Resory piórowe wymiana Przemyśl

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • Stylinart Serwis

    Emilii Plater, 4,  Przemyśl,  Przemyśl

    ******   6  (2 opinie)

       Nasz warsztat jest jednym z najlepiej rozwiniętych w Przemyślu. Zaplecze warsztatowe posiada odpowiednie stanowiska aby przyjąć każdy typ pojazdu począwszy od osobowych , dostawczych , ciężarowych ( TIR ) kończywszy na autobusach....

    "Bardzo sprawnie działają. Miła obsługa , krótki czas naprawy. Posiadają stanowiska na duże pojazdy z czym jest problem w Przemyślu. W końcu mogę ustawić zbieżność w moich busach na normalnym sprzęcie. Polecam ten warsztat.",
    Kasia

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.

     Nasz serwis wprowadza najwyższe standardy jakości. Dzięki nabytemu doświadczeniu świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Naszych Klientów traktujemy indywidualnie, cechuje nas duża elastyczność na jego potrzeby oraz szybkość działania....

    "Warsztat godny polecenia. Pojechałem, bo sąsiad chwalił, a słyszałem coś dziwnego przy prawym nadkolu. Fachowcy szybko zlokalizowali usterkę, a naprawa była szybka i w dobrej cenie. Na pewno będę tam wracał. ",
    Tomek, Volvo

    Zarezerwuj wizytę
Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Resor piórowy to element zawieszenia wymyślony w XIX wieku. Z początku używany do wozu konnego, obecnie stosowany w pojazdach dostawczych i Pick-upach. Montowany na tylnej osi pojazdu, pozwala na stosunkowo duże załadowanie przestrzeni bagażowej. Niestety zawieszenie z resorów piórowych znacząco pogarsza komfort jazdy i prowadzenie pojazdu.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Golf 4, 1999r.: 1,8T Na zimnym silniku zdecydowanie gorzej odpala

Witam serdecznie, mam taki problem że auto po dłuższym postoju długo kręci nim odpali. O ile zawsze na zimnym jest różnica niż na ciepłym to chyba normalne (?) O tyle często po staniu tydzień kręci jeszcze dłużej niż np stojąc 2-3 dni. I teraz mam takie przypuszczenia: 1) słaby akumulator -...

Odpowiedzi (1)

Transporter t4 2.4 synchro: Silnik nie odpala po nocy

Witam powiadam Transportera T4 2.4 synchro po nocy silnik normalnie kręci ale ne daje się uruchomić po podaniu samo startu silnik normalnie odpalił i cały dzień jezdzilem ,po następnej nocy silnik ponownie nie odpala .Jaka może być przyczyna?

Odpowiedzi (4)

Mazda3,rok produkcji 2007: cyrkulacja spalin.

Witam,zapalila sie kontrolka zolta od silnika,komputer pokazal zla cyrkulacje spalin,spaliny nie wracaja do powtornego spalania,prosze napisac jakie moga byc przyczyny tej usterki.Miesiac temu naprawiano mi w warszr]tacie turbo sprezarke,samochod Mazda3.Dziekuje za odpowiez.

Odpowiedzi (2)

Renault Master 2016: Brak mocy po wymianie wtryskow

Po włożeniu regenerowanych wtryskow brak mocy.. Max 90km/h..Co może być przyczyną?

Odpowiedzi (4)

Nasze porady

Volkswagen Touareg I - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Volkswagen Touareg I - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...

więcej

Mercedes Klasy E W212 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Mercedes Klasy E W212 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

 Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...

więcej

Mercedes Klasy S W221 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Mercedes Klasy S W221 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...

więcej

Land Rover Discovery 3 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Land Rover Discovery 3 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...

więcej