Norauto Warszawa Targówek

ul. Głębocka 13, Targówek, 03-287 Warszawa

****** 1.6 (20 opinii)

Norauto Warszawa Targówek

O warsztacie

ul. Głębocka 13, Targówek, 03-287, Warszawa

Poniedziałek od 09:00 do 20:30
Wtorek od 09:00 do 20:30
Środa od 09:00 do 20:30
Czwartek od 09:00 do 20:30
Piątek od 09:00 do 20:30
Sobota od 09:00 do 20:30
Niedziela od 10:30 do 18:30

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie. Norauto Warszawa Targówek znajduje sięprzy Centrum Handlowym Carrefour.

Więcej

Opinie (20)

Dodaj opinię
1.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 20 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie wiem jak to sie stalo zlecilam i zaplacilam za wymiane plynu hamulcowego a po 5 miesiacach sami mi kazali go wymienić przy sprawdzeniu auta jednak kiedy powiedzialam ze mi wymieniali co sprawdzili w systemie i stwierdzili a to nam wyskoczylo, bo trzeba wymic klocki. Po miesiacu pojechalam do innego warsztatu na wymiane klockow i sie okazalo ze po 6 miesiacach musze wymienic plyn hamulcowy bo mial 3% wody. Czyli norauto mnie oszukalo wcale mi nie wymini plynu tylko go policzyli. Bede pisala skarge na obsluge i iszustwo lub uzywanie nie wlasciwych płynów.


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Serwis instalacji bagażnika jest okropny.
    17.07.19 kupiłem belki bagażowe oraz 2 bagażnika rowerowych do golfa 5 jakość dobra oraz zdecydowałem na serwis instalacji tego sprzętu i to był mój błąd :(
    Za 5 minut przed zamknięciem sklepu otrzymałem zainstalowany bagażnik .
    Instalował Pan ROBERT. Ale następnego dnia 18.07.19 wyjaśniło się że bagażnik nie posiada górnych gumowych uszczelek, ani uszczelek na drzwi oraz jedna boczna część wypada bo belka z przodu została zamontowana niezgodne z instrukcją :( Naprawa to jeszcze 1,5 godziny. Co łącznie z czasem dojazdu przez 2 dni to już 5.5 godziny (2+1+1.5+1) + uwaga zapłacone za to ok. 130 zł.
    Oczywiście zdecydowanie nie polecam tego serwisu bo jeżeli taka sytuacja z bagażnikiem, który za te 5.5 godziny mógł by zrobić sam, co mówić o serwisowanie auta :(((
    Norauto Warszawa Targówek nie polecam!!!
    nm.zam.2010001292814


    Golf 5

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzień dobry

    Z usług Norauto Targówek korzystam sporadycznie , kiedyś wymiana filtrów, żarówki stop niezbyt wymagające czynności . Wczoraj pojechałem aby sprawdzili mi zbierznosc w moim fordzie , zrobione ok , wyjeżdżam z parkingu jade w stronę ul. Lewandow i na rondzie przy nieznacznej prędkości wpadam w poślizg na szczęście nie było samochodów obok bo zleciałem połowa samochodu na drugi pas , podjeżdżam na parking niedaleko obok sprawdzam opony swoim kompresorem i tu się wykazuje szkopul , opony w samochodzie osobowym napompowane na 3.0 bara każda !!
    Po 1. Czy ja komuś kazałem dopompowywac opony przy sprawdzaniu zbierznosci ?
    Po 2 . Większość LAIKÓW POWTARZAM LAIKOW wie o tym że na boku obramowania blachy (w środku)od kierowcy sa instrukcje co do tego na ile barów powinny być pompowane opony przy jakiej wielkości opon felg itd. u mnie 2.1 - 2.3 max!
    Powinniscie pytać o takie rzeczy albo chociaż informować klientów o takich zmianach , to jest jakas paranoja przy trochę większej predkosci przy jakimś zakręcie mogłaby się stać naprawdę duża krzywda ,nawet jadac prosta droga tak dopompowana do granic możliwości opona inaczej zareaguje jak coś ostrego ( gwóźdź kamień ) pojawi się na jej drodze -wybuchnie ,a przy większej prędkości wiadome są skutki , także proponuje wysłać Pana Roberta który wykonywal usługę na DOSZKOLENIE lub któregoś z Jego pomocników ,bo kiedys będzie z tego dużo większy problem niż mój aktualny komentarz.
    To był mój ostatni raz u was nie będę więcej korzystał z usług mechaników którzy zagrażają zdrowiu. I nie mają pojęcia o podstawach, aż strach pomyśleć jakbyście mieli coś robić przy zawieszeniu.
    Pozdrawiam


    Ford fiesta mk6

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pojechałem do Norauto by wymienić niedziałający wentylator przy chłodnicy. Panowie zamontowali wiatrak, ale przy demontażu zderzaka urwał się kabel od czujnika parkowania z przodu. Norauto wymieniło, polakierowało i zamontowało czujnik na swój koszt. Dziękuję za profesjonalizm i odpowiednie podejście do klienta. Jestem zadowolony.


    Honda Jazz

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W dniu dzisiejszym chciałem kupić łańcuchy śniegowe więc podszedłem do panów przy kasie(4 osoby) stałem tak z 5 min i nikt nie zwrócił na mnie uwagi a w sklepie byłem jedynym klientem i panowie mnie widzieli że czekam aż ktoś udzieli mi informacji więc wyszedłem i więcej tam nie wrócę


    Hyundai tucson

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dnia dzisiejszego 04.12.2018 umowiony bylem na zmiane opon na zimowe na godz 9 rano
    Zostalem poinformowany ze potrwa to ok godz
    Po dwu godzinnym oczekiwaniu o godz 11 na pytanie co z moim autem
    Pan mnie poinformowal ze juz dawno jest gotowe
    Zaznaczam ze caly czas siedzialem w strefie oczekiwan i nie opuscilem sklepu nawet na moment
    A nikt z obslugi nie raczyl mnie nawet poinformowac ze auto jest gotowe gdzie wczesniej przy mnie wywolywano jakiegos klienta ze auto gotowe
    Juz nie wspomne o obsludze w momencie jak kupowalem opony obsluga zadna jak kogos nie zaczepisz to jestes niewidzialny
    W koncu zamowilem on line
    Naprawde nie wymagam wiele ale jakies minimum powinno byc zachowane a tam totalna olewka klientow wszystko jak robione za kare


    Volvo

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzisiaj tj. 15 listopada 18 na Głębockiej zadzwoniłem rano i umówiłem sie telefonicznie na godz.1400 na przekładkę opon na zimowe. Przyjechałem o godz.13.45 zgłosiłem się. Do godziny 14.30 nikt z obsługi nawet nie spojrzał an moje auto. Po zgłoszeniu sie ponownym nastąpiła odpowiedź, że za jakieś 10 minut, ktoś podejdzie do auta. O godzinie 14.40 samochód wjechał na podnośnik, zdjęte letnie opony bez oznaczeń. Nikt nawet nie powiedział z obsługi , zwykłego słowa PRZEPRASZAM, za powstałe opóźnienie. Oni tam pracują jak za karę :(


    PEGOUT 206

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem umówiony na dzisiaj (telefonicznie) na przegląd auta przed zakupem. Przyjechał sprzedający, zainteresowany. Po pierwsze telefonicznie powiedziano mi, że zajmie to około 1-1,5 h. Na miejscu okazało się, że 2-3 h. Także już był zgrzyt.
    Po dwóch godzinach wróciłem po auto i ku mojemu zdziwieniu auto stało nie tknięte na swoim miejscu. Podobno mieli obsuwę....Żenada.Zero kontaktu, zmarnowany czas i niepoważne traktowanie ludzi.
    Nie polecam tego miejsca.
    PS to nie była pierwsza nieprzyjemna sytuacja związana z tym warsztatem...


  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, w dniu 16 lipca 2018 r byłam umówiona na wymianę klocków hamulcowych W-wa Głębocka , po zdjęciu kół okazało się , że niestety tarcze również uległy zniszczeniu a w punkcie nie było takich tarcz do mojego samochodu. Pan Piotr z punktu obsługi klienta szybko podjął inicjatywę i zaradził temu organizując się wraz z innymi Panami z punktu i dostarczono tarcze , zamontowano je jak również zadbano o mnie ponieważ przez cały czas informował mnie o postępie prac jak również pokazano mi zużyte części a przecież mógł umawiać mnie na inny termin. Bardzo dziękuje Panom z obsługi klienta, panu Piotrowi jak również Panom z warsztatu za dokładne sprawdzanie , informację i kompetencje, pozdrawiam Iza B


    Nissan Micra

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wstawiłam Bryłkę do Norauto Aby Panowie wymienili mi radio Samochodowe na Głebockiej plus głośniki...ale zanim mieli to wymienić Poprosiłam Panòw o wybranie głosnikòw . PAN PIOTR nazwisko mi nie znane aż tak blisko nie byliśmy (


    Passat B5

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałam sąmochód na diagnostykę komputerową... i takowa się odbyła. Tak jak umowiłam się w obsłudze klienta, zadzwonili do mnie po odbiór. Byłam zadowolona. Otrzymałam fakturę i skierowano mnie do kasy. W międzyczasie mechanik powiedział mi, że wszystko jest w porządku (nie znalazł błędów). Spojrzałam na fakturę i wracam do punktu obsługi i pytam co oznacza kasowanie błędu kom po diagnostyce , ktore jest zafakturowane? Zajęty Pan uparcie kieruje mnie do kasy. Pytam w kasie i dowiaduję się, że karta diagnostyki jest na siedzeniu w samochodzie. Płacę dostaję kluczyki i idę oglądać kartę. Nie ma błędów więc wracam do kasy i pokazuję kartę diagnostyki. Kasjer wzywa mechanika, który dostaje reprymędę, że się pomylił.
    Mechanik przeprasza, a kasjer mówi mu, że zwrot to nie jest prosta sprawa. Dla mnie prosta -zwykły zwrot do paragonu. Kasjer zabiera mi paragon wyciaga z kasy 20zł i mi oddaje, nie dostaję do ręki zwrotu do paragonu ani paragonu. Powiedziałam mu tylko, iż zaistniała sytuacja to nie koniecznie wina mechanika, który źle wystawił kwit. Tylko jego i jego kolegi z punktu obsługi, bo mnie olali jak zwracałam uwagę, że coś jest nie tak. Finał jest taki, już wiem, że w Norauto na Głębockiej kolega koledze podkłada świnię. Zaś my musimy szukać nowego punktu z mechaniką samochodową:( Poważnie Panowie za 2 dychy?


    Chevrolet, Captiva

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem umówiony dziś G 12 30 na wymianę opon czas wymiany 1 godz -po godz pan zadzwonił z pytaniem gdzie jest końcówka do odkrecania czekam jest 14 o co dalej zobaczymy AUDI Q5


    AUDI Q5

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam.
    Chciał bym opisać sytuację która spotkała mnie wczoraj wieczorem w warsztacie . Byłem umówiony ( telefonicznie ) na wymianę oleju. zgłosiłem się do warsztatu oddałem kluczyki zostałem poinformowany abym zgłosił się po samochód przed godz 20. Mając na uwadze tą godzinę poszedłem kopić bilet do kina. Kiedy zgłosiłem się po auto o godz 19.50 auto dalej stało przed warsztatem a panowie w najlepsze palili sobie papierosy opowiadając dowcipy.
    Od pana z recepcji usłyszałem zajmie im to jeszcze 40 minut, jeśli mi nie odpowiada mogę zabierać auto. Ciężko mówić tu o profesjonalizmie ani o serdecznym traktowaniu klienta.


    Astra

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2018-01-04 23:26

    W czerwcu 2017 wymienili mi 4 opony z zimowych na letnie. Przywiozłam wtedy 6 onon letniech 4 używane i dwie nowe. Dwie najbardziej zużyte miały być oddane przez Norauto do utylizacji. Po wymianie , odebrałam 4 opony i przechowywalam w garażu. Dziś chcąc wymienić opony z letnich na zimowe okazało się że oddano mi dwie opony zimowe i dwie letnie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie,
    Otrzymaliśmy informację, że sprawa była już wyjaśniona - poprosimy o anulowanie komentarza.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Nissan

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    4 grudnia. Oddaję na zmianę opon, wymianę żarówki i sprawdzenie dlaczego nie działają ładowarki/zapalniczki. Zajęło to 4 godziny - koszmar. W dodatku nie potrafili zdiagnozować tych zapalniczek chociaż mówiłem że to pewnie bezpiecznik. Dziś samochód pojechał na przegląd do normalnego warsztatu - oczywiście że bezpiecznik, dodatkowo znaleźli która ładowarka robiła zwarcie (w 10 minut). Okazało się też że w oponie jest gwóźdź. Ponieważ we wtorek nie jeździłem nigdzie to taką oponę założyli w Norauto. Super. Ostatni raz byłem. Nie polecam (z lat poprzednich - wymiana opon zajmuje zawsze koło 2h - po sąsiedzku sprawdziłem robią to w max 30 minut)


    Mazda 5

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podstawiłem auto do sprawdzenia zbieżności. Za 1h miało być gotowe. Gdy przyjechałem odebrać auto okazało się, że pracownicy zapomnieli o moim samochodzie. Czekałem kolejną godzinę okazało się, że do wymiany są amortyzatory, sprężyny, tuleje i końcówki drążka stabilizatorów naprawy łącznie za 2300zł. Pojechałem do okręgowej stacji kontroli pojazdów gdzie okazało się że z zawieszeniem jest wszystko ok nie ma żadnych luzów trzeba jedynie ustawić zbieżność. Zwykli [wymoderowano].


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie dziękujemy za pozostawienie opinii , od usługi o której Pan pisze minęło kilka miesięcy trudno teraz wyjaśnić szczegóły dotyczące opóźnień -przepraszamy za czas oczekiwania na odbiór auta . Natomiast proszę wziąć pod uwagę fakt, że auto którym Pan przyjechał ma ponad 22 lata, oraz to że zawsze weryfikujemy zawieszenie przed ustawieniem geometrii, gdyż ustawienie geometrii na zawieszeniu w którym występują luzy nie ma sensu . Usługę kontroli zawieszenia potraktowaliśmy gratisowo- nie poniósł Pan kosztów ustawienia geometrii. Kosztorys, który Pan otrzymał opiewał na kwotę 1637,94 zł. i zawierał również koszt wymiany drążka kierowniczego przy założeniu Pańskich części. Nie mamy wpływu na jakość przeprowadzonych prac diagnostycznych na innej stacji więc nie odniesiemy się do uwag diagnosty..
    Pozdrawiamy Zepół Norauto

    Mercedes C 200

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    3 wymiany oleju z skutkami ubocznymi: po pierwszej znikła plastikowa pokrywa silnika, po drugiej przez nie dokręcony cybant spadła rura z filtra powietrza i nagle zaświeciła się awaria silnika, po trzeciej 2 dni po zerwał się pasek klinowy. Ostatni mógłby być przypadkiem gdyby nie poprzednie "wypadki". Odradzam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Piotrze,
    W ramach gwarancji oczywiście naprawiliśmy wszystkie usterki, niemniej jednak mamy świadomość, że zaistniała sytuacja nie powinna miec miejsca. Przepraszamy za nią.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Ford Mondeo 2.0 TDCi

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana tarcz hamulcowych i klocków. Piasty kół nie oczyszczone, tarcze zamontowane "na rdzę" co skutkowało niedociskaniem jednego klocka przez co została zniszczona tarcza.


    MAZDA

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Szlifowanie/polerowanie reflektorów - wykonane byle jak, reflektory jak były matowe tak zostały trochę mniej matowe i dodatkowo porysowane. Nie reklamowałem, zmieniłem warsztat - reflektory jak nowe.


    Mazda

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Naprawa była prosta do wykonania, zwykła wymiana jednej żarówki, światła mijania, tyle że w miejscu utrudnionym. Koszt 70 PLN... a światło przestało działać po miesiącu.
    Reklamacje nie przyjęte.
    Strach pomyśleć, gdyby naprawa dotyczyła poważniejszych elementów...
    Generalnie odradzam!


