POWRÓT

Falujące obroty i zwiększone spalanie

Objawy są takie, że niezależnie od dnia i godziny, na biegu luzem, obroty zaczynają mi wahać się miedzy 900 a 1000 obr/min. Silnik zaczyna warczeć jak by miał się rozlecieć. Dodatkowo, gdy silnik pracuje normalnie to komputer pokładowy pokazuje zużycie paliwa ok 0.6, a podczas tych wahań 3,5-6. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wyłączenie i włączenie silnika na jakiś czas załatwia sprawę. Proszę o pomoc, pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Opel Fiałkowscy

Trasa Północna 12a, Zielona Góra

Prawdopodobna przyczyna to regulator na pompie wtryskowej, ale proponuję się umówić do serwisu by się upewnić. Po wymianie regulatora wymagana jest kalibracja.

Porównaj ofert OC.

"Auto-Remar" Serwis Opla

Budki Szczęśliwickie 65, Warszawa

Absolutnie nie wolno wyłączyć wtedy silnika, należy pozwolić aby filtr cząstek stałych się wypalił do końca

Znajomy Mechanik - Garażowo

Traktorowa 68/70, Łódź

Prosze sprawdzic czy nie przybywa oleju jesli tak to wypadalo by przepalic filtr czastek stalych lub ku przestrodze pojechac na autostrade w celu wypalenia filtra dpf .pozdrawiam

auto-nika

Milicz, Milicz

Mieliśmy już takie autka na warsztacie w 100% falowanie znikło i spalanie nie wzrośnie na biegu jałowym .
DPF- OFF
EGR-OFF
Plus czyszczenie kolektora ssącego załatwi sprawę ...pozdr ,,Auto-Nika Milicz,,

FPHU Sabina Luzeńczyk

Czechosłowacka 38, Łódź

Jeżeli zapchany jest filtr cząstek stałych do skaner powinien wychwycić błąd różnicy ciśnień, również przyczyną może być zawór egr. Jeżeli rośnie poziom oleju i wzrastają przedmuch ze skrzyni korbowej to jest dpf i egr. Moim zdaniem to jednak usterka pompy wtryskowej


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat