Test zawartości CO2 w układzie chłodzenia Pruszcz Gdański

WYSZUKAJ NA MAPIE

  •   JAKOŚĆ - w naszym warsztacie priorytetem jest jakość wykonywanych napraw KONKURENCYJNE CENY - przed każdą naprawą klient jest informowany o zakresie prac oraz otrzymuje kosztorys usługi PROFESJONALNA...

    "Naprawa wykonana szybko, dobrze i w rozsądnej cenie.",
    patmal, opel corsa

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.

    Wjazd na parking warsztatowy vis-a-vis rynku/bazaru/Straży Pożarnej.. Zapraszamy serdecznie.

    "Polecam wszystkim , dogodny dojazd z Gdańska , Usługa szybka po bardzo przyzwoitej cenie . Bardzo podobało mi się ,ze przy odbiorze samochodu otrzymałam na piśmie wszystkie dokładne informację oraz informacje co należałoby zrobić w najbliższej przyszłości Z PODANIEM CENY tej usługi - super. Do tego super miła obsługa POLECAM ja na pewno ...",
    EWKA107, FIAT PANDA

    Zarezerwuj wizytę
Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia pozwala potwierdzić lub zaprzeczyć podejrzenie o uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. W przypadku gdy uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, gazy spalinowe zawierające dwutlenek węgla przedostają się do płynu chłodniczego i zbiorniczka wyrównawczego. Można wtedy zaobserwować liczne pęcherzyki gazu widoczne po odkręceniu np. korka chłodnicy.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Chevrolet Captiva 3.2 V6 2007: Chevrolet captiva 3.2 benzyna-gaz szarpanie przy redukcji i dziwny wzrost obrotów przy przyspieszani

Chevrolet captiva 3.2 v6. 2007 r. Automat benz+gaz. Wyskoczył błąd P0024-00. Wydajność układu wydechowego wałka rozrządu 2 (CMP) 2. Samochód po 20 minutach jazdy szarpie przy redukcji z 3-2. A przy przyspieszaniu dostaje nadto wysokich obrotów nie przyspieszając ( na małych biegach i nie...

Odpowiedzi (1)

Megane I 1.6 16v 2002 coupe: Problem. Megane I gasnie

Witam. Autko to świeżo kupione Renault mégane I 1.6 16v 2002 coupé. Ciagle swieci Check engine oraz po rozpędzeniu auta na 5 biegu równo przy 140km/h zapala sie prostokąt z zygzakiem, kontrolka pod nią taka spirala i jakby odcinało zapłon. Auto nie reaguje na gaz po zatrzymaniu i zapaleniu...

Odpowiedzi (4)

Suzuki Grand vitara 2.0 140 km benzyna, automat 4WD : Piszczenie jakby metaliczne przy 2000 obrotów

Suzuki Grand Vitara 2.0 beznyzna automat 2006 4WD. Dzień dobry. W czasie jazdy samochodem przy około 2000 obrotów słychać takie piszczenie jakby cwierkotanie. Co może być ewentualnie co sprawdzić? Dziękuję za ewentualne odpowiedzi Pozdrawiam Adam

Odpowiedzi (2)

Citroen C5 2005: C5 nawiew problem

Citroen C5 2005 r 2.0 hdi kombi. A więc nawiewy od strony kierowcy działają zimne ciepłe szyba przód wszystko ok. A od pasażera leci cały czas chłodne powietrze nie reaguje na zmianę temperatury na klimatronicu dam max ciepłe dmucha chłodne dam max zimne ducha dalej te same chłodne oco tu chodzi...

Odpowiedzi (2)

Nasze porady

Audi A8 D3 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Audi A8 D3 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...

więcej

Czy warto kupować auto z zawieszeniem pneumatycznym?

Czy warto kupować auto z zawieszeniem pneumatycznym?

Zawieszenie pneumatyczne to rozwiązanie stosowane od lat głównie przez producentów marek premium, ale nie tylko. Jakie korzyści w codziennej eksploatacji daje? Czym różni się pneumatyka od...

więcej

Ile kosztuje naprawa zawieszenia pneumatycznego?

Ile kosztuje naprawa zawieszenia pneumatycznego?

Kluczem do oszacowania kosztów konkretnej naprawy zawieszenia pneumatycznego jest dokładne sprawdzenie całego układu i wyselekcjonowanie części, które nadają się do wymiany. Koszt usługi...

więcej

Audi A6 C6 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Audi A6 C6 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...

więcej