    Renault Megane

Podobne warsztaty

  • Kierowcy Polecają.
    Perfect Touch Garage

    Warsztat Godny Zaufania

    Danusi 6,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Perfect Touch Garage to firma stworzona z pasji i miłości do motoryzacji. WYKONUJEMY TE SAME CZYNNOŚCI CO ASO - W LEPSZEJ CENIE I JAKOŚCI NIŻ ASO. Nasi mechanicy i obsługa Klienta pracuje dla pasji, z pasji i z pasją - wszystko to dlatego, że...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Dr Mechanik Auto Serwis Zawieszenia

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Płowiecka 65,  Praga Południe,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Naszą specjalizacją jest naprawa zawieszeń pneumatycznych. Oferujemy największy wybór części zamiennych do tego typu zawieszeń w Polsce. Nasi wykwalifikowani mechanicy, dzięki doświadczeniu zdobywanemu od 20 lat, rozwiążą każdy każdy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Plus Auto Service

    Warsztat Godny Zaufania

    Gidzińskiego 7,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.3  (14 opinii)

     Specjalizujemy się w alarmach i montowaniu zabezpieczeń antykradzieżowych. Poza tym zapewniamy pełną mechanikę pojazdową, serwis klimatyzacji oraz wymianę opon.  Mamy prawie 20 lat doświadczenia, co z połączeniu z profesjonalnymi...

    Zarezerwuj wizytę
  •  Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. AUTO ODOLANY to nowoczesny serwis napraw powypadkowych, z wieloletnim doświadczeniem. Misja naszej firmy: „Bezpiecznie, profesjonalnie i na czas.” Wykonujemy wszelkie możliwe prace blacharsko -...

    Zarezerwuj wizytę
  • C & S Auto Serwis Barbara Cytling Andrzej Sęk

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Hipotezy 8,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.7  (11 opinii)

    Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych w zakresie mechaniki, elektryki, elektroniki, serwisu klimatyzacji oraz wymiany opon.  Naszym klientom oferujemy wysoką jakość usług w rozsądnych cenach. Każdą naprawę wykonujemy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Kuźnia Mechanika

    Warsztat Godny Zaufania

    Modlińska 18,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.9  (30+ opinii)

      Zapraszamy do umawiania zarówno drobnych usług i przeglądów okresowych jak i poważniejszych napraw.   Każdego klienta traktujemy indywidualnie, staramy się dobrać rozwiązanie problemu i części tak, aby wyjeżdżając z warsztatu był...

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO ANET ANETA FABJAN

    Warsztat Godny Zaufania

    Gruszy 20B,  Wawer,  Warszawa

    ******   5.7  (15 opinii)

    Naprawy w moim warsztacie są wykonywane bardzo starannie i sumiennie. Gdy zamawiam częsci do Państwa auta, najpierw dzwonię i razem podejmujemy decyję, z jakiej pólki bierzemy części - z tańszej, średniej lub oryginały - wszystko zależy od...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Auto Schubert

    Warsztat Godny Zaufania

    Wałuszewska 18,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Jesteśmy serwisem samochodowym na warszawskiej Białołęce. Prowadzimy kompleksową obsługę w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych. Działamy od 1987 roku, a od 2011 w nowym, nowoczesnym obiekcie. Posiadamy bardzo duże...

  • Kierowcy Polecają.
    Serwis Auto-Rama Skrzynie Biegów i Turbosprężarki

    Warsztat Godny Zaufania

    Piotra Skargi 62,  Targówek,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Jesteśmy specjalistycznym serwisem samochodowym, który od 25 lat świadczy usługi z zakresu szeroko pojętej mechaniki i elektroniki samochodowej: - diagnostyka i regeneracja skrzyń biegów manualnych i automatycznych, - diagnostyka i...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    V-Car s.c.

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Czardasza 6,  Okęcie,  Warszawa

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Nasza firma jest na rynku od 2002 roku. Specjalizujemy się w dorabianiu przewodów hamulcowych do wszystkich samochodów na rynku. Mamy skanery diagnostyczne umożliwiające weryfikację skomplikowanych usterek elektronicznych. Przewody dorabiane...

    Zarezerwuj wizytę

INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 11133

Usługi wykonywane przez warsztat