POWRÓT

Volkswagen Golf typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 322 pytania kierowców oraz 789 porad mechaników na temat typowych usterek sa samochodu Volkswagen Golf lub zadaj własne pytanie.

  • Volkswagen golf 4 1998: Golf 4 zarylogowane drzwi

    Mam Golfa 4 3 drzwiowego nie dawno zamknąłem drzwi po czym już nie mogłem ich otworzyć i klamke się lekko ciągnie lekko słychać że coś tam ruszą ale jednak bez skutku próbowałem pukać stukać i nic sadze ze zarylogowane i chciałbym się dowiedzieć jaki koszt mógł być aby je otworzyć

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen GOLF 6, 2009 r, 1.4 TSI, 126 KM: VW naprawa sterownika ABS

    Witam w Golf 6, 1.4 TSI zapaliły mi się 3 kontrolki na stałe ABS, ESP i miga kontrolka hamulca ręcznego do tego są 3 sygnały dźwiękowe Wyskakujący błąd - 16352 Jednostka sterująca ABS Numer części: 1KO614517 BD, 10.0212-0220.4 Możecie mi pomóc? Gdzie w okolicach Pruszkowa dobrze i nie ukrywam nie drogo :-) naprawię sterownik

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen golf 5 2006: Światło wsteczne

    Witam nie działa mi światło wstecznego. Czujniki są Ok zmieniłam czujnik ale nie reaguje i nie działa, krótko na przewodach podłączonych działa co może być nie tak?

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen golf 5 2006: Cały czas zimny nawiew brak ciepłego

    Volkswagen golf 5 2006r z nawiewu czasami leci ciepłe a czasami jak auto jest nagrzane leci zimne bardzo zimne powietrze

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen golf 2005: Olej, bagnet

    Witam, olej ucieka przez nieszczelny bagnet (golf 5 1.9 tdi). Pytanie czy jest to przyczyna tylko tej nieszczelności czy czegoś jeszcze i czy musi być to specjalny model bagnetu czy pierwszy lepszy. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen Golf 5 2004: Błąd check engine

    Posiadam VW Golf 5 i mam błąd ,,Układ recyrkulacji spalin (system EGR) "A" - przepływ" P0400'' co robić?

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen Golf Plus V 1.9 TDI. 2009: Wadliwe sprzęgło Volkswagen golf

    Volkswagen Golf Plus V TDI 2009 Mechanik u którego samochód był naprawiany wymieniał sprzęgło. po zamontowaniu i uruchomieniu stwierdził że zakupione sprzęgło musi być wadliwe i wymienił na inne. to wadliwe kazał reklamować. Problem na zgłoszeniu reklamacyjnym opisał w ten sposób : W czasie odpalania słychać stuki dochodzące z układu napędowego. W momencie przyspieszania czuć wibracje przenoszące się na konsole pojazdu. Poduszka mocowania silnika jak i skrzyni biegów zostały wymienione na nowe firmy Lemforder. po demontażu sprzęgła na kole dwumasowym jest wyczuwalny luz osiowy i poprzeczny w granicy wychylenia koła w prawo lewo w zakresie około 4 zębów w obu kierunkach pracy. w czasie potrząsania kołem słychać dzwoniący dżwięk i widoczne są opiłki metalu. Zgłoszenie zostało wysłane ale sklep nie uznał reklamacji i uznał że sprzęgło zostało sprawdzone i jest dobre. Kto ma racje? Czy taki opis jest podstawa do pisania odwołania?

    Odpowiedzi (0)


  • VOLKSWAGEN GOLF 7 VARIANT 2015 modelowo 2016: Golf 7 wskazówka płynu chłodniczego skacze

    Dzień dobry, Mam problem z Golfem 7 2016r 1.6 TDI 81kW Temperatura płynu chłodniczego szybko wzrasta do 90° i tak się utrzymuje gdy jadę do 100kmh jednak gdy dodam gazu (przyspieszę) wskazówka idzie do góry tak do 110/120° gdy puszczam gaz i spadają obroty wraz z nimi wskazówka wraca do 90°. To wszystko dzieje się na dystansie 10km. Po przejechaniu tych 10km odczekuje chwilę i wyłączam silnik mimo tego załącza się wiatrak i pracuje około 3 min. Co może być przyczyną takich skoków temperatury / wskazówki.?

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen Golf 4 2001r: Spory pobór oleju i dymienie na niebiesko, uszczelniacze?

