Opel Agila 2008 132450km
Co mogło się stać w samochodzie. Oddałem do wymiany całego zestawu rozrządu (łańcuch). Tego samego dnia mech coś odkręcał rurą dł 2 metrów i śr 20cm, dołączał zewnętrzne duże akumulatory, wielokrotnie odpalał i nic, dodatkowo podkładał zapomniane podkładki, zdejmował głowicę, czyścił wszystko karczerem, szlifował zawory, czyścił przewody drutem, stosował pastę nr 2, wysyłał głowicę i zawory do szlifierza itp. Po przejechaniu ok, 4km samochód zaczął słabnąć zaczęła mrugać lampka oleju. Na drugi dzień przy odpaleniu huk i dziura w silniku!
Aktualizacja 1
Demontażu rozrządu czy wogóle całego silnika lub bez dociekania co spowodowało przebicie ściany silnika ale wogóle zniszczenia silnika nie z mojej winy,, po co zdejmował głowicę po co wogóle grzebał???!!
Aktualizacja 2
Co źle zrobił, czy o czymś zapomniał składając zestaw rozrządu, że po przejechaniu ok 4km i powtórnym odpaleniu korowód wybił dziurę w silniku o dł 20cm,!??
Jędrzychowska 46, Zielona Góra
bez rozbierania i analizy nie da się stwierdzić co poszło nie tak
Przechodnia 14, Węgrów
Coś źle złożył, ewentualnie nie wymienił napinacza łańcucha... bez demontażu jednostki się nie obejdzie.
F. Philipsa 8, Piła
witam, jakiś kosmos...., proszę najlepiej zawołać rzeczoznawcę i niech oceni co się stało, opis jaki pan przedstawił jest jak dla mnie mało jasny, ale wygląda na to że silnik będzie do wymiany, i to być może z winy mechanika
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.