SEAT ALHAMBRA 1996 2.0 BENZYNA LPG
Witam, elektryk poddał się po tygodniu, w czasie jazdy potrafił gasnąć za chwilę silnik wracał do pracy aż w końcu zgasł w czasie jazdy i już umarł. W opłakanym stanie był aparat zapłonowy, przetarte przewody czujnika halla oraz w opłakanym stanie był czujnik połozenia wału że dziwię się że on jezdził wogóle. Zostało to wymienione nawet potem cewka świece przewody kopułka palec rozdzielacza ale nadal nie ma iskry na swiece. Silnik nie pali, jest małe walnięcie dużego prądu z cewki po przekręceniu kluczyka i to wszystko. Proszę o pomoc
Aktualizacja 1
Aparat używany ale sprawdzany czujnik halla daje impuls na diodzie w tym silniku nie ma czujnika połozenia wałka rozrządu
Aktualizacja 2
Właśnie mi też tak się zdaję że to pierdoła coś z przewodami bo zware robiło na starym aparacie i czujniku położenia wału
EKONOMICZNA 2, bolesławiec
najpierw diagnostyka komputerowa, bolaczka sa tez kable przy sterowniku silnika, sprawdzenie masy i czujnik położenia wałka rozrządu to tak na poczatek. aparat zapłonowy został założony nowy czy używany?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.