ul.Targowa23, ŚWIDNIK
"Naprawiam już kilka lat, najpierw Escorta, potem Primerę, teraz 850. Mają dobre ceny części z hurtowni i robocizny, w miarę szybki termin odbioru. Spoko jest też, że coraz więcej rzeczy można załatwić u nich na miejscu (np. doszła klima i blacharka). No i jest książka serwisowa to sami doradzają co już trzeba zrobić o co może poczekać. Polecam.",
Wojtek, Volvo 850
AUTOSERWIS CEZARY SZWACZKIEWICZ
KAMIŃSKIEGO 16, ŚWIDNIK
czynne od 9.00 do 17.00 sobota od 9.00 do 14.00
Dominów 91, Abramowice, Lublin
"Od trzech lat serwisuję w AUTO-REWERS dwa samochody - serwis bieżący i naprawy (sprzęgło, zawieszenie, hamulce, itd.).
Za każdym razem dobry kontakt, terminowo i solidnie. Widać doświadczenie i znajomość tematu. Warsztat zdecydowanie godny polecenia :).",
Marek, Honda
ul.Targowa23, ŚWIDNIK
"Naprawiam już kilka lat, najpierw Escorta, potem Primerę, teraz 850. Mają dobre ceny części z hurtowni i robocizny, w miarę szybki termin odbioru. Spoko jest też, że coraz więcej rzeczy można załatwić u nich na miejscu (np. doszła klima i blacharka). No i jest książka serwisowa to sami doradzają co już trzeba zrobić o co może poczekać. Polecam.",
Wojtek, Volvo 850
AUTOSERWIS CEZARY SZWACZKIEWICZ
KAMIŃSKIEGO 16, ŚWIDNIK
czynne od 9.00 do 17.00 sobota od 9.00 do 14.00
Dominów 91, Abramowice, Lublin
"Od trzech lat serwisuję w AUTO-REWERS dwa samochody - serwis bieżący i naprawy (sprzęgło, zawieszenie, hamulce, itd.).
Za każdym razem dobry kontakt, terminowo i solidnie. Widać doświadczenie i znajomość tematu. Warsztat zdecydowanie godny polecenia :).",
Marek, Honda
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, samochód z zawieszeniem Hydractive nie chce wejść na najwyższy poziom serwisowy. Regulacja zawieszenia działa we wszystkich poziomach poza tym najwyższym. Co może być przyczyną? Pozdrawiam
Renault Clio 1.5 dci 2003 rok, zapowietrzający się układ paliwowy, niskie ciśnienie układu CR, nie właściwe spalanie w cylindrach 1-4, w układzie paliwowym widać pęcherze powietrza, silnik na ciepłym bardzo trudno pali, na zimnym poniżej połowy baku paliwa jest wręcz nie możliwe odpalenie...
Od niespełna 4 miesięcy jestem właścicielem odkupionej Foczki III econetic 1,6 105 KM.. Jadąc w trasie w pewnym momencie pedał sprzęgła usiekł do podłogi ale sprzęgło dalej wysprzęglało (dociśnięte na max do podłogi). Podjechałem na parking wyłączyłem motor , po czasie odpaliłem ponownie i...
Witam. Po regeneracji maglownicy i jej montażu świeci się kontrolka wspomagania. Błąd czujnika G250. Po usunięciu błędu po kilku kilometrach problem powraca. Przed regeneracją i montażem wszystko było OK. Wspomaganie działa. Czujnik został wymieniony na nowy niestety błąd powraca. W...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...