POWRÓT

Golf MK4 1.6 z LPG Problemy z odpalaniem i dym z rury.

Witam. Problem z Golfem MK4 1.6 100km z LPG. Zdarza się czasem, że samochód nie odpala jak powinien na zimnym i na ciepłym silniku, kręci rozrusznik, a obroty wskakują na 200-300 obrotów, po puszczeniu zapłonu auto gaśnie, dopiero po kilku razach udaje się odpalić. Odma jak i dolot były wymieniane, kable, cewka i świece tak samo, możliwe że jedna jest inna. Wymieniana była przepływka oraz czyszczona przepustnica, olej niedawno wymieniony i nie ubywają żadne płyny. Przepustnica nie była adaptowana. Czasem po zatrzymaniu pojazdu, a następnie ruszeniu z rury wydobywa się szary dym o zapachu spalin/benzyny w przypadku kiedy był problem z odpaleniem, ale również kiedy auto odpaliło na strzała, totalnie losowo. Sonda lambda wymieniona na zamiennik montowana na kolektorze, możliwa nieszczelność wydechu w okolicach katalizatora który raczej jest już wypalony. Czy adapter do sondy może pomóc ? Na dniach będę podpinał samochód po komputer.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Gaz Śląsk Sp. z o.o.

Brygadzistów 82a, Katowice

Czy problem dzieje się również po jeździe tylko na benzynie?
Jeśli samochód ma problem z odpaleniem po zakończeniu jazdy na LPG może być to problem nieszczelnych wtryskiwaczy LPG lub membrany w reduktorze co powoduje przedostawanie się LPG do kolektora ssącego i w efekcie zalewanie silnika.

Porównaj ofert OC.

ProfiAuto Serwis

Bieszczadzka 4, Rybnik

Proponuję zacząć od diagnostyki komputerowej , zarówno sczytanie kodów błędów , jak również parametrów podczas pracy...


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat