BMW, E39, 520i 1998r
BMW e39, 520i, podczas zjazdu z góry na zamkniętej przepustnicy-powiedzmy dystans min 500 m w ten sposób, po dodaniu gazu puszcza chmurę niebieskiego dymu - spalany jest więc olej- po chwili przestaje puszczać dym, dzieje się tak po każdym zjeździe z góry.
Aktualizacja 1
jaki jest koszt takiej diagnozy ?
al. Jana Pawła II 37/1a, Kraków
Konieczna jest wizyta w serwisie w celu diagnozy silnika
ul. Półłanki 30, Kraków
Witam. W tym przypadku przyczyny mogą być dwie. Pierwsza to uszczelniacze zaworowe nadmiernie zużyte- najczęściej jak auto posiada instalacje LPG. Druga to uszkodzony separator oleju w kolektorze ssącym. Zapraszam na diagnostykę. Specjalizujemy się w bmw.
ul. Makuszyńskiego 19, Kraków
Witam,
Musielibyśmy to dokładnie sprawdzić, ale na pierwszy rzut oka pierscienie na tłokach i uszczelniacze zaworowe przepuszczają olej do mieszanki paliwowej. Niestety naprawa wiązała by się z kompletnym remontem silnika.
Pozdrawiam
F. Philipsa 8, Piła
witam , trochę mało danych , ale obstawiam odmę lub pierścienie tłokowe , proszę na próbę odłączyć odmę i wyprowadzić ją na zewnątrz silnika podstawiając jakiś pojemnik aby nie lać oleju do komory i na drogę , wtedy wykonać jazdę próbną , jeśli nadal będzie dymienie - to będzie oznaką zużycia pierścieni tłokowych , może to też być wina uszczelniaczy , proszę sprawdzić czy rano po odpaleniu silnika pojawia się niebieski dym - jeśli tak to uszczelniacze puszczają
ul. Bokserska 9, Warszawa
Prawdopodobnie uszczelniacze trzonków zaworowych, warto to sprawdzić w pierwszej kolejności.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.