POWRÓT

Brak iskry

Witam, elektryk poddał się po tygodniu, w czasie jazdy potrafił gasnąć za chwilę silnik wracał do pracy aż w końcu zgasł w czasie jazdy i już umarł. W opłakanym stanie był aparat zapłonowy, przetarte przewody czujnika halla oraz w opłakanym stanie był czujnik połozenia wału że dziwię się że on jezdził wogóle. Zostało to wymienione nawet potem cewka świece przewody kopułka palec rozdzielacza ale nadal nie ma iskry na swiece. Silnik nie pali, jest małe walnięcie dużego prądu z cewki po przekręceniu kluczyka i to wszystko. Proszę o pomoc

Aktualizacja 1
Aparat używany ale sprawdzany czujnik halla daje impuls na diodzie w tym silniku nie ma czujnika połozenia wałka rozrządu

Aktualizacja 2
Właśnie mi też tak się zdaję że to pierdoła coś z przewodami bo zware robiło na starym aparacie i czujniku położenia wału

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
SKRZYNIARZ

EKONOMICZNA 2, bolesławiec

najpierw diagnostyka komputerowa, bolaczka sa tez kable przy sterowniku silnika, sprawdzenie masy i czujnik położenia wałka rozrządu to tak na poczatek. aparat zapłonowy został założony nowy czy używany?


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat