POWRÓT

Chevrolet cruze, 2013

wspomaganie kierownicy i zbieżność kół

Dzień dobry.
Odebrałam samochód od mechanika w sobotę wieczorem i dostałam informację, że mam jeszcze zrobić zbieżność kół, geometrię. Wymienione zostały pompa i maglownica, bo był problem ze wspomaganiem kierownicy. Teraz coś delikatnie stuka,dyszy, czy to może być problem nieustawienia zbieżności? I czuję to trzymając kierownice. Kierowca jest skręcona lekko w lewo.

Aktualizacja 1
Dziękuję za odpowiedź, czyli geometria. A czy przyczyna "sapania" -stukania może być z tym związana?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Rybicki Ryszard Mechanika Pojazdowa
Ryszard | Rybicki Ryszard Mechanika Pojazdowa

ul. Wólczyńska 55, Warszawa

Witam .Powinna być ustawiona geometria.Natomiast trzaski to inny temat.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki

ul. Bokserska 9, Warszawa

Skręcenie kierownicy świadczy o tym , że należy sprawdzić ustawienie geometrii


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI