Warsztat Narodowa 28

Narodowa 28, Wawer, 03-987 Warszawa

****** 6 (4 opinie)

Bezpłatnie umów wizytę przez internet 24h/7

Cennik

Klimatyzacja - napełnienie

od 150 do 250 zł
Klimatyzacja - odgrzybianie chemiczne

Cena nie obejmuje wymiany filtra kabinowego

od 50 zł
Klimatyzacja - ozonowanie

Cena nie obejmuje wymiany filtra kabinowego

od 70 zł
Sprawdzenie szczelności klimatyzacji

od 50 zł
Wymiana opon felgi aluminiowe 16"

90 zł
Wymiana opon felgi aluminiowe 17"

100 zł
Wymiana opon felgi stalowe 16"

80 zł
Wymiana opon felgi stalowe 17"

90 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (4)

Dodaj opinię
6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 4 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem w 100% zadowolony. Wymieniony amortyzator, płyn hamulcowy, zmienione opony. Szybko, dobrze i w dobrej cenie. Świetny kontakt z obsługą.


    Opel

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuję w tym warsztacie mój kolejny samochód - to już jakieś 7 lat odkąd korzystam z ich usług (wcześniej zakład mieścił się na ul. Sęczkowej). Bardzo cenię kompleksowość, a panowie ogarniają zdecydowaną większość aut, co widać też na placu obok warsztatu, gdzie czekają bardzo różne modele. Nie widziałem tam chyba jeszcze tylko Tesli;-), ale kiedy poprzednio jeździłem hybrydą Toyoty, to też nie było problemu z serwisem i naprawami!

    Panowie proponują zrobienie tego, co jest rzeczywiście niezbędne - zawsze byłem pod wrażeniem uczciwości w podejściu do klienta, rzeczowym przedstawieniu problemu i koniecznych napraw. Znają się na rzeczy i mają szeroki zakres usług, a do tego realistycznie ustalają termin i czas naprawy. Ceny są jak najbardziej w porządku. W sąsiednim zakładzie można też skonsultować ewentualne poprawki lakiernicze.

    Jedyny obszar do ewentualnej uwagi to kwestie estetyczne - można po wizycie napotkać w aucie jakieś ślady, np. smugę smaru czy brudne felgi. Chyba jednak taki już urok tego miejsca. Jeśli nie jest się pedantem, to można się spokojnie przyzwyczaić, bo pozostałe zalety warsztatu rekompensują to z nawiązką. Polecam!


    Lexus GS

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuję tu już drugie swoje auto, mondeo mk4, wcześniej mk3. Przerabiałem zwykłe naprawy eksploatacyjne oraz te bardziej skomplikowane jak regeneracja całego układu wtryskowego. Z każdego serwisu jestem zadowolony. Warsztat godny polecenia!


    Ford Mondeo

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po przeprowadzeniu się do Warszawy szukałem sprawdzonego mechanika. Swoje auta traktuję wyjątkowo i nie chciałbym żeby coś przy nich robił jakiś druciarz. Niestety kilka razy się przejechałem ale na szczęście trafiłem do chłopaków z Narodowej 28. Serwisuję tu dwa swoje auta, BMW E46 oraz Mercedesa C-klasę od dobrych kilku lat. Chłopaki trafnie diagnozują auta, mówią co trzeba wymienić oraz co byłoby warto przy tej konkretnej naprawie od razu zrobić. Nie naciągają. Dodatkowo zajmują się również serwisem LPG i jego montażem. Zdecydowanie polecam niezdecydowanym!


    BMW E46 Coupe 2.8

Nasze porady (3)

Chevrolet Captiva 2.0 D 110kW 4wd rok produkcji 2010
Witam serdecznie Jestem włascicielem od nowego Chevrolet Captiva 2,0 D 4wd 110kW rok prod 2010 Nie mogę znaleźć informacji po jakim przebiegu należy wymienić rozrząd - łańcuch chyba ;-) (ale rozumiem że wymienia się cały kit z pompą wody i innymi rzeczami na których się nie znam) Proszę o poradę i ew. gdzie takie kompletne zestawy mogę kupić/wymienić
Witam, pojawia mi się w Toyocie Corolli Verso z 2006 roku tryb serwisowy. W serwisie nie bardzo mogą dojść co to może być przyczyną, pojawia się informacja o nieszczelności układu wtryskowego, proponują regenerację wtryskiwaczy, to droga sprawa a sprawdzanie kątowości (nie wiem co to jest) wykazało że są bez zarzutu. Co można zrobić w tym przypadku? Pozdrawiam Jerzy Rybaczyk
Ford fiesta 2010
Witam, od jakiegoś czasu coś strasznie piszczy w szczególności kiedy dodaje gazu czasem przy ruszaniu na pierwszym biegu jak się doczekać to popiskuje czy to aby łożysko?chyba z lewej strony mi się wydaje tarcze są w porządku .ile kosztowałaby wymiana łożyska? Dziękuję za odpowiedź

Wyznacz trasę

Usługi wykonywane przez warsztat

ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?