Opel meriva1.7 CDTI 2004
Wymieniłem sprzęgło w merivie 1.7Cdti i spaliło bo zachlapalo olejem a mechanik nie może dojść gdzie przecieka. Oring wymieniony 2 razy. Wyglada na olej silnikowy. Z góry dziękuję za pomoc.
Aktualizacja 1
Symeringi wymienił i wszystko co mógł wymienić.A czy jest w tym oplu jakaś dodatkowa(zaślepka albo coś takiego że może być (przytkane ) a w razie W ma się odetkac i "spuścić " ciśnienie bo jedno miejsce znalazł a czy jest jeszcze jedno??Bo podejrzewam że może wzrastać ciśnienia i wydmuchuje uszczelniacze??
Aktualizacja 2
Mechanik coś wspominał że miał właśnie z polonezem podobny problem i dopiero jak zmierzył wał to mu rozjaśniło temat.W moim opelku nie mierzył .Wkoncu to opel a nie poldek.Dzieki.
F. Philipsa 8, Piła
witam , niestety , ale to mechanik musi dojść do źródła wycieku - może to być simering na wale korbowym , na wałku skrzyni biegów , może olej lecieć z góry silnika ,
F. Philipsa 8, Piła
witam, niestety nie widząc auta - trudno mi oceniać , czasem mimo wymiany uszczelniacza na nowy zdarza się że wyciek oleju na wale jest nadal - czasem winne są uszczelniacze - zwłaszcza jak są to kiepskie zamienniki , tutaj lepiej nie oszczędzać i dawać oryginał , albo np. Corteco , druga sprawa - to w jakim stanie jest bieżnia wału korbowego - czy uszczelniacz przylega dobrze,
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.