Ul. Rogowska 117C, Fabryczna, 54-440, Wrocław
Poniedziałek | od 09:00 do 18:00 |
Wtorek | od 09:00 do 18:00 |
Środa | od 09:00 do 18:00 |
Czwartek | od 09:00 do 18:00 |
Piątek | od 09:00 do 18:00 |
Gotówka
Kompleksowa mechanika pojazdowa i wulkanizacja. Nasza dewiza to terminowość, profesjonalizm i najwyższa jakość. Kontakt
Więcej
2019-04-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Z przykrością popełniam niniejszy wpis, bo miałem nadzieję na rzetelnie i fachowo wykonaną naprawę. W poszukiwaniu rozwiązania problemu z utratą mocy Mini Coopera S natknąłem się na stronie Sport-Technika" na opis mojej usterki i sposób jej usunięcia. Dostarczyłem auto oraz zestaw części zamiennych i pełen nadziei czekałem na wiadomość o powodzeniu zabiegu. Wiadomości były niepokojące, bo kosztowna wymiana rozrządu nie dała nic. Pogodziłem się z tym faktem, mając na pocieszenie wymieniony rozrząd. Przy odbiorze auta uprzejmie poprosiłem o potwierdzenie przeprowadzonej wymiany rozrządu, ale otrzymałem kwitek pt. Usługa serwisowa. Na pytanie dlaczego nie ma pełnego opisu wykonanej usługi, usłyszałem zaskakująco bezczelne stwierdzenie - tu cytat "bo nie podoba mi się pana zachowanie". Nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta, szkoda że moje pieniądze się spodobały. Tym bardziej, że po przestudiowaniu wielu negatywnych opinii mam wątpliwości, czy ten rozrząd został faktycznie wymieniony. To oczywiście ustalę, ale nawet jeśli wynik będzie pozytywny, to pozostanie niesmak i obawa. Parametry usługi ustawiam na dostępne minimum, bo zakładam najgorszą wersję, jedynie termin był dość krótki, co w świetle moich podejrzeń nie dziwi. Nawet jeśli rozrząd został uczciwie wymieniony, to odradzam wizytę w tym warsztacie. Kontakt z tym panem przy biurku powoduje traumatyczne wrażenia.
Mini
2017-09-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Absolutnie nie polecam tego warsztatu!!! Niestety podejście do klienta jest lekceważące. Mechanicy z tego warsztatu wykazują się niskim profesjonalizmem. Z każdą naprawą samochód chodzi coraz gorzej. Po ostatniej naprawie okazało się, że samochód dochodzi do 120 km/h i nie chce szybciej jechać. Na kontroli uzyskałam informację, że nie ma wycieków oleju i z technicznego punktu widzenia wszystko jest zrobione poprawnie. A to, że samochód traci moc spowodowane jest tym, że pewnie jakieś "lewe" powietrze się dostaje albo jest jest to turbosprężarka. Oczywiście mechanik powiedział, żeby zadzwonić i umówić się na jakiś termin to on spojrzy co się dzieje, ale to zajmie trochę czasu. Pomijam fakt, że samochód był naprawiany 4 tygodnie i cały czas zbywali mnie przez telefon. Ostatecznie samochód zostal zawieziony do innego mechanika, który doprowadził samochód do stanu używalności. Okazało się, że mechanicy ze Sport-Technika źle podłączyli przewody. Oczywiście trzeba było ponieść kolejny koszt. Strach pomyśleć, jaką cenę tym razem by mi panowie zasugerowali w Sport-Technika, patrząc na to, że każda naprawa kończyła się na kwotę w okolicach 4.000,00 zł. Nigdy więcej żaden mój samochód nie zostanie zawieziony do tego mechanika. Pomijam też fakt, że po naprawie olej schodzi mi w zatrważającym tempie, ale wg Sport-Technika naprawa się udała... NIE POLECAM!!!!!!!!!
P.S. po diagnozie mechanika otrzymaliśmy informację, że raczej poszedł rozrząd, ale jak powiedzieliśmy, że był on wynieniany 2 lata temu to nagle okazało się, że jednak coś innego poszło. Do dzisiaj nie wiem, czy usterka zdiagnowana przez mechaników była rzeczywiście była tą właściwą...
VW
2017-03-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie będę się rozpisywał ale skasowany zostałem za pracę której nie wykonał do końca, nie neguję wymiany pompy paliwa, którą to zasugerowałem że jest walnięta, ale kolejne 300zł zapłaciłem za nic.
