Żwirki i Wigury 7, Dukla
"Warsztat posiada szeroki zakres usług,które wykonywane są solidnie i szybko przez bardzo fachowych i sympatycznych mechaników.Serwisowanie i naprawa japońskich samochodów nie sprawia im żadnych trudności,a koszty w porównaniu do analogicznych warsztatów w województwie niewysokie.Parę razy korzystałem z usług tego warsztatu.Gorąco polecam.",
Zdzisław, Mitsubischi Colt
Żwirki i Wigury 7, Dukla
"Warsztat posiada szeroki zakres usług,które wykonywane są solidnie i szybko przez bardzo fachowych i sympatycznych mechaników.Serwisowanie i naprawa japońskich samochodów nie sprawia im żadnych trudności,a koszty w porównaniu do analogicznych warsztatów w województwie niewysokie.Parę razy korzystałem z usług tego warsztatu.Gorąco polecam.",
Zdzisław, Mitsubischi Colt
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam. Problem polega na tym, że samochód przy prędkości autostradowej (ok. 120KM/H ) przestaje reagować na pedał gazu. Obroty spadają, zero reakcji. Dopiero po ok.5 sekundach wszystko wraca do normy. Nie mam pojęcia co to może być i gdzie szukać problemu.
Dwuletnia Mazda 3 ma "drabiniaste" wibracje. Ostatnio były mniej wuczuwalne gdyż w ASO Mazdy wymieniono najpierw tarcze hamulcowe, a następnie opony zarówno letnie, jak i zimowe, co było efektem badań w firmie zewnętrznej (Weyssenhoff) -wszystko ASO w ramach gwarancji. Ostatnio uwydatniły się...
Witam!Po włączeniu klimatyzacji,silnik mocno zwalnia,szarpie. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam
Witam. Na liczniku świeci lampka filtra DPF a auta nie da się wykręcić na więcej niż 400 obrotów. Co powinienem zrobić?
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...