Warsztat polecany przez innych kierowców.

Centrum Obsługi Samochodów "MAKULSKI" Opony & Mechanika

Lutycka 55, 64-920 Piła

****** 4.8 (49 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Centrum Obsługi Samochodów "MAKULSKI"  Opony & Mechanika

O warsztacie

Lutycka 55, 64-920, Piła

Poniedziałek od 08:00 do 16:00
Wtorek od 08:00 do 16:00
Środa od 08:00 do 16:00
Czwartek od 08:00 do 16:00
Piątek od 08:00 do 16:00
Sobota od 08:00 do 15:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Codziennie nasze "Centrum Obsługi Samochodów" opuszcza średnio 51 zadowolonych Klientów. Daje nam to ogromną satysfakcję. Działamy nieprzerwanie od 1978 roku a nasze motto brzmi : "Bliżej Twojego auta, bliżej Ciebie".

Więcej

Opinie (49)

Dodaj opinię
4.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 49 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Na tym warsztacie stwierdzono brak czynnika w klimie i zasugerowano diagnozę wycieku za 200 zł.Auto Astra H Kombi rocznik 2005 benzyna 1,8l.Nie trzeba być wielkim uczonym ani przeglądać auta paru godzin,by wiedzieć,że najbardziej podejrzanym elementem w tym przypadku jest chłodnica(skraplacz) klimy.Tak też i było.Przed wymianą obiecano wiele,a zrealizowano tylko to czym zainteresowany był warsztat. Przykładowo obiecano,że dostanę wynik diagnozy wycieku i wycenę/kosztorys kosztów naprawy klimatyzacji.Jak ktoś tutaj w opiniach wcześniej pisał "pani z biura" podała cenę końcową usługi i to około,nie rozbijając owej kalkulacji na koszty materiałowe i robocizny.Auto było ponoć rozebrane a pani oczekiwała ode mnie akceptacji sumarycznej kwoty na poziomie ok.1220 zł,co w dobrej wierze uczyniłem.Następnego dnia (30 maja 2023r)wyszło szydło z worka.Na paragonie fiskalnym P\3419\2023 za skraplacz NRF 35554, który wmontowano nowo zakupiony za kwotę 527,5 zł brutto.Gdyby mnie wcześniej powiedziano,że w takiej cenie proponują ów skraplacz,to bym się nie zgodził i dostarczyłbym skraplacz osobiście zakupiony,który kosztowałby zdecydowanie mniej.Przykładowo oryginalny Delphi kosztował 390 zł,a NRF-y można było dostać w połowie ceny,jaką mnie obciążył warsztat.Po obejrzeniu rachunku(po uiszczeniu należnej zapłaty za usługę) wyraziłem swe niezadowolenie z owej zawyżonej ceny skraplacza, nadto będącego poza moją bezpośrednią akceptacją owego faktu.Oczywiście pani z biura pamiętała fakty inaczej traktując mnie jak osobę,która nie pamięta co i jak było.
    Przypomnę jeszcze,że żadnego kosztorysu na papierze nie otrzymałem,a pani z biura jedynie przedstawiła kwotę końcową i to jak wyraziła się "około". Następnego dnia znowu udałem się do biura i poprosiłem o rozmowę kierownika,właściciela lub prezesa firmy bo nie znam ich hierarchii organizacyjnej.Za chwilę podszedł jakiś pan i znowu odbyłem rozmowę,która w sprawie nic istotnego nie wniosła.Poprosiłem owego pana o uzupełnienie paragonu o nazwę/typ owego skraplacza i dopisanie na paragonie ile udzielają mi gwarancji na ów skraplacz a ile na wykonane prace.No i kolejny zawód,bo pan napisał,że tylko 12 miesięcy,podczas gdy przy zakupie owego skraplacza udziela się 2 lat gwarancji. Temat gwarancji na robociznę został pominięty. Pora na wnioski końcowe.Jeśli o mnie chodzi,to w tym zakładzie/warsztacie osobiście ze swojej strony nie dam im zarobić nawet 1 złotówki.W przeciwieństwie do nich,moja opinia w moim środowisku zostanie właściwie wysłuchana i zinterpretowana , Przyszłych klientów przestrzegam by dokładnie i uważnie analizowali warunki i przebieg swoich zleceń. Niegłupie byłoby nagrywanie na dyktafon rozmów i ustaleń,bo moje doświadczenie mówi, że naprawianie pamięci i udzielonych obietnic,czy ustaleń, tą drogą będzie skuteczne.


    Opel Astra 1,8/125 KM

Usługi wykonywane przez warsztat