"Bylam w poniedziałek na ustawieniu zbieżności, przez 2 dni zrobilam bmw 800km i kierownica nie ściąga, ladnie trzyma prosto- mysle ze w porzadku juz wszystko. Kontakt z wlascicielem bardzo dobry, informacja na biezaco co z autem.
Z chęcią wrócę do warsztatu, ale jestem mechanikiem i mysle ze tak szybko nie bedzie potrzeby. Pozdrawiam :)",
Pamela, BMW Seria 3
"Sprawnie, fachowo,polecam",
Marcin
Ul. Działoszycka 21, Starołęka, Poznań
Firma Auto Cris specjalizuje się w elektromechanice pojazdowej. Szybkie naprawy elektromechaniczne rozruszników, alternatorów oraz elektromechaniki samochodowej w dobrych cenach.
Mechanik 24h z dojazdem do klienta
Bystra 8a , Starołęka, Poznań
Zapraszam auto naprawa 24 h z dojazdem do klienta naprawy ogolne I kompleksowe oraz elektromechaniczne ko takt przez fecbooka janusz jewulski
Tarnobrzeska 4, Starołęka, Poznań
"Witam ja również trafiłem do Pana Przemka czytając opinie na tym portalu. Diagnoza awarii trwała pięć minut niestety do wymiany uszczelka pod głowicą a co za tym idzie szereg innych uszczelek, uszczelniaczy itp a nawet pierścienie... Naprawa nie trwała krótko tanio również nie było się biorąc pod uwagę zakres prac myślę że było warto, silnik...",
P@blo, Ford Mondeo MK3 1.8
Św. Antoniego 68C, Starołęka, Poznań
"Super! Tanio i szybko. Polecam wszystkim!
Pan Sławek jest super szef! Dziękuję serdecznie!",
M. P.
"Bylam w poniedziałek na ustawieniu zbieżności, przez 2 dni zrobilam bmw 800km i kierownica nie ściąga, ladnie trzyma prosto- mysle ze w porzadku juz wszystko. Kontakt z wlascicielem bardzo dobry, informacja na biezaco co z autem.
Z chęcią wrócę do warsztatu, ale jestem mechanikiem i mysle ze tak szybko nie bedzie potrzeby. Pozdrawiam :)",
Pamela, BMW Seria 3
"Sprawnie, fachowo,polecam",
Marcin
Ul. Działoszycka 21, Starołęka, Poznań
Firma Auto Cris specjalizuje się w elektromechanice pojazdowej. Szybkie naprawy elektromechaniczne rozruszników, alternatorów oraz elektromechaniki samochodowej w dobrych cenach.
Mechanik 24h z dojazdem do klienta
Bystra 8a , Starołęka, Poznań
Zapraszam auto naprawa 24 h z dojazdem do klienta naprawy ogolne I kompleksowe oraz elektromechaniczne ko takt przez fecbooka janusz jewulski
Tarnobrzeska 4, Starołęka, Poznań
"Witam ja również trafiłem do Pana Przemka czytając opinie na tym portalu. Diagnoza awarii trwała pięć minut niestety do wymiany uszczelka pod głowicą a co za tym idzie szereg innych uszczelek, uszczelniaczy itp a nawet pierścienie... Naprawa nie trwała krótko tanio również nie było się biorąc pod uwagę zakres prac myślę że było warto, silnik...",
P@blo, Ford Mondeo MK3 1.8
Św. Antoniego 68C, Starołęka, Poznań
"Super! Tanio i szybko. Polecam wszystkim!
Pan Sławek jest super szef! Dziękuję serdecznie!",
M. P.
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą w Poznaniu: od 360,00 PLN do 866,67 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...