"Chciałem zamówić, dziękuję za szybką pracę mechanika i za wgłębienie się w sytuację, teraz będę jechał już tylko tam",
Danylo , Renault Laguna 1.8 2004
"Bardzo profesjonalne podejscie do klienta. Gdy poprosilismy o pomoc przy awarii auta w trasie, Panowie, choć sami nie mogli nam pomoc z braku czasu, w ciagu kilku mimut zalatwili nam wizyte w innym warsztacie. Sami nie zarobili ale chetnie sie nami zajeli. Dzieki temu dojechalismy bezpiecznie do celu.",
P.i M., BMW 320d
"A ja wręcz przeciwnie do poprzedniego komentarza. Miła i szybka obsługa, ceny w porównaniu do innych punktów zaskakująco niskie, fachowa obsługa. Mechanicy jak na moje oko cały czas ci sami, zawsze mili i solidni. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Życzę, aby każdy trafił na taki komfortowy zakład obsługi. Tak trzymać!",
KLIENT
"Jestem bardzo zadowolony z usługi .
Mój problem z wyciekiem paliwa został zażegnany.",
Zahni, Jepp Grand scheroke
"Bardzo dobry warsztat machanik wie co robi polecam",
Maciek, Hyundai
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Wita man problem dodge journey po wymianie sprzęgła brak wstecznego i skrzynia jest w trybie awaryjnym
Witam, zapomniałam wyłączyć światła w samochodzie. Samochód zostawiłam na około 24h na włączonych światłach... Obstawiam, ze akumulator całkowicie się rozładował bo nawet nie jestem w stanie otworzyć drzwi za pomocą pilota. Czy da się ten akumulator uratować?
Dzien dobry Mam instrukcje obslugi w ktorej jest napisane by dysze wolnych obrotow odkrecic na 11/4 a wysokie obroty na 13/8 , jak to przeliczyc na rzeczywiste obroty ..? Dziękuję
Cześć.FIAT PANDA 1.1 2004 benzyna. pierwsze odpalanie rano kręci nie zapala,po ponownej próbie zapali i zgaśnie i tak kilkanaście razy, gdy za pali to przez chwilę po dodaniu gazu się dusi jak by paliła na dwa cylindry, wymienione przewody do świec, świece, gdy jest ciepła pali bez problemów....
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...