    Witam Posiadam golfa 4 1.6 16V z 2001r, problem jest następujący bierze sporo oleju i dymi na niebiesko. Tylko że to dymienie pojawia się po hamowaniu silnikiem, gdy zaczynam dodawać ponownie gazu np jadę z górki na wrzuconym 4 biegu w tym czasie jakby zasysało skądś olej, im dłużej hamuje silnikiem tym większa potem chmura niebieskiego dymu przez chwile aż nie wypali tego oleju. Gdy jeżdżę bez hamowania silnikiem po prostej czy pod wzniesienie i mu cisnę nie widzę żadnego dymienia w lusterku wstecznym. Ostatnio próbuję zjeżdżać z górek na wolnych obrotach żeby nie hamować silnikiem i dymienie się nie pojawia, dodatkowo zauważyłem że pobór oleju zauważalnie spadł (przy eliminacji hamowania silnikiem). Pewnego razu robiąc jednego dnia 100km potrafiło wciągnąć 300ml oleju (mniej więcej tyle dolałem do tego samego poziomu na bagnecie). Teraz robiąc podobną trasę z eliminacją hamowaniem silnikiem pobór oleju na bagnecie prawie się nie zmienił. Czy jest szansa że to mogą być tylko uszczelniacze zaworowe, czy jednak zapieczone pierścienie przy takim poborze (no ale czy przy zapieczonych pierścieniach spalanie oleju nie byłoby ciągłe razem z dymieniem, a nie głównie zależne od hamowania silnikiem)?

    Odpowiedzi (0)


  • Volkswagen, Golf 5 1.9 TDI BKC, 2006: Samochód kręci ale nie odpala Golf 5 1.9 tdi bkc

    Dzień dobry. Z góry przepraszam za bardzo zawiły opis, ale mam nadzieję że ktoś to zrozumie, w razie co będę od razu odpisywał. Chciałbym się poradzić, otóż mam problem z odpaleniem samochodu. Opiszę wszystko co zauważyłem przed usterką, ponieważ jestem początkującym kierowcą i sam za bardzo się nie znam. Samochód kręci ale nie odpala. Problem wystąpił po wymianie świec i oczyszczeniu EGR. Samochód bez problemu odpala z PLAKA. (Nie wiem czy to może mieć znaczenie) Samochód miał też problem z oświetlaniem tablicy rejestracyjnej, świecił się błąd spalonej żarówki. Po kilkukrotnym rozjaśnieniu i ściemnieniu oświetlenia w środku błąd gasł i zaczynała świecić jedna żarówka w oświetleniu tablicy. U mechanika który robił świece i EGR był elektryk który przeczyścił styki do żarówek przy tablicy itp. ale stwierdził że nic nie naprawił bo tam nie ma prądu. Po odpaleniu samochodu u mechanika i sprawdzeniu czy jest tak jak mówi, pokręciłem tym rozjaśnianiem i przyciemnianiem i prąd tam wrócił, zaczęły świecić obydwie żarówki oświetlenia tablicy. Teraz prąd jest tam że tak powiem na stałe, ale równo z tym zgrało się to że auto nie chce odpalić. Tego samego dnia po odbiorze już w domu kiedy wybierałem się na nocną zmianę do pracy auto po odpaleniu miało problem z wejściem na obroty ale po chwili załapało i pojechałem bez żadnego problemu. Po postoju pod firmą, samochód rano odpalił ale obroty były tak niskie że po dosłownie sekundzie zgasł i potem nie chciał już wcale odpalić. Ogólnie nie zauważyłem żadnego szarpania, falowania obrotów, spadków mocy, auto nie kopci. Jak odpali się go z PLAKA chodzi idealnie. Sporo osób mówi mi że może być zapowietrzony. Jedna rzecz która mu dolega od jakiegoś czasu to przy tankowaniu pistolet odbija, ale ma tak od kiedy go kupiłem i nigdy nie miał problemu z odpaleniem. Zimą palił jak to się mówi "od strzała" po tygodniowych postojach. Nie wiem czy to ma znaczenie ale ma wgraną mapę z tego co wiem od poprzedniego właściciela na 150 KM

    Odpowiedzi (0)


  • VW Golf kombi 98r: Zatrzasniety kluczyk

    Zatrzasniety golf 4 z kluczykami w środku. Jak otworzyc?

    Odpowiedzi (3)


  • VW Golfa V BSE 1.6 mpi LPG +Pb z 2007r.: Sterownik silnika falujące obroty

    Witam,  Posiadam VW Golfa V BSE 1.6 mpi LPG +Pb z 2007r.  Sterownik silnika to SIMOS71.6I 2VG 1025. 06A 906 033 GG.  Od jakiegoś czasu silnik gorzej pracuje - przy stałej prędkości oraz na biegu jałowym obroty falują. Na biegu jałowym obroty to 600 (sprawdzane VCDSem). Samochód próbuje je pdobic sam - czasami się udaje czasami gasnie.  Co dziwne: - posiadam dużego Fisa na poczatku była opcja VEHICLE STATUS teraz jej nie ma,  - podłączanie oryginalnym VCDSem samochodu - nie można połączyć się ze sterownikiem silnika (b/d), jednak Mozn odczytać parametry takie jak obroty temp z sekcji klimatyzacji.  - kabel jest ok na innym samochodzie działa, u 2 mechaników także nie da się połączyć.  Foto: https://ibb.co/Hh16cXH https://ibb.co/YbYzLw8 https://ibb.co/Wn0L121 https://ibb.co/crvRvWy Czy wg Państwa jest to problem ze sterownikiem silnika? Naprawa wchodzi w grę? Jakie są ewentualne koszty Krakow?  Z góry dziękuję, Artur

    Odpowiedzi (2)


  • 2003, Golf V, 105km, 2003, 1.9 tdi,: Plastiki wnętrza GOLF V 2003 1.9 tdi

    Czy jest możliwość do tego modelu kupna nowych bądź zamienników plastików wnętrza? Jeśli tak, to gdzie.

    Odpowiedzi (3)


  • VW Golf V 1.9TDI 2004 BKC: Słyszalny dźwięk z lewego koła

    Witam. Samochód: VW Golf V 1.9TDI. 2004. Przebieg: 160 tys km. Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika słychać coś dochodzącego z lewego przedniego koła (lewego). Coś tak jakby metaliczne stuki/ocieranie. W kabinie słychać bardzo niewiele tak jakby głuche odgłosy, jak otwórze okno kierowcy to słychać już bardziej. Załączam link do nagrania: https://wrzucplik.pl/pokaz/2039165---0pzx.html Powyższy link jest nagrany podczas postoju w kole z lewej strony od kierowcy. Jest taki dźwięk jak na nagraniu. Bardzo słyszalny jak się do tego koła podejdzie podsłuchać. Co to może być? Dwumasa? Czy coś innego? Dodam, ze obroty nie falują, działa i chodzi normalnie. Biegi wchodzą bez zarzutów i szarpania.

    Odpowiedzi (2)


  • VW Golf MK4 1.6 2000r.: Golf MK4 1.6 z LPG Problemy z odpalaniem i dym z rury.

    Witam. Problem z Golfem MK4 1.6 100km z LPG. Zdarza się czasem, że samochód nie odpala jak powinien na zimnym i na ciepłym silniku, kręci rozrusznik, a obroty wskakują na 200-300 obrotów, po puszczeniu zapłonu auto gaśnie, dopiero po kilku razach udaje się odpalić. Odma jak i dolot były wymieniane, kable, cewka i świece tak samo, możliwe że jedna jest inna. Wymieniana była przepływka oraz czyszczona przepustnica, olej niedawno wymieniony i nie ubywają żadne płyny. Przepustnica nie była adaptowana. Czasem po zatrzymaniu pojazdu, a następnie ruszeniu z rury wydobywa się szary dym o zapachu spalin/benzyny w przypadku kiedy był problem z odpaleniem, ale również kiedy auto odpaliło na strzała, totalnie losowo. Sonda lambda wymieniona na zamiennik montowana na kolektorze, możliwa nieszczelność wydechu w okolicach katalizatora który raczej jest już wypalony. Czy adapter do sondy może pomóc ? Na dniach będę podpinał samochód po komputer.

    Odpowiedzi (2)


  • VW Golf 5, Hatchback , 1.4 benzyna : Kołatanie podczas przyspieszania

    Witam , podczas przyspieszania na 3 biegu wzwyż słyszę jakby kolatanie/szemranie pod maska . Bardziej od strony kierowcy . Gdy wcisnę sprzęgło lub odpuszczę gaz problem ustaje . Wiecie może co to może być ? Od razu mówię przeguby są ok

    Odpowiedzi (2)


  • VW GOLF 4 1.6 16V 2000 BENZYNA AUTOMAT: opór podczas jazdy po hamowaniu awaryjnym

    Witam. Po gwałtownym hamowaniu czyli włączył się ABS coś podziało się z moim samochodem otóż czuje opór przy przyspieszeniu silnik pracuje równo skrzynia również przekłada biegi płynnie obroty są duże A kola z oporem przyspieszają nie świeci się żaden błąd na desce. Co może być przyczyną? Czy coś mogło się naderwac i teraz pobiera i przyhamowuje?

    Odpowiedzi (4)


  • VW Golf 6 1.4 tsi: Uszczelka czy coś innego ?

    Mam golfa 6 z silnikiem 1.4 tsi wlasnie wymieniłem serwo do którego dostał się płyn z chłodniczy!!! Z wydechu wydobywa się biały dym w niskich temperaturach z rana natomiast jak jest cieplej już nie dymi, czy to uszczelka pod głowicą jest przyczyną?

    Odpowiedzi (2)


  • VW golf 4 1.6 sr 1999: problem z rozrusznikiem

    mam problem z odpaleniem silnika prąd dochodzi do rozrusznika ale rozrusznik się nie odzywa próbowałem odpalić na ostro ale słychać tylko jak bendix wybija a rozrusznik za którymś razem ale ledwo kręci. Wymontowałem go i sprawdziłem, sam rozrusznik kręcił ale bardzo słabo, miał wymienione szczotki i elektromagnes ale efekt był ten sam doradcie mi co to może być za przyczyna

    Odpowiedzi (1)


  • VW GOLFIV 1.4 16V 2002: Licznik predkosci

    Witam, mam problem z licznikiem w golfie po raz drugi, nie pokazuje tylko prędkości oraz nie nalicza km, proszę o rade

    Odpowiedzi (2)


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.