"rok męczyłem się z scharanem , szarpanie, brak mocy ,zjechałem cały Zamość i okolice nikt nie mógł postawić prawidłowej diagnozy, według mechaników musiałbym zmienić pól samochodu żeby zobaczyć co mu dolega, aż w końcu znalazłem warsztat Hamelusz Bosch service w Zamościu przy ul. Namysłowskiego i z cala 100-procentowa pewnością mogę polecić i...",
Krzysztof, scharan-benzyna
ZAMOSC UL SW.PIATKA 56, ZAMOSC
"Wszystko szybko i fachowo. Jeździłem ze swoim problemem od mechanika do mechanika dopiero w tym warsztacie znaleziono usterkę :)",
Kamil, Rover 25
Żdanów 50, Zamość
Jatutów 15 B, Zamość
Wojska Polskiego 97, Zamość
Starowiejska 8, Zamość
"znają się na robocie mają pojęcie uporali się z tym problem jest rok gwarancji na to co zrobione jak najbardziej polecam",
pawel72, opel astra h 2004 r. 1.7 cdti
Namysłowskiego 2, Zamość
"Super obsługa. Wszystko szybko i sprawnie. Polecam bardzo ",
Magda
Lwowska 71, Zamość
Nasz warsztat jest miejscem gdzie kompleksowo i w profesjonalny sposób zadbamy o Twój samochód. Naprawy główne i bieżąca obsługa, blacharstwo, lakiernictwo, serwis klimatyzacji, regeneracja tylnej belki, dwumasy i turbosprezarki oraz...
ZURIS - Mechanika Pojazdowa i OSKP
Szczebrzeska 121 a, Zamość
"Zadowolony z usługi. Dobra komunikacja z warsztatem ",
Czek, VW polo 1.4 diesel 2000r
PŁOSKIE 14A, Zamość
"To chyba jedyny warsztat w zamosciu tak solidny szczerze polecam .",
szymon
"rok męczyłem się z scharanem , szarpanie, brak mocy ,zjechałem cały Zamość i okolice nikt nie mógł postawić prawidłowej diagnozy, według mechaników musiałbym zmienić pól samochodu żeby zobaczyć co mu dolega, aż w końcu znalazłem warsztat Hamelusz Bosch service w Zamościu przy ul. Namysłowskiego i z cala 100-procentowa pewnością mogę polecić i...",
Krzysztof, scharan-benzyna
ZAMOSC UL SW.PIATKA 56, ZAMOSC
"Wszystko szybko i fachowo. Jeździłem ze swoim problemem od mechanika do mechanika dopiero w tym warsztacie znaleziono usterkę :)",
Kamil, Rover 25
Żdanów 50, Zamość
Jatutów 15 B, Zamość
Wojska Polskiego 97, Zamość
Starowiejska 8, Zamość
"znają się na robocie mają pojęcie uporali się z tym problem jest rok gwarancji na to co zrobione jak najbardziej polecam",
pawel72, opel astra h 2004 r. 1.7 cdti
Namysłowskiego 2, Zamość
"Super obsługa. Wszystko szybko i sprawnie. Polecam bardzo ",
Magda
Lwowska 71, Zamość
Nasz warsztat jest miejscem gdzie kompleksowo i w profesjonalny sposób zadbamy o Twój samochód. Naprawy główne i bieżąca obsługa, blacharstwo, lakiernictwo, serwis klimatyzacji, regeneracja tylnej belki, dwumasy i turbosprezarki oraz...
ZURIS - Mechanika Pojazdowa i OSKP
Szczebrzeska 121 a, Zamość
"Zadowolony z usługi. Dobra komunikacja z warsztatem ",
Czek, VW polo 1.4 diesel 2000r
PŁOSKIE 14A, Zamość
"To chyba jedyny warsztat w zamosciu tak solidny szczerze polecam .",
szymon
Zawór recyrkulacji spalin EGR pozwala ponownie wykorzystać część gazów spalinowych do nowego procesu spalania. Działanie polega na wpuszczeniu 15-50% (zależnie od silnika) objętości spalin do cylindra w celu obniżenia temperatury spalania przy mieszance ubogiej (duża zawartość tlenu), a także polepszenia odparowania paliwa i spalania większej liczby węglowodorów przy mieszance bogatej (duża ilość paliwa). Takie działanie ostatecznie pozwala zmniejszyć emisję węglowodorów i tlenków azotu do atmosfery.
W najprostszej konstrukcji gdzie dostęp do zaworu jest banalny, a sterowany jest on pneumatycznie usługa czyszczenia może zając jedyne 2 godziny. W przypadku bardziej zaawansowanych konstrukcji wyposażonych także w chłodnicę EGR, czas wykonania usługi będzie dłuższy z sama usługa droższa. Tym samym koszt czyszczenia EGR zawiera się w kwocie 150 - 400 zł.
Poziom trudności czyszczenia zaworu recyrkulacji spalin zależy od modelu auta. W niektórych silnikach wystarczy odkręcić 2 śruby i zdjąć wąż podciśnienia. Inne wymagają odpięcia elektroniki, a później podłączenia komputera diagnostycznego. Dostęp do samego zaworu także bywa bardzo utrudniony i nie obejdzie się bez demontażu dodatkowych elementów, dlatego czyszczenie warto zlecić wyspecjalizowanemu serwisowi. Regeneracja EGR nie jest usługą drogą, a podejmując ryzyko samodzielnej wymiany można znacząco podnieść koszt naprawy w przypadku ewentualnego uszkodzenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dymienie z pod maski w okolicy EGR co to może oznaczać ? Czy trzeba tylko przeczyścić czy coś do wymiany ?
Problem polega na tym iż po wyczyszczeniu zaworu egr który się.otwiera oraz przepustnicy cały czas wyskakuje błąd problem egr mimo adaptacji. Co może być przyczyną?
Witam takie pytanko Renault Laguna 2 1.9 dci 2003 r. Czasem przy predkosci autostradowej 130-150 nagle wlacza sie zolta kontrolka swiec zarowych , auto traci moc na mimo zwolnienia i redukcji biegow na kazdym obroty nie wzrosna wiecej niz 2 tys. Po ponownym odpaleniu gasnie i jest wszystko...
Volvo v50 2 0 D 136KM 2005r. Bardzo nierówna praca zimnego silnika, po nagrzaniu lekkie podrygi. Po odłączenie EGR-lekkie drgania na zimnym silniku, po nagrzaniu drgania ustępują. Dobrze odpala zimny i ciepły, nie dymi.
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...