Poczytaj książkę, popracuj z laptopem, umów się na spotkanie ze znajomym - po co tracić czas czekając na gotowy samochód!

Zapraszamy również do działu kosmetyki samochodowej (Car detailing).

Na hasło "Dobry mechanik" 5 % rabatu na wszystkie usługi oraz filiżanka aromatycznej kawy! Niczego nie naprawiasz? I tak zaparzymy Ci dobrej kawy! Zapraszamy również na konsultacje motoryzacyjne.






Chcę otrzymywać informacje o promocjach specjalnych w tym warsztacie:


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup opony zimowe

BARUM Polaris 3 185/70 R14 88 T

CENA OD : 181.56 zł

MABOR Winter-Jet 3 185/60 R14 82 T

CENA OD : 172.00 zł

BARUM Polaris 3 195/55 R15 85 H

CENA OD : 214.49 zł


Podobne warsztaty

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Finco s.c.

    Wrocław   »   Fabryczna 10 Hala C9   »   Fabryczna

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela JapanTech

    Wrocław   »   Karkonoska 39   »   Krzyki

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. auto plus garage

    Wrocław   »   Al. Wiśniowa 81   »   Krzyki

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Auto Serwis " SPORT-TECHNIKA "

    Wrocław   »   Ul. Rogowska 117C   »   Fabryczna

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Auto serwis M. Krakowiak

    Wrocław   »   Bolesława Krzywoustego 6   »   Kromera

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Bosch Service Firma Auto Franpol

    Wrocław   »   Kościuszki 124a   »   Krzyki

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Cito

    Wrocław   »   Grabiszyńska 163 - 165   »   Fabryczna

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Auto Serwis Sikora naprawa mercedesa

    Wrocław   »   Oława, Turkusowa 8

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO-SERWIS WALTER NOWA Łukasz Walter

    Wrocław   »   Karmelkowa 65a,/ wjazd od Kupiecka /   »   Oporów/Klecina/Krzyki/Fabryczna


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 4831

WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz