PP Performance Patryk Powąska to nowoczesny warsztat samochodowy z pasją do motoryzacji. Od przeszło 15 lat dbamy o bezpieczeństwo i komfort kierowców. Łączymy doświadczenie z najnowszym sprzętem diagnostycznym, a każdą naprawę traktujemy jak...
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
"Problem został szybko zdiagnozowany czego nie potrafił żaden z poprzednich mechaników, równie szybko również został rozwiązany. Telefonicznie przedstawiono mi na czym polegał problem i zaproponowano rozwiązania. Obsługa bardzo profesjonalna.",
Michał Szpak, Volkswagen Golf 4 2002, 1.6 16V, 105KM, 77kW
Cena usługi wymiana łańcucha rozrządu w Gliwicach: od 400,00 PLN do 1.500,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mam przejechane 67 tys km... Czy jest konieczność wymiany rozrządu? ASO powiedziano mi że minęło już 5 lat i jest taka konieczność.... Jednak wydaje mi się że ilosc przejechanych km jest stosunkowo niewielkia... Proszę o opinie jak wygląda sytuacja w tych modelach jeśli chodzi o rozrzad
witam czy golfie 6 1,4 TSI 122 KM benzyna wymienia się rozrząd?
Witam, niepokoi mnie głośna praca łańcucha rozrządu przy startowaniu na zimnym silniku.Silnik gorący nie daje głośnych objawów przy startowaniu. Czy ta przypadłość kwalifikuje silnik do remontu?. Jakie są koszta ewentualnej naprawy.
Gdzie się znajduję pompa paliwa w Nissan Primera 2.0 dosel 1999?
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Układ rozrządu zarządza pracą silnika, sterując czasem dostarczania mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindra oraz czasem wydechu spalin z komory spalania. Rozrząd ma swoją trwałość i...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...