ul. Jarzębinowa 24, Krępiec
"Do auto Strefy dotarłem przez polecenie mojego kolegi, który od kilku lat naprawia swoje auto u mechanika, który obecnie pracuje w tym warsztacie, zostałem obsłużony profesjonalnie, wiedza z zakresu mechaniki i doboru części naprawdę na najwyższym poziomie, w aucie teraz panuje cisza żadnych stuków w zawieszeniu a auto hamuje bez zarzutów,...",
jurek, renault Megane II
ul. Jarzębinowa 24, Krępiec
"Do auto Strefy dotarłem przez polecenie mojego kolegi, który od kilku lat naprawia swoje auto u mechanika, który obecnie pracuje w tym warsztacie, zostałem obsłużony profesjonalnie, wiedza z zakresu mechaniki i doboru części naprawdę na najwyższym poziomie, w aucie teraz panuje cisza żadnych stuków w zawieszeniu a auto hamuje bez zarzutów,...",
jurek, renault Megane II
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Golf 4 1.9 TDI, bardzo często przy wbijaniu 3/4/5 biegu przy końcu puszczania sprzęgła coś mocno skrzypi.
Citroen Jumpy po dolaniu płynu do DPF, zaczął kopcić na czarno po dynamicznym naciśnięciu gazu.
Laguna 1 2,2TD nie odpala mówią że immobilizer blokuje dopływ paliwa- jakąś dobrą rada?
dzień dobry, posiadam hyundai pony 1,5 / 3-drzwi z 1991r. brak danych o mocy w dowodzie rejestracyjnym, potrzebuję do niego tłumik końcowy, chciałbym dopasować inny tańszy niż do tego pony, kto ma pomysł jaki mogę tu wstawić ? marcin.
Model produkowano w latach 2004-2010. Citroen C4 I zdobył nagrodę World Car Design of the Year. W roku 2008 przeprowadzono face lifting. W ofercie silnikowej znalazły się 4 silniki benzynowe...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Najnowsza generacja modelu C4 jest produkowana od 2010r. Pojazd jest wyłącznie produkowany w odmianie 5-drzwiowego hatchbacka. Inne odmiany przeniesiono na serię DS. W ofercie występują 4...
Citroen C5 to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan, kombi i liftback. Głównymi...