"Polecam ze wzgledu na jakosc i szybkosc obslugi, naprawili auto w jeden dzien, w innych warsztatach oferowali 3 dniowy termin naprawy. Od naprawy minelo pol roku i wszystko jest OK",
Urzednik, Mercedes W202
"Polecam, miło, szybko i profesjonalnie. Myślę, że w razie potrzeby będziemy korzystać z usług tego właśnie warsztatu.",
Ania, Fiat Stilo 1,9 JTD 115 km, rocznik 2002
Auto Serwis Gędek s.c. Zbigniew i Michał Gędek
kard. Stefana Wyszyńskiego 160, Śródmieście, Gorzów Wielkopolski
Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00 Sobota 8.00 - 14.00 Serdecznie Zapraszamy
"Szybko,sprawnie,skutecznie.Wymiana filtrów i oleju-pozytyw. Polecam jak najbardziej. Bardzo miła obsługa.Mechanik znaleziony napewno nie zmienię.",
Edyta, Hyundai i30
"Bardzo dobry mechanik, mówiąc krótko robi wrażenie!!",
MrKrycha
"Szybko, tanio i dobrze. Bardzo mily kontakt . Goraco polecam!",
promyk113
"Szybka i profesjonalna naprawa autka. Bardzo dobre ceny części zamiennych. Warsztat z prawdziwego zdarzenia :) Szybka diagnoza, zamówienie części, wymiana i auto jak nowe :) Polecam wszystkim",
Tomek, Ford Mondeo MK3 2.0 Benzyna Kombi
"Jestem bardzo zadowolona i polecam z czystym sumieniem. Obsluga bardzo mila kompetentna, pan Łukasz wytlumaczl wszystko ze zrozumieniem. Miala byc naprawa klimatyzacji, ale okazalo sie ze do zrobienia sa jeszcze swiatla, olej do wymiany i swiece, wszystko w ciagu expresowym i za przystepna cene. :) ",
Paulina, Citroën c4
"pracują tam fachowcy...zadowolony jestem...nic nienarzucaja...mozna sie dogadac co do ceny i dobrze sie z nimi wspolpracuje...pozdrawiam ",
avensis
"Konkretna, fachowa robota.Najlepsze miejsce.Ludzie z pasją.Wszystko super.Polecam",
Ryszard
Nasz warsztat świadczy wszelkiego rodzaju usługi związane z naprawa samochodów osobowych oraz dostawczych, specjalizujemy się w elektronice. elektryce samochodowej, obsługą oraz usuwaniem filtrów DPF, programowanie sterowników silnika,...
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Mazda 6 I produkowana w latach 2002 - 2007. Zbudowany na platformie podłogwej G-platform ze współpracy z Fordem. W 2005 auto przeszło facelifting. W gamie silnikowej oferowano 4 jednostki...
Mazda 2 to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Samochód klasy kompaktowej produkowany w 2008 - 2013. Mazda 3 jest następcą modelu 323. W roku 2011 auto przeszło facelifting. Oferowany w 3 odmianach benzynowych od 105KM do 260KM oraz...
Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...