Tartaczna 1 B, Mińsk Mazowiecki
"szybko fachowo,nie drogo,pełen kompleks napraw",
robso1, AUDI A-6
AutoSalon Hybrid Serwis ŁUGOWSKI-auta hybrydowe elektryczne
ul.Warszawska 35 (przy trasie 92), Choszczówka Stojecka, Mińsk Mazowiecki
"Naprawa samochodu w ekspresowym tempie, informowanie na bieżąco o kosztach naprawy, pełny profesjonalizm.",
Maciek, Ford Focus
Choszczówka Stojecka 61, Mińsk Mazowiecki
"Usługa wykonana wg umowy i starannie starannie. Koszty bardzo rozsądne, konsultowane ze mną. Realizacja w terminie.
Na miejscu miło i kulturalnie. Jestem zadowolony.
Rozsądni ludzie. Jeszcze skorzystam i polecam.",
krzysztof, Honda, Civic, 2002
Wspólna 109, Maliszew, Mińsk Mazowiecki
Prowadimy nieautoryzowany serwis grópy Vag od mechaniki po elektronikie Mamy konto do programowania i kodowania online grupy Vag tak (jak autoryzowany serwis ) (oczywiście elementy udokumentowanego pochodzenia możemy...
Stojadła, ul. Kołbielska 39C, Mińsk Mazowiecki
"Jakiś czas temu oddałem swojego Mondeo na naprawę zawieszenia. Sprawę załatwiono szybko i solidnie.Informowano mnie na bieżąco o zakresie prac i ewentualnych kosztach. Na każdym etapie mogłem podjechać i zobaczyć co się z autem dzieje. Obsługa miła, diagnosta i mechanik na poziomie. Polecam.",
Wojtek
Serwis Samochodów Japońskich MOTO-PULS Jerzy Kossakowski
Zygmuntowska 56/1, Mińsk Mazowiecki
Specjalizacja Toyota. Przeglądy.Mechanika.Diagnostyka.Układy Wtryskowe paliwa.Opony.Haki. Programowanie czujników ciśnienia w oponach Zapraszam na naszą stronę moto-puls.pl
Tartaczna 1 B, Mińsk Mazowiecki
"szybko fachowo,nie drogo,pełen kompleks napraw",
robso1, AUDI A-6
AutoSalon Hybrid Serwis ŁUGOWSKI-auta hybrydowe elektryczne
ul.Warszawska 35 (przy trasie 92), Choszczówka Stojecka, Mińsk Mazowiecki
"Naprawa samochodu w ekspresowym tempie, informowanie na bieżąco o kosztach naprawy, pełny profesjonalizm.",
Maciek, Ford Focus
Choszczówka Stojecka 61, Mińsk Mazowiecki
"Usługa wykonana wg umowy i starannie starannie. Koszty bardzo rozsądne, konsultowane ze mną. Realizacja w terminie.
Na miejscu miło i kulturalnie. Jestem zadowolony.
Rozsądni ludzie. Jeszcze skorzystam i polecam.",
krzysztof, Honda, Civic, 2002
Wspólna 109, Maliszew, Mińsk Mazowiecki
Prowadimy nieautoryzowany serwis grópy Vag od mechaniki po elektronikie Mamy konto do programowania i kodowania online grupy Vag tak (jak autoryzowany serwis ) (oczywiście elementy udokumentowanego pochodzenia możemy...
Stojadła, ul. Kołbielska 39C, Mińsk Mazowiecki
"Jakiś czas temu oddałem swojego Mondeo na naprawę zawieszenia. Sprawę załatwiono szybko i solidnie.Informowano mnie na bieżąco o zakresie prac i ewentualnych kosztach. Na każdym etapie mogłem podjechać i zobaczyć co się z autem dzieje. Obsługa miła, diagnosta i mechanik na poziomie. Polecam.",
Wojtek
Serwis Samochodów Japońskich MOTO-PULS Jerzy Kossakowski
Zygmuntowska 56/1, Mińsk Mazowiecki
Specjalizacja Toyota. Przeglądy.Mechanika.Diagnostyka.Układy Wtryskowe paliwa.Opony.Haki. Programowanie czujników ciśnienia w oponach Zapraszam na naszą stronę moto-puls.pl
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...