"Naprawa wykonana szybko i za sensowne pieniądze. Nowoczesny warsztat z miłą obsługą . Polecam",
Raflik, audi a3
"Witam, powiem szczerze że jako przyjezdny z zupełnie nagłą usterką półośki byłem zdumiony szybkością naprawy i ceną. Wg mnie zakład godny polecenia, Pozdrawiam.",
Michał3x, Citroen ZX
"Zdecydowanie polecam . Pan Bartek świetnie poradził sobie z niełatwa naprawą mojego samochodu. Wielki plus za profesjonalizm, sprawiedliwe ceny i ludzkie podejście . Jeszcze raz dziękuję za pomoc .",
Bartek, Volkswagen Golf MK5
"Bardzo polecam ten serwis. Po wielu warsztatach zdecydowałem się na na zdiagnozowanie i naprawę w tym serwisie. Pan Tomasz Piórkowski okazał się bardzo miłym człowiekiem, który bardzo szybko zdiagnozował problem w moim e46. Jest wiele negatywnych opinii z opisem o długie przetrzymywanie. U mnie nie było tego problemy, a wręcz bardzo szybko...",
Nikodem Latosik, BMW e46 compact
Firma Silcar powstała w 2001 roku w oparciu o kilkudziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie serwisu samochodów osobowych i dostawczych. Specjalizujemy się w mechanice pojazdowej oraz szerokim zakresie usług serwisowych. Dzięki szerokiemu...
Tuleje wahaczy to gumowo-metalowe z reguły wymienne elementy zawieszenia, których trwałość określona jest na 10-15 tys. km. Jednak faktyczny przebieg zależy od środowiska w jakim używany jest pojazd. Podczas jazdy po dobrej jakości drogach, tuleje mogą wytrzymać nawet 30 tys. km. Na szczęście wymiana nie jest droga, nie licząc przypadków gdzie konieczna jest wymiana całego wahacza. Podręcznikowe objawy zużytych tulei wahaczy to stuki na nierównościach, utrudnione prowadzenie samochodu oraz wyczuwalne drgania.
Wymiana tulei wahacza to dla doświadczonego mechanika chleb powszedni. Cena może zależeć od typu zawieszenia w konkretnym pojeździe i ilości pracy jaka jest potrzeba w celu demontażu wahacza. Z reguły koszt samej usługi zawiera się w przedziale 50 - 150 zł. za stronę. Tuleje warto wymieniać parami z racji ich stosunkowo niskiej trwałości.
Wymiana tulei wahacza to jedna z podstawowych usług realizowanych w warsztacie, dlatego każdy polecany serwis samochodowy w Twojej okolicy powinien poradzić sobie z tym bez problemów. Przestrzegamy przed samodzielną wymianą tulei, ponieważ potrzebna jest do tego prasa hydrauliczna. Nowa tuleja musi zostać wprasowana w stary wahacz dokładnie i prawidłowo, a o obsunięcie na prasie nie trudno. Usługa nie jest droga, dlatego nie warto ryzykować.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Skrzypi przednie zawieszenie zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających. Co może być powodem?
Po skręcie w czasie jazdy zabuja klika razy całą karoserią i słychac jakby stuki delikatne .Po wyjściu na prosta dalej idzie autko bez kolebania i bez stukania. Wrażenie jakby tył tak sie zachowywał. Czy tak powinien zachowywać sie pojazd?
Tylne koła od pewnego czasu pochylały się dołem na zewnątrz -kupiłem wszystkie simendbloki wymieniłem ale nic się nie poprawiło,nie bardzo da się jechać-co zrobić można by problem zlikwidować?
Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...
Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...
Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...