POWRÓT

Ford C-MAX 1.6 TDCI 2007. 66kw, 90km

problem z EGR

Brak mocy i zapalony check engine. Po diagnostyce błędy P0490 wysoki obwód sterowania recyrkulacji spalin i P042F Zawór ERG zablokowany zamknięty. EGR wyczyszczony a problem pozostał bez zmian. Czy to jest już definitywna wymiana zaworu?

Aktualizacja 1
Podczas jazdy test pokazuje
- współczynnik wypełnienia zaworu np. 64%,
-zadane położenie EGR 0.2%
-położenie zaworu EGR 0.2%
Czy to jest jazda dynamiczna czy spokojna zawór więcej się nie otwiera.
Pozdrawiam.


Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
TopLine Mechanics
Krzysiek | TopLine Mechanics

Foluszowa 106, Zielona Góra

Komputer diagnostyczny i wykonac test zaworu. Pozdrawiam

Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa
UMÓW WIZYTĘ
Jan | Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa

Łąkowa 46, Bolesławiec

Warto poszukać drugi zawór EGR na podmiankę żeby wykluczyć awarie.Pozdrawiam

AMS Swiezy
Adam | AMS Swiezy

Konduktorska 24, Katowice

Pozostaje EGR do wymiany

Ecu Performance chip tuning dpf egr off elektronika full
Piotr | Ecu Performance chip tuning dpf egr off elektronika full

Srebrna 42, Częstochowa

Proponuję wyprogramowac

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, proszę wymienić zawór egr ,


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika