POWRÓT

błąd "00668 Napięcie na zacisku 30"

Witam,
pojawił się błąd "00668 Napięcie na zacisku 30", samochód zaczął szarpać podczas jazdy, na neutralu wchodzi na obroty i nie szarpie. po kilkudziesięciu km zgasł i był problem z odpalaniem. po odpoczynku odpalił, jechał trochę szarpał.
Po zatrzymaniu i zgaszeniu nie chce zapalić.

Czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać problem, doraźnie lub docelowo?
Może wskazówka dla lokalnych mechaników?

będę wdzięczny za pomoc


Aktualizacja 1
Witam,
okazało się że błąd "00668 Napięcie na zacisku 30" był sporadyczny i wynikowym innego problemu.
Problemem był zacinający się zawór zmiennych faz rozrządu (nie pamiętam nr błędu). Samochód zgasł (bo to automat), miał za niskie obroty, żona nie mogła go odpalić. Wystarczyło dodać trochę gazu, przytrzymać obroty nogą na gazie i szarpiąc jechał. jak wszedł na obroty, chodził już prawie normalnie. Przypadłość denerwująca, ale nie unieruchamiająca pojazd.
Okazało się że problem z odpalaniem ustąpił sam albo za sprawą kierowcy i sposobu odpalania z gazem.
Nie mniej jednak samochód do warsztatu.
dzięki

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Proszę sprawdzić ładowanie.

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Zacisk r 30 dotyczy alternatora/akumulatora.Sprawdzić kable prądowe,masy .Wskazana diagnostyka komputerowa


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat