"Wszystko super! Fachowa robota .mozna polecać! Nie było problemu. ",
Leo, Renault Megan Scenic , silnik 1598, rocznik 2006
Autoserwis Carspeed to profesjonalny mechanik samochodowy ze Świdnicy z wieloletnim doświadczeniem w branży. Specjalizujemy się w kompleksowej naprawie i serwisie pojazdów wszystkich marek, zapewniając naszym klientom szybkie i rzetelne usługi.
Jako firma z 20-sto letnim stażem mamy ogromne doświadczenie w obsłudze serwisowej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych. Nasz warsztat jest wyposażony w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające obsługę samochodów większości...
"Nadszedł ten czas ,że i u mnie trzeba by było zająć się tylna belką.szukalem dobrego warsztatu i w necie znalazłem...
Umówiłem się telefonicznie ,szybka rozmowa z Panem z serwisu objaśnienie co i jak i info o kosztach ...
Autko trafiło na serwis o umowionej porze ...po zdemontowaniu belki Pan z serwisu zapytał czy chciałbym zobaczyć jak...",
PIOTR, Peugeot 206
"Dziękuje za udzielenie mi informacji na temat auta. ",
Edit, Chevrolet Aveo T300
"byłem jakiś czas temu na czyszczeniu DPF. wszystko zrobione mega dokładnie, fachowo i niedrogo. Polecam ",
Radek
"Polecam ten warsztat wszystkim którym zależy na prawdziwej naprawie a nie na wymianie wszystkiego po kolei. Tam naprawdę znają się na tym co robią i rozwiązują problemy nie do ogarnięcia przez większość tzw. mechaników. Potrafią doradzić i naprawić a nie tylko wymieniać wszystko to co im się wydaje ze jest przyczyna usterki. POLECAM
",
KAMILA, TOYOTA AYGO
"Samochód zawiódł mnie w podróży z rodziną w góry, całe szczęście w okolicach warsztatu Pana Macieja. Auto nagle zgasło i już nie zapaliło. Przyczyna została błyskawicznie zdiagnozowana, części natychmiast dostarczone, auto uruchomione. Cała operacja trwała góra 3 godziny i auto do dziś jeździ jak nowe a już myślałem że będzie po...",
Rafał z Olsztyna, Renault Espace
Nasza firma istnieje na rynku od ponad 30 lat. Mamy bardzo szeroką wiedzę oraz doświadczenie w dziedzinie diagnostyki i naprawy silników wysokoprężnych pojazdów osobowych, dostawczych, maszyn budowlanych i rolniczych. Posiadamy...
Jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi pojazdów marki Renault, Kia, Dacia
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Suzuki Grand Vitara II to auto klasy kompaktowej segmentu C, które było produkowane od 2005 do 2014 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Głównymi...
Renault Captur to auto klasy miejskiej segmentu B, które produkowane jest od 2013 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowane w nadwoziu crossover. Głównymi konkurentami...
Audi Q3 to kompaktowy crossover SUV klasy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2011 roku i trwa do teraz. I generacja modela produkowana była w latach 2011-2018, a II generacja jest na...
Hyundai Tucson to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Druga generacja występuje...