"Jestem bardzo zadowolony z usługi. Czas i jakość wykonania na wielki plus, a do tego miła atmosfera i dbałość o detale, które przy przyjmowaniu klientów maja duże znaczenie. Z pewnośvia dołaczam do grona stałych klientów, bedac w Polsce juz dluzszy czas nigdy nie spotkalem się z tak dobrym serwisem. Serdecznie polecam!",
Leo, Bmw x1
"Wybrałem mycie ręczne z czyszczeniem wnętrza i trzeba powiedzieć że przykładają się do tego co robią. Nawet wydmuchali wszystkie zakamarki z wody. Bardzo duży plus.",
Cajman, Nissan Note
"Fachowa diagnoza, dobra obsługa, w końcu rozwiązano problem z moim autem bez wymieniania innych niepotrzebnych / sprawnych podzespołów. Na dodatek rozsądna cena za robotę i części + miła obsługa. ",
michals_88, Alfa Romeo 156
Dokonujemy napraw samochodów osobowych i dostawczych. Od kilku lat nieustannie uczestniczymy w szkoleniach prowadzonych, przez czołowych producentów podzespołów motoryzacyjnych. Właściciel Artur Bujalski w tym roku...
"Miałem wgniecenie koło klamki przy drzwiach kierowcy. Podjechałem, panowie obejrzeli, umówiliśmy się na wykonanie usługi, odwieźli mnie do mojej firmy, po 3 godzinach pojechałem, odebrałem - żadnego śladu po wgnieceniu - magicy. Polecam - profesjonalna obsługa, profesjonalne wykonanie",
Krzysztof Jach, LEXUS IS 220
Reflektory niektórych modeli aut słyną z tego, że po kilku latach stają się matowe lub żółte. Znacząco obniża to estetykę auta i bezpieczeństwo oraz sam komfort. Nie ma chyba nic gorszego, od jazdy w nocy na czuja z ledwo świecącymi lampami. Na szczęście nie zawsze oznacza to konieczność zakupu nowych lamp, które nierzadko potrafią być bardzo drogie. Zlecając polerowanie reflektorów zapłacisz ułamek tej kwoty, odzyskując pierwotną skuteczność lampy.
Regeneracja reflektorów to kosz od 100 do 350 zł w zależności od typu lampy. Warto odróżnić zwykłe polerowanie klosza, którym może zająć się każdy amator prac warsztatowych, od kompleksowej regeneracji. Ta druga, o której mowa polega na rozebraniu lampy i przywróceniu pierwotnego blasku również odbłyśnikowi czy soczewce. To bardziej złożone i kompleksowe działanie sprawi, że lampa faktycznie będzie jak nowa. Pozwoli to także zaoszczędzić sporą kwotę pieniędzy.
Najtańsze i pozornie atrakcyjne wydają się ogłoszenia domorosłych specjalistów, zachęcających do korzystania ze swoim usług za pomocą portali aukcyjnych. Jednak w przypadku regeneracji reflektorów odpowiednia kolejność działań i dokładność ma ogromne znaczenie. Dobry efekt można uzyskać całkiem łatwo, jednak cała sztuka tkwi w utrzymaniu go w tym stanie przez długi czas. Istnieją przypadki, gdzie efekt matowych szyb reflektorów powrócił w bardzo krótkim czasie na skutek braku odpowiedniej warstwy zabezpieczającej. Dlatego zachęcamy do korzystania tylko z renomowanych serwisów regenerujących reflektory.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mam lampy do przeróbki BMW X5,z USA na nasze, gdzie się z tym udać?
Prawy reflektor w oplu insygni rosieje. Czy jest sens naprawiać i gdzie w okolicy Warszawy - najchętniej Raszyn.
Witam, problem dotyczyc audi a6c4, a mianowicie uchwytów górnych co reflektor przedni trzymaja, są pęknięte. Czy trzeba cala lampe wymieniac, czy mozna jakos ze starej lampy przelozyc?
Witam. Czy jest możliwość wymiany u mechanika samego klosza lampy tylnej (Peugeot 307 CC)? Lampa jest sprawna, natomiast odpadło, bądź zostało skradzione szkło i czy wymaga to mimo wszystko wymiany całości, co niestety jest dość kosztowne?
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Brak sprawnych reflektorów w samochodzie niesie za sobą szereg niebezpieństw. Pomijając fakt że, kierowca ma ograniczoną widoczność, to dodatkowo sam jest mniej zauważalny przez innych...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...