Subaru Forester 2010 2.0 Diesel
Od jakiegoś czasu cały czas zapycha mi się DPF. Zabieram go w trasę, ale nie chce się przepalić. Ciągle miga kontrolka. Turbina była regenerowana, EGR zrobiony. 10 razy był filtr czyszczony w ASO i problem nadal powraca. Może ktoś wspomóc radą?
Nowa 23, Supraśl
Trzeba by było sprawdzić wtryskiwacze może któryś podlewać paliwo co skutkuje szybkim zapełnieniem DPF. Filtr był czyszczony 10 razy w serwisie ? testerem czy chemicznie ?
ul. Rolna 8, Kielce
Dokładnie jak przedmówca. Sprawdź wtryskiwacze przy nie przelewają za dużo ropy i wyczyść lub wymień przepływomierz. Gdy przepływka pokazuje przekłamane parametry komputer na tej podstawie dawkuje paliwo i z tąd może być kopcenie. Ja bym umył przepływkę, dał do czyszczenia i regulacji wtryskiwacze i wyjoł na stół DPF i wymył go na stolo do czysta. Jak po takim zabiegu znów coś by wyszło nie tak to albo masz nadal coś nie halo z turbiną albo silnik już żuca olejem do komory spalania.
Śródmieście, Wałbrzych
Sprawdz podczas jazdy czy pracuje czujnik róznicowy cisnienia,który mierzy cisnienie na wlocie i wylocie DPF,czy zmienia sie cisnieni podczas jazdy,.mogą byc tez przytkane przewody metalowe do dpf i w/w czujnik nie widzi jakie jest cisnieniewloot/wylot dpf.Oczywiscie to zobaczy sprzet diagnostyczny
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.