"Wszystko w porządku, cena rozsądna. Jedyny minus, że trochę się naczekałem, ale nie wiem czy to wina warsztatu, czy portalu, który pozwolił mi umówić wizytę na godzinę, w której warsztat dopiero się otwierał.",
Jkkia, Kia Sportage 1.6 2011
"Diagnoza i naprawa wykonana bardzo szybko i na najwyższym poziomie. Radzą sobie z rzeczami, które innym serwisom sprawiały nierozwiązywalny problem. Zdecydowanie polecam!",
Paweł, Land Rover Discovery 4
"Przez przypadek wpadłem na nich po tym jak przejęli warsztat po poprzednim właścicielu i serwisuje u nich auta do dziś. Profesjonaliści znają się na tym co robią, robią to dobrze i za rozsądne pieniądze nie znam lepszego serwisu BMW a szukałem już w różnych miejscach",
Piotrek, BMW
"Miła, profesjonalna obsługa...dziękuje, Szef firmy osobiście przejechał sie samochodem sprawdzając dźwięki z zawieszenia które mnie niepokoiły.",
JanuszW, Volkswagen Tiguan 2010
"Szybko i rzetelnie wykonana naprawa. Jestem naprawdę mile zaskoczona :) W końcu trafiłam na mechanika do którego będę wracać.Potrafia też doradzić. Bardzo dziękuję. Polecam :) ",
Patrycja, Ford Focus
"Bardzo sprawie działący serwis . Prowadzili także komunikację z ubezpieczycielem .
Składali dokumenty oraz pilnowali aby wszelkie czyności przebiegały jak najsprawniej . Byłam na bierząco informowana o wszystkich postępach prac i poczynaniach ubezpieczyciela. Dawno nie spotkałam się z tak profesjonalną obsługą kilenta .",
AGNIESZKA, Mazda A 6
Warsztat czynny jest od pn-pt w godzinach od 8.00-17.00 w sb od 8.00-13.00. Mieści się w Mysłowicach przy ul. Wiśniowej 2A (Mysłowice Brzeczkowiece).
Kompleksowe naprawy mechaniczne, elektryczne, remonty silników beznyznowych oraz diesla. Serwis klimatyzacji, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja, sezonowe przechowanie opon, ustawianie geometrii. Konkurencyjne ceny, bardzo dobra obsługa i...
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Witam, czy w Mini Cooper z 2013 roku jest możliwość zamontowania podgrzewania foteli, jeżeli auto nie jest w nie oryginalnie wyposażone??? Jaki byłby tego orientacyjny koszt w razie możliwości.
Toyota yaris 1.4 d4d 2007 r. Skrzynia MMT. WYMIENIONE SPRZĘGŁO z kalibracją. W czasie jazdy lub ruszania zapala się kontrolka trybik włącza się tryb N . Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. Czasem wystarczy i pomaga przejście na pozycję manual i powrót do...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...