"Polecam. Właściciel konkretny i rzeczowy, podejście indywidualne, w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania. Czas naprawy błyskawiczny, bardzo dobry kontakt. Niestety, umówić się na wizytę jest ciężko z powodu napiętych terminów u p. Piotra, oczywiście świadczy to o bardzo dobrej jakości zakładu ale chciałoby się szybciej ;)",
Mario, Peugeot 406
"Witam,
poleca ten serwis, profesjonalna obsługa, widać że mechanicy znają się na robocie. Po zakończonej naprawie oddali mi samochód czysty w środku i na zewnątrz. Usterkę usunęli w jeden dzień.
Jeszcze raz polecam.
Marek",
marek23, RR L322
"Dobrze wiemy jak mechanicy traktują kobiety gdy ta przyjdzie do warsztatu i mówi że coś klekocze. Na szczęście tutaj się nie spotkałam z krztwymi spojrzeniami czy śmiechem. Obsługa bardzo miła, profesjonalna, wszystko zostało mi wytłumaczenie w przejrzysty sposób.
Co do naprawy samochodu czas oczekiwania fenomenalny w porównaniu do...",
Kar0lcia
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Dzień dobry mam pytanie mam problem z wspomaganiem kierownicy w vaneo przy całym skręcie w lewo lub prawo odcina wspomaganie i muszę wyliczyć silnik i włączyć ponownie nie wiem gdzie jest problem proszę o pomoc
dzień dobry. Posiadam toyote auris 2009 silnik 1.33 auto ma system eco czyli wyłącza silnik na postoju czy istnieje możliwość wyłączenia tego na stałe ponieważ za każdym nowym uruchomieniem silnika system się aktywuje. pozdrawiam
Mazda 6 I produkowana w latach 2002 - 2007. Zbudowany na platformie podłogwej G-platform ze współpracy z Fordem. W 2005 auto przeszło facelifting. W gamie silnikowej oferowano 4 jednostki...
Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...
Mazda 2 to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Samochód klasy kompaktowej produkowany w 2008 - 2013. Mazda 3 jest następcą modelu 323. W roku 2011 auto przeszło facelifting. Oferowany w 3 odmianach benzynowych od 105KM do 260KM oraz...