DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Warszawa
  4. Targówek
O warsztacie
Opinie (162)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Perfect Touch Garage to firma stworzona z pasji i miłości do motoryzacji.

Nasi mechanicy i obsługa Klienta pracuje dla pasji, z pasji i z pasją - wszystko to dlatego, że kochamy samochody, odbicie tego znajdziecie Państwo w opiniach o naszej firmie.

Przy Waszych samochodach pracują wieloletni mechanicy z doświadczeniem w serwisach autoryzowanych.

Pracujemy w oparciu o normy ustalone przez producentów aut i najnowsze technologie, dostępne dotąd tylko dla ASO.

Każdy nasz Klient traktowany jest jak Przyjaciel a Jego auto otaczamy opieką jak najlepiej tylko umiemy.

Prócz mechaniki ogólnej, jesteśmy także projektantami najlepszych światowych aut z kategorii drift i stance - uznanych na całym świecie za nietuzinkowe i dopracowane w najmniejszym detalu.

Nasza ekipa gości na wielu polskich i światowych imprezach.

W odróźnieniu od znacznej części warsztatów na warszawskim rynku, u nas możecie Państwo zobaczyć proces naprawy samochodu, odzyskacie zużyte części ( na życzenie ) a Właściciel firmy jest do Waszej dyspozycji, gdzie odpowie Wam na wszelkie pytania związane z Waszym autem i jego naprawą.


Zapraszam!
Maciej Zarębski - Właściciel

 

Celem zapewnienia jak najwyższej jakości naszych usług oraz obopólnego komfortu przy współpracy z naszymi Klientami, prosimy o zapoznanie się z regulaminem PTGarage:

 

Regulamin współpracy Klienta z PTGarage Maciej Zarębski

1. Auto Klienta do naprawy przyjmowane jest zgodnie z wcześniej ustalonym terminem. Nie przyjmujemy aut nie umówionych poprzez Biuro Obsługi Klienta. Spóźnienie Klienta przekraczające o godzinę umówiony wcześniej termin wizyty oznacza jej anulowanie.


2. Czas naprawy, wstępny kosztorys i zakres prac ustalane są z Klientem podczas przyjęcia pojazdu do naprawy. W przypadku, gdy w trakcie przeglądu auta na jaw wyjdą inne usterki, Klient jest o nich informowany telefonicznie wraz z szacunkowymi kosztami ich usunięcia i dopiero po ich akceptacji PTGarage podejmuje się naprawy.


3. Wszystkie części i materiały użyte podczas naprawy auta Klienta stanowią własność PTGarage Maciej Zarębski – do czasu pełnego opłacenia kosztów usługi. W przypadku braku opłacenia, pojazd Klienta przywracany jest do stanu z dnia przyjęcia do serwisu oraz naliczana jest dodatkowa opłata 2000 zł netto za przywrócenie auta do stanu z dnia przyjęcia do serwisu.


4. Rozliczenie naprawy oparte jest na systemie roboczogodzinowym. Koszt 1, rozpoczętej roboczogodziny to 184,50 zł netto – zaś koszta robocizny naprawy kalkuluje się wg rzeczywistego czasu jej wykonania i systemu AutoData.


5. W przypadku usług wykonywanych z użyciem części Klienta koszt 1 roboczogodziny to 246 zł netto.


6. W przypadku, gdy Klient dostarczy niewłaściwe cześci, co zostanie stwierdzone w trakcie naprawy naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 200 zł netto. Klientowi wówczas proponowane są inne rozwiązania, mające na celu skuteczną naprawę auta.


7. W przypadku gdy Klienta zaakceptuje koszta naprawy podane przez PTGarage Maciej Zarębski a następnie wycofa się z tych ustaleń, przyjmuje na siebie konieczność opłacenia wszelkich kosztów poniesionych przez PTGarage Maciej Zarębski w związku z realizacją zlecenia.


8. PTGarage Maciej Zarębski zastrzega sobie prawo do odmowy użycia części Klienta, gdy te w ocenie firmy są niskiej jakości i mogą wpływać na bezpieczeństwo jazdy bądź stan techniczny auta. Wówczas Klientowi proponowane są rozwiązania zastępcze.


