"Od lat korzystam z usług tego serwisu z kilkoma już moimi autami. Profesjonalizm w każdym calu. Auto zawsze oddają tego samego dnia, zawsze dobra diagnoza i pomoc w szukaniu części które są trudno dostępne w sklepach a nawet serwisach. A najważniejsze że wszystko mogę załatwić w jednym miejscu od wymiany opon do przegladu rejetracyjnego. Polecam",
KAMIL, Vw
"Troche długo ale co do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń.",
gawko, Alfa 159
"Szybko,sprawnie,skutecznie.Wymiana filtrów i oleju-pozytyw. Polecam jak najbardziej. Bardzo miła obsługa.Mechanik znaleziony napewno nie zmienię.",
Edyta, Hyundai i30
"Bardzo szybka obsługa i profesjonalne podejście do klienta",
Michał
"Bardzo dobry mechanik, mówiąc krótko robi wrażenie!!",
MrKrycha
"Nie jestem zadowolony z usług warsztatu. Długi czas naprawy, słaby kontakt, zła naprawa.",
Jacek, Opel
"Dziękuję za szybką naprawę autka.Teraz się super jeźdźi !!! Cena też rewelacyjna.POLECAM !!!",
Marek, Mercedes C220
"super mechanik, usterka zawieszenia zdiagnozowana ekspresowo, koszta naprawy rewelacja, na czas naprawy dostałem autko zastępcze, naprawdę warsztat godny polecenia",
Wojtek J., BMW 116
Auto Serwis Gędek s.c. Zbigniew i Michał Gędek
kard. Stefana Wyszyńskiego 160, Śródmieście, Gorzów Wielkopolski
Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00 Sobota 8.00 - 14.00 Serdecznie Zapraszamy
"Polecam ze wzgledu na jakosc i szybkosc obslugi, naprawili auto w jeden dzien, w innych warsztatach oferowali 3 dniowy termin naprawy. Od naprawy minelo pol roku i wszystko jest OK",
Urzednik, Mercedes W202
Nasz warsztat świadczy wszelkiego rodzaju usługi związane z naprawa samochodów osobowych oraz dostawczych, specjalizujemy się w elektronice. elektryce samochodowej, obsługą oraz usuwaniem filtrów DPF, programowanie sterowników silnika,...
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Suzuki Grand Vitara II to auto klasy kompaktowej segmentu C, które było produkowane od 2005 do 2014 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Głównymi...
Audi Q3 to kompaktowy crossover SUV klasy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2011 roku i trwa do teraz. I generacja modela produkowana była w latach 2011-2018, a II generacja jest na...
Renault Captur to auto klasy miejskiej segmentu B, które produkowane jest od 2013 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowane w nadwoziu crossover. Głównymi konkurentami...
Hyundai Tucson to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Druga generacja występuje...