Świadczymy usługi z zakresu: - Naprawa samochodów osobowych i dostawczych. - Pomoc drogowa 24h - Diagnostyka zawieszenia - Naprawa silników - Elektromechanika i elektryka samochodowa - Diagnostyka komputerowa Zapraszamy!
"Szybko, sprawnie, konkretnie. Bez narażania na dodatkowe koszty. Szczególnie godny polecenia jest diagnosta.",
Zadowolona, Peugeot
"Czasami trzeba poczekać na wolny termin ale naprawdę warto. Polecam ",
zadowolony, Ford
"mechanik "złota rączka" - poradził sobie z kłopotliwą wymianą linki hamulca ręcznego - skorodowane wejście linki do osłony bębna w Hyundai Matrix.",
jezat, Hyundai Matrix
" Adres do Was otrzymałem od kuzyna. Jestem pełen podziwu dla profesjonalizmu obsługi ze strony pracowników Waszej Firmy i szybkości naprawy mojego auta. To trwało kilkadziesiąt godzin zaledwie.
Zalety.
Znają się na rzeczy
Mechanik nie rzuca grochem o ściane. Mówi jak jest jak ma być i i dlaczego musi kosztować tyle i tyle.
Warsztat bardzo...",
MARAS, audi A8 D2 4.2
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam volvo v40 2.0 diesel 120 km 2016 r około 150tys km i pobiera olej .Około 0.2-0.3l na 1 tys kilometrów. Co może być przyczyną,czy warto się tym matwic? W zimie pobierał więcej teraz jak się zrobiło ciepłej to trochu mniej
Początkowo radio wyłączyło się i nie chciało włączyć, potem zasięg kilometrów na paliwie spadł o Ok 40km, po dotankowaniu zasięg się nie zwiększył, tylko ciagle spadał. Wyjęto bezpiecznik audio, został włożony z powrotem - wszystko wróciło do normy, radio i zasięg, poza tym, że auto już nie...
Dzień dobry. Ile będzie kosztować diagnostyka i naprawa wspomagania kierownicy? Od tygodnia mocno buczy na zakrętach, płyn jest brudny, kiedy był wymieniany nie wiadomo, auto mam niecały rok.
Witam Silnik odpala . Pali się kontrolka Check Engine i ABS . Silnik nie ma mocy w czasie jazdy osiąga tylko 2000 obrotów i gaśnie w czasie jazdy. Peugeot partner tepee 1.6HDI 90 KM 66 kW rok produkcji 2009
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...