"Wszystko w jak najlepszym porządku , auto zrobione na umówiony termin zrobione dokładnie bez żadnych zastrzeżeń, gość zna się na robocie, polecam ten warsztat.",
kuba, Galaxy
"Już kilkukrotnie korzystałem z warsztatu, trafiłem tam z polecenia innego zadowolonego klienta.
Co prawda dość długo się czeka na wolny termin ( trochę słabe siły przerobowe ), ale drobne usterki robią od ręki, na poważniejsze naprawy trzeba poczekać nawet do 3 tygodni, ale już na jakość samej usługi nie można narzekać. Od umówienia wizyty u...",
voniu, Opel Vectra C 2.0 Turbo
"Warsztat na Klasztornej godny polecenia. Obsługa fachowa. Ceny umiarkowane.
Realizacja w terminie. Brak zastrzeżeń. ",
krak88
"Krótko:najlepszy mechanik w Ostrowie Wielkopolskim i w okolicy",
Peugeot
"Mechanik polecenia wart
i to wcale nie jest żart.
U niego kupujcie, u niego naprawiajcie
żadnych obaw nie miewajcie!",
Jakub, Ford Mondeo 2002
"Mam Passat 2.0 Tsi miałem problem poważny coś stukało mi w silniku potem zaś auto nie chciało odpalić dużo firm się poddawało i naciągało mnie na koszty, Firma Tłumix naprawiła mi bardzo szybko i dość tanio auto , jestem mega zadowolony i polecam gorąco ! . Pozdrawiam ",
Patryk , Vw Passat B6 2.0 Tsi
Walota Auto Serwis został stworzony z miłości do motoryzacji. Do każdego auta podchodzimy z pasją dzięki czemu twój samochód zawsze dostaje to czego potrzebuje. Zapraszamy
Euromaster STUDNIEWSKI to renomowany serwis opon i usług samochodowych w Ostrowie Wielkopolskim. Nasz doświadczony zespół specjalistów oferuje szeroki zakres usług, w tym wymianę opon, ich naprawę, wyważanie oraz przechowywanie. Dodatkowo...
Wykonujemy m.in. takie usługi jak: wymiana filtrów / oleju wymiana rozrządu wymiana opon wymiana tłumika wymiana amortyzatora / sprężyny wymiana klocków hamulcowych serwis klimatyzacji wulkanizacja
Premio to sieć serwisów samochodowych, która zrzesza ponad 150 lokalnych ekspertów od opon i usług samochodowych w Polsce. Premio Kasprzak oferuje swoje usługi w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 139. Sprawdzona wulkanizacja i...
Oferujemy serwis wraz z naprawą układów klimatyzacji, regenerację turbo sprężarek, przekładni kierowniczych, wszelkie naprawy bieżące pojazdów samochodowych oraz wulkanizację
Wybierając się do serwisu TOMIK nie musisz się martwić, że mechanik nie przyjmie Twojego samochodu ze względu na markę – tutaj obsługują je wszystkie! Serwis z Ostrowa Wielkopolskiego posiada pełną wiedzę i doświadczenie, aby serwisować...
Serwis Grzela - ProfiAuto Serwis - warsztat samochodowy
Odolanowska 20, Topola Mała, Ostrów Wielkopolski
Serwis motoryzacyjny TOMASZ GRZELA w Topoli Małej z powodzeniem działa na rynku nieprzerwanie od 2006 roku. Doświadczona, fachowa i stale podnosząca swoje kwalifikacje kadra warsztatu samochodowego w Topoli Małej zapewnia najwyższej jakości...
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Mazda 6 I produkowana w latach 2002 - 2007. Zbudowany na platformie podłogwej G-platform ze współpracy z Fordem. W 2005 auto przeszło facelifting. W gamie silnikowej oferowano 4 jednostki...
Samochód klasy kompaktowej produkowany w 2008 - 2013. Mazda 3 jest następcą modelu 323. W roku 2011 auto przeszło facelifting. Oferowany w 3 odmianach benzynowych od 105KM do 260KM oraz...
Mazda 2 to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...