Auto zostało odwiezione do warsztatu na ul. Ślężną do pana Tomasz Nowodworski, polecam pomimo że na moim aucie poległ ale sprawdził wtryski, czujniki itd. nie skasował nic bo stwierdził że za niewykonaną pracę kasy się nie bierze , MOŻNA???
Przez przypadek auto trafiło do pana Piotra z ul. Starogajowa nr tel. 794-448-504
i dopiero on zdiagnozował i uzdrowił Moje autko.
Nie jestem człowiekiem konfliktowym ale nie lubię naciągactwa więc pojechałem na Rogowską aby grzecznie poprosić o zwrot części nieprawnie pobranych ode mnie pieniędzy.
Pan "mechanik" mnie wyśmiał i powiedział że jestem śmieszny i żadnych pieniędzy mi nie odda bo poświęcił trzy godziny czy cztery, nie pamiętam.
Tak mnie wk..wił że chyba sam otworzę warsztat, kasa płynie , frajerstwo samo przyjeżdża, kasę zostawia i jeszcze zadowolone komy piszą, chyba kolesie.
Może i jestem śmieszny, a co tam lepiej się śmiać niż chorować, ale dymanym na kasę to chyba nikt nie lubi być.
Dlatego przestrzegam z daleka od patałastwa i naciągactwa.
Zapewne pan właściciel zaraz coś napisze mądrego, odparuję każdy jego tekst.
Nie jestem anonimowy, jak ktoś ma potrzebę niech do mnie zadzwoni 666-21-31-75
Audi A8
2015-01-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zamówiłam i wymieniłam zestaw całych wahaczy (przód) i po 5 miesiącach na przeglądzie powiedziano mi, że mam wahacze do roboty. W zeszłym tygodniu poszłam do mechanika za o wiele mniejszą cenę wymienił mi wahacze pokazując, że niektóre elementy były fabrycznie od nowości auta - wcale nie zmienione a reszta to szajs. Oprócz tego robiłam rozrząd i nie dokręcono mi śrub. Silnik spadł mi na obwodnicy - Bogu dzięki nic się nie stało, ale pasek rozrządu nowy, gwinty, poduszka,pomiażdzone rolki - koszt już nie wspominam...Nie zamierzam więcej narażać życia, szkoda, że nie jestem chłopem bo wiedziałabym jak się rozliczyć!!!!!!! radzę trzymać się z daleka!!!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dość długo przeglądaliśmy wszystkie naprawy dokonane w zeszłym roku i okazało się, że na żadnym pojedynczym aucie VW Passat nie wykonaliśmy wymiany rozrządu i wahaczy przedniego zawieszenia w ciągu całego 2014 roku.
Jednocześnie operator portalu Dobry Mechanik w naszym imieniu prosił o kontakt klienta w celu wyjaśnienia tej sprawy, niestety bezskutecznie. Nikt się do nas nie odezwał.
Możliwe, że klient korzystał z usług innego warsztatu a komentarz "przypadł nam w udziale", ale chyba bardziej prawdopodobne jest, że komuś zależy na zrobieniu nam złej opinii.
Chyba jedyne co można zrobić w takiej sytuacji to się z tego cieszyć, bo skoro jest to jedyna droga konkurencji żeby próbować z nami rywalizować to jesteśmy z tego powodu bardzo dumni.
passat
2014-12-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety nie polecam, sport-technika to już nie ten sam warsztat co 2 lata temu, kiedy zawitałem tam pierwszy raz. Wtedy przekonali mnie bardzo poprawnym podejściem do klienta i dobrze wykonaną pracą. Mam wrażenie, że w tamtych czasach zależało im jeszcze na kliencie i jego zadowoleniu z wykonanej usługi... Niestety po ostatniej wizycie serwis dostaje ode mnie czerwoną kartkę. Najpierw, pomimo ustalonego terminu okazało się, że na moje miejsce mają klientów na opony więc przyjechać nie mogę. Potem, przy drugim podejściu przez dwie godziny udało im się ściągnąć koło i odkręcić jedną nakrętkę, a kiedy okazało się, że do zamknięcia zostało 30 min a w kolejce na "opony" czeka jeszcze 5 osób, zbyli mnie wyszukując jakiś wyimaginowany problem z którym rzekomo sobie nie poradzą. Na marginesie dodam, że następny mechanik walczył z tym "problemem" całe 5 minut. Na koniec, widząc moje niezadowolenie zaproponowali, że znajdą rozwiązanie, dobiorą potrzebne części i oddzwonią. Niestety nic takiego nie miało miejsca.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Czytając ten komentarz zastanawiałem się czy strata przez Pana godziny i 35 minut (bo dokładnie tyle był Pan u nas feralnego popołudnia) jest aż takim faux pas aby wszystkim internautom całkowicie odradzać wizyty u nas a nam serwować "czerwoną kartkę".
