https://app.localo.com/autoserwis-carspeed/W_xMZ3RkLgsLl7Y1G8LnwA/profile
"Byłam tam dopiero drugi raz i tylko na wymianę opon, ale jestem bardzo zadowolona. Miła i fachowa obsługa oraz super jest to, że można umówić się przez internet na dogodny termin. Polecam",
Agulina, Ford S-Max
Łączna 4a, Świdnica
Jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi pojazdów marki Renault, Kia, Dacia
Mechanika Samochodowa "EMMAR" M.KYCIA
Bystrzycka 12, Świdnica
"Polecam ten warsztat wszystkim którym zależy na prawdziwej naprawie a nie na wymianie wszystkiego po kolei. Tam naprawdę znają się na tym co robią i rozwiązują problemy nie do ogarnięcia przez większość tzw. mechaników. Potrafią doradzić i naprawić a nie tylko wymieniać wszystko to co im się wydaje ze jest przyczyna usterki. POLECAM
",
KAMILA, TOYOTA AYGO
MSP-Mielniczyn Maciej Mielniczyn
Westerplatte 55 b, Świdnica
"Samochód zawiódł mnie w podróży z rodziną w góry, całe szczęście w okolicach warsztatu Pana Macieja. Auto nagle zgasło i już nie zapaliło. Przyczyna została błyskawicznie zdiagnozowana, części natychmiast dostarczone, auto uruchomione. Cała operacja trwała góra 3 godziny i auto do dziś jeździ jak nowe a już myślałem że będzie po...",
Rafał z Olsztyna, Renault Espace
Westerplatte 55b, Świdnica
"byłem jakiś czas temu na czyszczeniu DPF. wszystko zrobione mega dokładnie, fachowo i niedrogo. Polecam ",
Radek
Kolejowa 20, Świdnica
Jako firma z 20-sto letnim stażem mamy ogromne doświadczenie w obsłudze serwisowej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych. Nasz warsztat jest wyposażony w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające obsługę samochodów większości...
https://app.localo.com/autoserwis-carspeed/W_xMZ3RkLgsLl7Y1G8LnwA/profile
"Byłam tam dopiero drugi raz i tylko na wymianę opon, ale jestem bardzo zadowolona. Miła i fachowa obsługa oraz super jest to, że można umówić się przez internet na dogodny termin. Polecam",
Agulina, Ford S-Max
Łączna 4a, Świdnica
Jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi pojazdów marki Renault, Kia, Dacia
Mechanika Samochodowa "EMMAR" M.KYCIA
Bystrzycka 12, Świdnica
"Polecam ten warsztat wszystkim którym zależy na prawdziwej naprawie a nie na wymianie wszystkiego po kolei. Tam naprawdę znają się na tym co robią i rozwiązują problemy nie do ogarnięcia przez większość tzw. mechaników. Potrafią doradzić i naprawić a nie tylko wymieniać wszystko to co im się wydaje ze jest przyczyna usterki. POLECAM
",
KAMILA, TOYOTA AYGO
MSP-Mielniczyn Maciej Mielniczyn
Westerplatte 55 b, Świdnica
"Samochód zawiódł mnie w podróży z rodziną w góry, całe szczęście w okolicach warsztatu Pana Macieja. Auto nagle zgasło i już nie zapaliło. Przyczyna została błyskawicznie zdiagnozowana, części natychmiast dostarczone, auto uruchomione. Cała operacja trwała góra 3 godziny i auto do dziś jeździ jak nowe a już myślałem że będzie po...",
Rafał z Olsztyna, Renault Espace
Westerplatte 55b, Świdnica
"byłem jakiś czas temu na czyszczeniu DPF. wszystko zrobione mega dokładnie, fachowo i niedrogo. Polecam ",
Radek
Kolejowa 20, Świdnica
Jako firma z 20-sto letnim stażem mamy ogromne doświadczenie w obsłudze serwisowej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych. Nasz warsztat jest wyposażony w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające obsługę samochodów większości...
Zawór recyrkulacji spalin EGR pozwala ponownie wykorzystać część gazów spalinowych do nowego procesu spalania. Działanie polega na wpuszczeniu 15-50% (zależnie od silnika) objętości spalin do cylindra w celu obniżenia temperatury spalania przy mieszance ubogiej (duża zawartość tlenu), a także polepszenia odparowania paliwa i spalania większej liczby węglowodorów przy mieszance bogatej (duża ilość paliwa). Takie działanie ostatecznie pozwala zmniejszyć emisję węglowodorów i tlenków azotu do atmosfery.
W najprostszej konstrukcji gdzie dostęp do zaworu jest banalny, a sterowany jest on pneumatycznie usługa czyszczenia może zając jedyne 2 godziny. W przypadku bardziej zaawansowanych konstrukcji wyposażonych także w chłodnicę EGR, czas wykonania usługi będzie dłuższy z sama usługa droższa. Tym samym koszt czyszczenia EGR zawiera się w kwocie 150 - 400 zł.
Poziom trudności czyszczenia zaworu recyrkulacji spalin zależy od modelu auta. W niektórych silnikach wystarczy odkręcić 2 śruby i zdjąć wąż podciśnienia. Inne wymagają odpięcia elektroniki, a później podłączenia komputera diagnostycznego. Dostęp do samego zaworu także bywa bardzo utrudniony i nie obejdzie się bez demontażu dodatkowych elementów, dlatego czyszczenie warto zlecić wyspecjalizowanemu serwisowi. Regeneracja EGR nie jest usługą drogą, a podejmując ryzyko samodzielnej wymiany można znacząco podnieść koszt naprawy w przypadku ewentualnego uszkodzenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dymienie z pod maski w okolicy EGR co to może oznaczać ? Czy trzeba tylko przeczyścić czy coś do wymiany ?
Problem polega na tym iż po wyczyszczeniu zaworu egr który się.otwiera oraz przepustnicy cały czas wyskakuje błąd problem egr mimo adaptacji. Co może być przyczyną?
Witam takie pytanko Renault Laguna 2 1.9 dci 2003 r. Czasem przy predkosci autostradowej 130-150 nagle wlacza sie zolta kontrolka swiec zarowych , auto traci moc na mimo zwolnienia i redukcji biegow na kazdym obroty nie wzrosna wiecej niz 2 tys. Po ponownym odpaleniu gasnie i jest wszystko...
Volvo v50 2 0 D 136KM 2005r. Bardzo nierówna praca zimnego silnika, po nagrzaniu lekkie podrygi. Po odłączenie EGR-lekkie drgania na zimnym silniku, po nagrzaniu drgania ustępują. Dobrze odpala zimny i ciepły, nie dymi.
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...