POWRÓT

wspomaganie kierownicy i zbieżność kół

Dzień dobry.
Odebrałam samochód od mechanika w sobotę wieczorem i dostałam informację, że mam jeszcze zrobić zbieżność kół, geometrię. Wymienione zostały pompa i maglownica, bo był problem ze wspomaganiem kierownicy. Teraz coś delikatnie stuka,dyszy, czy to może być problem nieustawienia zbieżności? I czuję to trzymając kierownice. Kierowca jest skręcona lekko w lewo.

Aktualizacja 1
Dziękuję za odpowiedź, czyli geometria. A czy przyczyna "sapania" -stukania może być z tym związana?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Rybicki Ryszard Mechanika Pojazdowa

ul. Wólczyńska 55, Warszawa

Witam .Powinna być ustawiona geometria.Natomiast trzaski to inny temat.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Skręcenie kierownicy świadczy o tym , że należy sprawdzić ustawienie geometrii


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.