9. Przy naprawie auta, której wartość przekroczy 1000 zł brutto Klient zobowiązany jest do złożenia zaliczki na pokrycie kosztów usługi. Kwota ta za każdym razem ustalana jest indywidualnie.
Dopłata do finalnej kwoty za usługę dokonywana jest przy odbiorze auta.


10. W przypadku jakichkolwiek reklamacji na usługi wykonywane przez PTGarage Maciej Zarębski, Klientowi przysługują pełne prawa, wynikające z przepisów obowiązujących w Polsce. W przypadku, gdy Klient przed rozpatrzeniem reklamacji przez PTGarage Maciej Zarębski przekaże auto do innego serwisu celem naprawy reklamowanej usterki bądź manipulacji przez inny podmiot – traci prawa reklamacyjne. Wówczas PTGarage Maciej Zarębski nie ponosi żadnej odpowiedzialności za elementy bądź pracę podzespołów, które zostały naruszone przez inny warsztat w jakikolwiek sposób.

Reklamacje rozpoznawane są TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy Klient chcący takową złożyć zjawi się osobiście w siedzibie firmy wraz z autem, którego dotyczy reklamacja. Nie będą rozpatrywane reklamacje składane poprzez telefon.


11. Auta Klientów w trakcie pobytu w PTGarage, a także podczas jazd próbnych przed i po naprawą objęte są pełnym ubezpieczeniem, z wyłączeniem szkód powstałych na drodze wskutek winny innych osób – w tym przypadku źródłem dochodzenia roszczeń jest OC sprawcy kolizji, wypadku bądź innej szkody.


12. Klient wyraża zgodę na ewentualną publikację zdjęć auta wraz z opisem usterki, sposobu jej naprawy itp. - przy czym numery rejestracyjne auta pozostaną niewidoczne. Publikacje dokonywane będą w mediach społecznościowych – portale Facebook / Instagram a ich dokonywanie będzie czynione z zachowaniem przepisów RODO.


13. PTGarage Maciej Zarębski nie udziela porad telefonicznych dotyczących sposobu naprawy auta.


14. PTGarage Maciej Zarębski nie wycenia napraw bez przyjęcia samochodu do serwisu i poznania dokładnie usterek auta.


15. PTGarage Maciej Zarębski nie jest w żaden sposób zobligowane do działań na podstawie diagnoz innych warsztatów, stacji kontroli pojazdów itp.

 16. Nie odebranie auta z siedziby PTG po wykonanej naprawie po upływie 24 godzin oznacza doliczenie dodatkowej opłaty parkingowej w wysokości 30 zł netto / doba.

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Legionów 38, 05-091, Warszawa Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
/ Karta
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (162)

5.51

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 162 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Audi A6 C6

Widzę że parodia mechanika się unosi. Niestety to moje [wymoderowano] A6 C6 jak napisał pseudo mechanik zostało naprawione w ciągu jednego d... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Jedyny wkręt w całej tej twojej bajce to wkręt u ciebie w tyłku, gdy wymyślales te bzdury. Uważam nadal, ze za mało cię policzyliśmy..

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: opel astra h

Bardzo długi czas naprawy, miał być wymiana turbiny na nową tym czasem została zamontowana regenerowana i do tego źle wyregulowana , dziś s... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Chyba mocno waliłes Mefedron bo w życiu nie mieliśmy takiego klienta jak ty. Całe szczęście

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Audi A6 C6

Tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia. Zapłaciłem 3000 złoty za rzekome dziesięć godzin grzebania w moim Audi A6 C6 problem z elektryką. ... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Trzeba było być takim wyszczekanym przy odbiorze, jakoś wtedy ci to pasowało, ze płacisz za kilka zmarnowanych dni na dłubanie w gownie, które przeszło przez polowe twoich kolegów i jedynym rozwiązaniem problemów auta jest jego złomowanie albo zmiana wiązki po całym aucie na nowa. Dobrze, ze to było ostatnie auto robione przeze mnie, uff..

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: BMW X5 E70

Chłopaki bardzo szybko prrzejęły moje zapotrzebowanie, już za 1 godzinę wysłały na email całkowitą wycenę, już wieczorem wziąły wszystko do ... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Peugeot

Nie polecam, w dużym skrócie po wymianie łożyska coś tarło w samochodzie, byłem na kontroli usłyszałem że wszystko jest ok, pojechałem do in... Rozwiń

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację

Usługi wykonywane przez warsztat