Nie każdy producent dostatecznie zabezpiecza karoserię oraz podwozie produkowanych samochodów. Na szczęście są warsztaty zajmujące się dodatkowym zabezpieczeniem podwozia przed skutkami upływu czasu, złych warunków atmosferycznych oraz różnych elementów na drodze uderzających w podwozie samochodu. Zabezpieczyć warto także profile zamknięte, w których może zbierać się woda w wyniku ubytku materiału spowodowanego rdzą, stwarzając idealne środowisko do dalszego rozwoju korozji, oraz stale bombardowane wodą i kamyczkami nadkola.
vw touran 2004 1.9 tdi podczas hamowania uruchamia sie tylna wycieraczka wszystkie zarowki ok jak i masa jest ok nigdzie nie ma sladow przypalenia co ma dalej sprawdzic?
Czy wymiana tuleji przekładni kątowej w volvo xc90 automat, 2007 rok jest dosyć prosta, czy wymaga demontażu skrzyni, co wykonuje bardzo mało warsztatów.
Pozdrawiam.
Witam, jadę sobie spokojnie, nawiew wyłączony, po czym nagle odpala się dmuchawa na maksymalną prędkość. Mogę tylko sterować kierunkiem wiania, ale siłą już nie. Gaśnie dopiero po wyłączeniu zapłonu. co się stało?
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Coraz więcej posiadaczy aut decyduje się wypełniać opony samochodu azotem, zamiast powietrzem atmosferycznym. Skąd taki pomysł? Zwolennicy rozwiązania twierdzą, że jest to opcja bezpieczniejsza,...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...