Zmienne fazy rozrządu Valvetronic, VVT-I, VTEC Sanok

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • Warsztat polecany przez innych kierowców.

    NAPRZECIW SKLEPU PSS "SIÓDEMKA" WYMIANA OPON -wulkanizacja    

    " Pokłony za profesjonalizm mechaników, bardzo sympatyczną atmosferę, nienaganne podejście do klienta i co najważniejsze fachową oraz sprawną obsługę . Panowie ewidentnie znają się na robocie i w dodatku pasjonują się tym, co robią",
    lysy z brazzers

  • LIFTCAR

    Zabłotce 63,  dąbrówka,  Sanok

      Mechanika, Elektromechanika, Elektryka samochodowa, Diagnostyka komputerowa, Serwis opon, Geometria zawieszenia, Serwis klimatyzacji Przy naprawie problematycznych usterek, stawiamy sobie za cel właściwą diagnozę.  

    "Szybko i solidnie, choć zakład jeszcze w fazie rozwoju ale warto sprawdzić. Ja sprawdziłem i jestem zadowolony.",
    Piotr, Skoda

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Wprowadzenie do silników spalinowych zmiennych faz rozrządu miało na celu zmniejszenie zużycia paliwa. Polega to na lepszym dopasowaniu czasu otwarcia i zamknięcia zaworów do obciążenia silnika i jego prędkości obrotowej w danej chwili. Zmienne fazy rozrządu pozwalają także uzyskać większą moc z tej samej pojemności skokowej silnika.

W OKOLICY

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Bmw 120i: Auto czasami zadymi

Witam, od dwóch tygodni posiadam bmw 120i (150km), rok pr.2006 Błąd 2a70 Niby wskazuje to na valvetronik ale auto jeździ normalnie, jakie „objawy daje zepsuty valvetronik? Adaptacja wykonana, błąd się traci ale po jakimś czasie znowu jest

Odpowiedzi (0)

Renault Laguna 3 2.0 16V 2008: zbyt duży luz zaworowy czy zużyte koła ZMR?

https://youtu.be/m0vzIjrtCto LAGUNA 3 2.0 16v Czy taki dźwięk przy rozgrzaniu objawy zbyt dużych luzów zaworowych czy zuzytego koła zmiennych faz rozrządu? Przy ruszaniu i przy dodaniu mocniej gazu na luzie prze chwilę jest dźwięk metaliczny trzask.

Odpowiedzi (2)

VW Passat 2.0 fsi silnik bvy: Wariator passat 2.0fsi

Witam problem dotyczy passata 2.0 fsi silnik bvy 2006 rok mam problem z wariatorem zamiennych faz rozrządu gdy silnik się nagrzeje klepie niemiłosiernie dodam że byłem u mechanika który wymienił łańcuch z napinaczem i te trzy oringi przy kółku, jak odbierałem auto nic nie klepało silnik...

Odpowiedzi (1)

Renault Scenic II 1.6 16V 2006 : koło zmiennych faz rozrządu

Witam Niedawno kupilem Renault Scenic II 2006 1.6 16V wszystko niby ok ale wydaje mi sie ze jest do wymiany kolo zmian faz rozrzadu Na zimnym silniku nic nie slychac ale jak jest rozgrzany to slychac stukot jak w dieslu Auto serwisowane w Renaualt Deppisch bylo Wymiana rozrzadu 2016 przy 191 tys...

Odpowiedzi (4)

Nasze porady

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...

więcej

Mercedes Klasy E W212 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Mercedes Klasy E W212 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

 Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...

więcej

BMW Serii 7 E65 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

BMW Serii 7 E65 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

 Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...

więcej

BMW X6 E71 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

BMW X6 E71 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

 Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...

więcej