Z naszego punktu widzenia sytuacja wygląda tak: auto przyjechało na dość prostą naprawę, wyminę osłony przegubu, części miał Pan swoje (auto jest mało popularne i ciężko coś kupić poza ASO, co rozumiemy), jednak powoduje to też że ciężko nam ocenić jakie dokładnie narzędzia będą potrzebne do jej montażu. Sprawa rozbiła się o banalny temat, narzędzie do zaciśnięcia opaski.
Mówiąc prostymi słowami mogliśmy zrobić robotę źle (niszcząc materiał i mając tego świadomość) lub wcale, wybraliśmy tą drugą opcję.
Jest nam przykro z tego powodu, klient niezadowolony, my nic nie zarobiliśmy, każdy stracił czas :(
Najbardziej dla nas przykry jest ton komentarza, wielu klientów którzy korzystali z naszych usług wie, że nikogo nie wystawiamy za drzwi za pięć osiemnasta, ile razy siedzieliśmy po godzinach żeby oddać klientowi auto nie jesteśmy w stanie policzyć.
Robota z jaką przyjechał Pan Norbert nijak nie koliduje u nas z wymianami opon, mamy dwóch mechaników a jedno stanowisko do wymiany opon. Więc nie było sensu odrywać się do auta Pana Norberta z powodu innych robót, bo każdy robił swoje. Nie byliśmy w stanie zrobić roboty dobrze i to był jedyny powód nie wykonania usługi.
Wracając do tematów innych prac które wykonywaliśmy wtedy, to czy gdybyśmy mieli zamknąć za pół godziny to w kolejce na wyminę opon miało by czekać kolejne pięć aut, przecież chyba nie do rana ? Chyba trochę Pan przekoloryzowuje sytuację :/
Zapraszamy wszystkich do korzystania z naszych usług i aby samemu przekonali się jakie jest nasze zaangażowanie :)
S3
2014-05-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Samochód dostarczyłem sprawny. Wymieniałem w tym warsztacie tarcze, klocki oraz poduszki mcphersona (poza poduszkami rzeczy były dostarczone przeze mnie). Osoba zajmująca się sprawą sprawiała wrażenie rzeczowego profesjonalisty, niestety podczas wymiany zostały uszkodzone a jak się później okazało u elektryka wyrwane przewody ABSu przy prawym kole. Były one wcześniej łączone, ale nie zmienia to faktu że wspomniana osoba nie poczuwała się do naprawy przewodów, czyli tego co sam uszkodził. Cena jak się okazało po naprawie całkiem wysoka bo dochodzi dodatkowo naprawa u elektryka i wykasowanie błędów w komputerze. Ponadto teraz gdy skręcam kierownicą na maxa słyszę straszne tarcie a tego przed naprawą nie miałem. Boję się jednak reklamować usługi bo znowu może mi coś popsuć. Ogólnie nie polecam
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Kabel o którym mówi klient był byle jak owinięty taśmą klejącą, prawdopodobnie w ogóle wewnątrz nie był lutowany. Nie został przez nas w żaden sposób urwany, wyglądał dokładnie tak samo jak w chwili odstawienia auta na warsztat. Klient jest przekonany że oddając auto do naprawy uzyskuje bezwarunkową gwarancje na cały samochód, oraz że każda ujawniona przy okazji ustareka zostanie usunięta za darmo.
Cena usługi była dokładnie taka jak ustalona przd wykonaniem naprawy, termin był dotrzymany.
Jeśli pojawia sie hałas podczas skręcania kół jest to nasze niedopatrzenie i bez problemu to poprawimy, jeśli zostało to usunięte na innym warsztacie zwrócimy koszty.
Jednak na gratisową naprawę bubla innego warsztatu nie damy się naciągnąć.
VW GOLF IV
2013-08-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Koszmarny kontakt z warsztatem. Nie da się do nich dodzwonić, nie odbierają, nie oddzwaniają, nie informują o kosztach w trakcie naprawy. Zerowa informacja zwrotna. Jeśli cokolwiek się stanie, że naprawa się przedłuży - żadnej informacji ("Myślałem, że kolega dzwonił"). Nie dotrzymywanie umówionych terminów to norma - z tym że nie chodzi, o obsuwę rzędu godziny - tylko liczy się to w dniach. Że auto naprawiono - też żadnej informacji. Jest to niesamowicie irytujące. Mimo, że wracałem parę razy, zawsze to samo. Czas zmienić serwis - szkoda, bo może i kompetencje nie najgorsze (zależy kto robi) to poziom obsługi katastrofalny.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam,
przepraszamy za problemy z komunikacją, biorąc tą opinię i inne podobne, przeorganizowaliśmy pracę na naszym warsztacie tak aby maksymalnie ułatwić kontakt, szczególnie telefoniczny, z nami.
Niestety w godzinach od 9.00 do około 10.30 i od 16.00 do końca dnia mogą występować problemy z dodzwonieniem się. Jest to związane z odbieraniem i wydawaniem aut klientom, niestety jest nas za mało żeby jednocześnie rozmawiać z osobami na miejscu i przez telefon, przepraszamy.
Z pytaniamy o terminy oraz wyceny najłatwiej jest skontaktować się w środku dnia.
Serdecznie zapraszamy :)
2013-07-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Uwaga! Jak najdalej od tego warsztatu. Naprawa miał trwać jeden dzień trwała trzy. Miały być wymienione całe (dwa) przewody hamulcowe - magicy dosztukowali do starych! Samochód oddali z zapowietrzonymi hamulcami. Koszt wymiany przewodów miał wynieść 400 zł - za dosztukowanie wzięli tyle samo. Jaki jest interes mechanika odwalić fuszerkę i stracić klienta ?
Rover 416
2013-01-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Witam jakis czas temu panowie wymienili mi silnik do opla corsy b szczerze mówiąc silnik za który wzieli z robocizna 3050 zł po 2 tyg był w gorszym stanie niż ten pierwszy przed wymianą. Po kolejnej wizycie w warsztacie umyli ręce ważne ze znalezli jelenia który zapłacil za złom który gdzieś pewnie kupili za 900zł na szrocie.Warszat kieruje sie zasada że najważniejsza jest kasa a nie dobro klienta dlatego stanowczo odradzam.
Zalety:
dobry bajer ale to działa tylko na początku dopóki wielcy znawcy nie podadzą ceny za usługe stanowczo odradzam!!!..
Wady:
naciąganie klienta na koszta wycenianie po zrobionej usłudze bo wcześniej panowie nie potrafią określić ceny a potem ceny wychodzą kosmiczne.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam,
Przyjechał Pan do nas autem zaraz po jego zakupie z prośbą o diagnostykę silnika który dymił od momentu jego zakupu ale "wydawało się Panu, że wystarczy wymienić olej bo jest stary". Fakt stary był bo nikt go nie wymieniał i silnik został zamordowany. Nowy silnik został przez nas jedynie przywieziony z miejsca które dobrze Pan znał i zaakceptował koszty. Silnik był zaplombowany i na pewno naklejki sprzedawcy nadal się na nim znajdują. Po odebraniu auta wraca Pan po 2 tygodniach z minimalnym ubytkiem płynu chłodniczego a następnie po 3 miesiącach i fakt okazuje się że uszkodzona jest najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą. Oczekiwanie od warsztatu że po 3 miesiącach weźmie na siebie koszty naprawy używanego silnika z 7 dniową gwarancją rozruchową ze szrotu i argumentowanie tego tym, że przez ostatnie 3 miesiące auto przejechało 500km czy nawet 1000km jest nie na miejscu i graniczy z żartem. Zakup używanego silnika zawsze wiąże się z ryzykiem, przed montażem takiego silnika sprawdzamy go najrzetelniej jak to możliwe ale ryzyka związanego z częścią o wartości 15% nowej części nie da się wykluczyć w 100%. Kwota o której mowa, jak sam Pan dobrze wie dotyczy silnika, kompletnego sprzęgła, oleju, filtrów i kilku innych rzeczy których wymiana została zaakceptowana. Mam nadzieję że odwet w postaci tego komentarza napisanego ponad pół roku po naprawie przyniósł Panu ulgę i ukoił ból powodowany przez popełnione błędy. Na przyszłość polecam zapłacić specjaliście za obejrzenie auta przed zakupem co pozwoli na uniknięcie rozczarowania i szukania winnych za wszelką cenę.
opel corsa
2011-09-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam tego warsztatu.Po pierwsze nie udawajcie się tam z jakąś mało kosztowną sprawą,bo wrócicie do domu tak szybko jak z niego wyjechaliście.Panowie nie lubią natrętnych klientów,którzy pytają się o wiele rzeczy.Jest tam drogo i nie warto tam zaglądać a o reszcie możecie przekonać się sami.Tyle na ten temat.
2011-06-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zapłaciłem 1000 zł za naprawę przedniego zawieszenia łącznie z nowymi przednimi amortyzatorami i ich wymianą plus wymiana oleju. Ledwo wyjechałem z warsztatu zauważyłem te same objawy co przed naprawą, choć z mniejszym nasileniem. Za 1000 zł oczekiwałem, że naprawią to solidnie. Podejrzewam nawet, że nie wymienili mi części na nowe tylko dali jakieś stare. Pomijam fakt, że mechanik nalał mi za dużo nowego oleju i oddali mi mocno ubrudzone auto. NIE POLECAM
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Drogi Anonimie, to niesłychane, zapłacić tyle pieniędzy za naprawę, podejrzewać warsztat o niewłaściwe wykonanie usługi i nie wrócić z żadną reklamacją ?! Szczerze wątpimy abyś faktycznie był naszym klientem... Nikogo nie wyganiamy za drzwi i zawsze staramy się pomóc naszym klientom. Przykro nam że ktoś psuje naszą dobrą opinię w tak bardzo anonimowy sposób.
2010-04-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
porażka, nie polecam, omijajcie szerokim łukiem jeśli chcecie mieć sprawne auto. Szczerze odradzam
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dziekujemy za życzliwy i obiektywny komentarz z którego nic nie wynika. Na przyszłość prosimy o więcej szczegółów szczególnie, że zawsze wyciągamy wnioski z popełnianych blędów tak aby doskonalić nasze umiejetności i wiedzę.
Auto plus garage Al.Wisniowa 81
Al. Wiśniowa 81, Krzyki, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Auto Plus Garage mieści się we Wrocławiu przy ul. Wiśniowej 81. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc w zakresie naprawy elementów mechanicznych auta. Świadczymy szereg usług, takich jak: wymiana opon, wulkanizacja, geometria...
OPTIMAL SERWIS to dynamicznie rozwijający się warsztat samochodowy, który kładzie nacisk na jakość obsługi i ciągłe doskonalenie swoich usług. Nasz zespół doświadczonych mechaników specjalizuje się w szerokim zakresie napraw i konserwacji...
Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową, serwisem klimatyzacji oraz wulkanizacją. Dysponujemy własną pomocą drogową. Mamy duże doświadczenie. Do każdej naprawy podchodzimy profesjonalnie i wykonujemy ją fachowo...
Dopłata do profilu poniżej 45 - 40 zł od kompletu Nasz pierwszy warsztat mieści się we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 81. Zapraszamy Państwa do nowego warsztatu przy ul. Braterskiej 6. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc...
Jesteśmy warsztatem stawiającym na rzetelność i przejrzystość wykonywanych usług. Stawiamy na brak naciągania klienta na niepotrzebne koszty, a wszystkie czynności i ewentualne dodatkowo wymagane wydatki są dokumentowane na bieżąco i...
65 lat doświadczenia w naprawie pojazdów. Caros–Service, to pierwszy niezależny serwis samochodowy we Wrocławiu specjalizujący się w kompleksowej obsłudze i naprawie samochodów marek Ford, Kia, Hyundai, Mazda i Škoda na poziomie porównywalnym...
Highway Serwis znajduje się przy ulicy Łowieckiej 12-12A w Długołęce. Powstał z pasji do motoryzacji. Tej nowoczesnej, powszechnie pożądanej i takiej, której wartość jest tylko, albo aż sentymentalna. Wierzymy, że każdy z Was zasługuje na...
MOTOSTREFA to gwarancja napraw na najwyzszym poziomie z zachowaniem odpowiednich standardów mechaniki pojazdowej. Napraw dokonujemy tylko po uprzednim kontakcie i decyzji klienta. W ofercie posiadamy nowe części, w atrakcyjnych cenach i...
Auto Serwis " SPORT-TECHNIKA "
Ul. Rogowska 117C, Fabryczna, 54-440, Wrocław
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
ul. Korfantego 32a |
os. Kowale, ul. Rakowa 46 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług