Nocznickiego 31A, Bielany, 01-910, Warszawa
Wtorek | od 12:00 do 20:00 |
Środa | od 12:00 do 20:00 |
Czwartek | od 12:00 do 20:00 |
Piątek | od 12:00 do 20:00 |
Gotówka
Niezwykle ciepłe i piękne uczucia kierujemy pod adresem właścicieli francuskich aut. Gdyby nie one umarlibyśmy z głodu : )
Więcej
2019-06-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Dałem się zwieść ilością opinii i zostawiłem swoje Renault scenic na zmianę koła pasowego. Zalozone złe koło pasowe, które zerwało pasek wielorowkowy i uderzyło w rozrząd. Silnik do generalnego remontu. Omijajcie z daleka
Renault Scenic
2017-06-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Tym razem opinia negatywna niestety (po 2 pozytywnych):
- czas oczekiwania 5 dni, gdzie umawialismy sie na 1-2
- usterka nie naprawiona
- koszt: 700zl
Wnioskuje, ze duza ilosc klientow przelozyla sie na jakosc uslug i szacunek do klienta niestety..
Szkoda, bo warszat do tej pory darzony byl przeze mnie duzym zaufaniem :(
2016-05-11
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zakład mechaniczny a raczej [wymoderowano] SMCAR ,oferuje:
- zamontowanie nieprawidłowego modelu alternatora
- połamanie obudowy alternatora podczas montażu ( pewnie upadł na beton podczas montażu )
- połamanie aluminiowej łapy silnika ( zdolni są )
- bezsensowną wymianę sprawnej przepustnicy ( którą i tak im klient musiał znaleźć )
- gratis śruba M12 zintegrowana z oponą ( może komuś brakuje ? )
- oddanie dowodu rejestracyjnego obcej osobie - chociaż model samochodu się zgadzał.
Gorąco polecam warsztat , jak miałeś samochód z usterką, tak oni sprawią ,że będzie to samochód z wieloma usterkami , a ty kilka stówek lżejszy.
Mój samochód po kuracji u innego - tym razem prawdziwego mechanika zaczyna wracać do życia , kuracja i tym samym lekcja dosyć kosztowna.
NIE POLECAM i GORĄCO ODRADZAM USŁUGI[wymoderowano] w tym miejscu.
Renault Megane II
2016-03-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
1. Nie wymienili wszystkich zawieszek przy wymianie wydechu, o co prosilem, kilka razy
2. Nastepnego dnia mieli to zrobić ale tylko straciłem godzinę, bo potrzebny flex... zrobiłem to sam w pół godzink bez cięcia!
3. Cena 66% drożej niż u konkurencji (chyba od pojemności liczył)
4. I to już mistrzostwo! Chcieli regulować luz zaworowy a mam hydrauliczne popychacze, genialne. Dobrze że nie zaproponował regeneracji turbiny...
Mogą być najlepsi ale ja miałem chyba pecha, bo czuje się jak naciągnięty jednorazowy klient.
Mercedes 300e 1988r
2016-03-02
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Trafiłem do warsztatu zachęcony licznymi pozytywnymi opiniami na tej stronie.
Byłem w tym warsztacie dwa razy (pierwszy i ostatni hehe), ale serio byłem dwa razy, dwoma samochodami. Dwa razy do naprawy zgłoszony był szereg usterek. Dostałem wycenę. Zleciłem naprawę. Co się okazało:
- jak przyszło do zapłaty - za każdym razem było 25 - 30 procent więcej niż w wycenie;
- jak przyszło do sprawdzenia stanu samochodu to za każdym razem główna usterka została usunięta, ale te kolejne z listy niekoniecznie - wytłumaczeniem było, że części kupione nie takie itp.
W sumie płaci się wcale nie tanio (a jak chcesz fakturę to jeszcze kwota z wyceny + vat - okazuje się, że w wycenie vat jest nie uwzględniony). Mimo, że ogólnie koledzy znają się na robocie, to wykonują ją niedokładnie, niedbale i koncentrują się na wymianie części, a nie na usunięciu problemu
różne
2016-02-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Postawiłem auto do lakierowania po stłuczce. Do roboty był tył auta, dodatkowo chciałem pomalować maskę przednią oraz zderzak. Wycena była przyzwoita. Jak na warszawę wręcz tanio. Przy odbiorze auta zauważyłem kilka zacieków, co nie sprawiło że byłbym z naprawy nie zadowolony, aczkolwiek było już ciemno i nie zauważyłem wielu defektów. Auto odebrałem, zapłaciłem, wszystko wydawało się być ok. Rano w świetle dziennym ujrzałem niedomalowane krawędzie maski, niedomalowany róg maski, bąble na masce, liczne zacieki, przetarcia lakieru bezbarwnego po polerce, przedni zderzak w ogóle nie był malowany, chociaż za to również wzięto pieniądze, klapa bagażnika źle wyprostowana, ogólnie masakra. Ja rozumiem że auto po naprawie nie będzie idealne, ale bez przesady. Usłyszałem, że lakiernik ponoć się spieszył. Oddałem auto na poprawki, maska miała być pomalowana bazą w miejscach gdzie były prześwity samego podkładu, i cała lakierem bezbarwnym. Tylna klapa miała być poprawiona. Owszem klapa została poprawiona, lecz nie tak jak być powinno. Przednia maska była pomalowana tylko w miejscu gdzie były bąble. Minął miesiąc od naprawy. Maska rdzewieje, bąble wyszły z powrotem, lakier na masce w miejscu przetarcia zszedł na myjni. Może i ten warsztat mechaniką potrafi się zająć, ale jeżeli szukacie lakiernika, to źle trafiliście. KOMPLETNA PORAŻKA
MAZDA 323
2015-05-14
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Kilka miesięcy temu zostawiłem auto ponieważ miałem problem z zapłonem na jednym cylindrze. Musiałem zostawić go na kolejny dzień bo juz było późno i nie mogli zamówić części, wiec się nie brali za robotę. Na drugi dzień usłyszałem, że winna jest swieca , ale że jak już się wziął za robotę to wymienił wszystkie no i kable bo juz były w fatalnym stanie. Ok. Przelknąłem te 400 złotych skoro trzeba.
Po kilku miesiącach znów miałem problem ze świecą, wymieniałem juz we własnym zakresie z kolegą, okazało się, że wymieniono jedna świece a kabli nie. Wymiana świecy - 400 PLN. Dziękuję, postoje , nie polecam.
VW
2015-02-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Pozornie dobry mechanik , bardzo ładnie mówi . Auto przyjechało z usterką check engine ( za wysokie obroty). Mechanik stwierdził że trzeba wymienić świece , filtr powietrza , uszczelki przy świecach i wyczyścić przepustnice bo wszystko jest zalane olejem. Po wykonaniu tej naprawy ( oprócz filtra powietrza) nic w samochodzie się nie zmieniło i mechanik rozłożył ręce ( koszt 1000 zł).
W między czasie auto dodatkowo wróciło do warsztatu ,bo źle została założona uszczelka i dosłownie olej lał się ciurkiem w trakcie jazdy. Ze względu na brak chęci dalszej naprawy ze strony mechanika poszukałem innego.
Po podłączeniu pod komputer u innego mechanika - dużo lepszy niż posiadany u mechanika złotoustego okazało się iż uszkodzony jest czujnik faz i zapchany jego filtr. Po wymianie i oczyszczeniu samochód został naprawiony.
Przy oględzinach auta na filtrze powietrza nie było grama oleju , a przepustnica była bardzo brudna.
Cwaniactwo tego mechanika polegało też na tym iż przy zakupie części tzn.
- część typu świece na które są duże zniżki ( ok 30%) dla warsztatów kupił sam
- części oryginalne ( uszczelki) na które są max 5% zniżki - nie chciał ich kupować , musiałem sam je przywieźć
Lexus Is 200
2014-11-20
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Korzystałem z usług dwukrotnie skuszony pozytywnymi opiniami (z internetu i od kolegi).
Wystawiłem negatyw, ponieważ:
- prosiłem o fakturę/ paragon LUB dokładną listę rzeczy, które zostały wymienione i naprawione. Nie dostałem. O ile za drugim razem jestem w stanie zrozumieć (czas przed długim weekendem) to pierwszym razem- nie.
- druga rzecz. Po 'naprawie' samochodu, zauważyłem, że kierownica skręca w lewo gdy jadę prosto. Nie zostałem nawet o tym uprzedzony. Zawróciłem i spytałem dlaczego tak jest.
Usłyszałem, że po wymianie tarczy/ cylinderka czy innego elementu (nie znam się na częściach), to "normalne i trzeba to poprawić, pójść na zbieżność kół. My tego nie robimy".
Było to około pół roku temu, ale przypomniałem sobie sprawę, ponieważ szukam warsztatu, w którym będę mógł zrobić parę zabiegów przed zimą. Ze swojej strony nie polecam, może inni są zadowoleni.
Volkswagen
2014-11-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety miałem wątpliwą przyjemność kontaktu z tym warsztatem. Nie doszło nawet do umówienia wizyty ponieważ aby przyspawać wieszak do mocowania tłumika trzeba było auto zostawić na czas nieokreślony czyli wtedy kiedy łaskawie zrobią JEDEN spaw. Rozmówca przekazał mi tą informację krzycząc do telefonu a więc poziom obsługi oraz poszanowanie dla klienta w tej firmie nie istnieje. Dodam że w innym warsztacie zrobili mi to od ręki za 10zl a więc nie bylo to az "skomplikowane" no chyba że dla nich było. Jak za trudne to prosze o informacje wtedy cofnę negatyw nie kazdy musi wszystko umieć. Pozdrawiam.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
O ile dobrze rozumiem funkcja dodawania pozytywnych i negatywnych komentarzy ma służyć ludziom, którzy skorzystali z usług warsztatu i mają ochotę podzielić się swoimi wrażeniami z innymi użytkownikami strony www.dobrymechanik.net
Pan nie skorzystał więc o co to tupanie nóżką. Zapewniam, że gdyby przyjechał Pan do mojego malutkiego garażu 15 lat temu, kiedy zaczynałęm swoją pracę z pewnością przyspawałbym Panu cokolwiek gdziekolwiek od ręki. Dziś niestety albo stety nie mam już takiej możliwości. Niech Pan zgadnie dlaczego. Tak jest, brawo, brawo!!! Mam tak wielu klientów, ze nie widzę powodu dla którego miałbym spawać coś Panu kosztem innego Klienta, który przyprowadził auto wcześniej. To wydaje mi się zupełnie naturalne. Ponadto w niedziele nieczynne. No chyba, że doczytanie informacji na stronie jest dla Pana zbyt skomplikowane ;-)
No i rzezczywiście okazało się, że już od paru lat robienie czegokolwiek od ręki jest dla nas za trudnę więc bardzo proszę o usunięcie negatywu zgodnie z tym co Pan zaproponował w komentarzu.
Astra II
2014-07-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Mialem pare rzeczy do zrobienia w Toyocie i uzgodnilem z mechanikiem, ze bede czekac na telefon w sprawie wyceny. Czekalem jeden dzien, potem drugi i w koncu zniecierpliwiony ile mozna czekac na zwykla wycene zadzwonilem i sie dowiedzialem, ze wszystko zrobione (choc chcialem pierw wiedziec ile zaplace) a faktycznie to nawet polowy nie zrobili :/ Ogolnie stracilem 2 dni wzieli wzieli za duzo a najwazniejsze rzeczy mam dalej do zrobienia :( NIE POLECAM !
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Drogi Kliencie,
Przykro mi jeśli miał Pan niezbyt dobre doświadczenia w moim warsztacie.
Obecnie jestem na wakacjach a warsztat pozostaje pod opieką osób trzecich.
Jedyne co mogę zaproponować, w ramach naprawy relacji to darmowy przegląd
po moim powrocie z wakacji we wrześniu,
pozdrawiam
Szanowny Pan Marcin
Toyota Celica
2013-09-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po zapoznaniu się serwisu z problemem w moim samochodzie, uzgodniona cena za remont byla 200-300zl, i 70 za olej do wspomagania, a przy odbiorze samochdu okazalo sie 450zl!!! jak wyjaśniło sie cena za olej już byla 100zl za litr ,na moje kłótnie powiedzieli ze cena za olej byla 107zl, ze ja zle uslyszalem!!! to nie chodzi o pieniądze, a chodzi o **treść usunięta przez moderatora**. I co najważniejsze co mnie **treść usunięta przez moderatora**, ze po ich serwisie dostalem dużą ryskie przez calą strone , którą mam nadzieję że zapoleruje. Jestem ukraincem , moze w tym bul problem. Nie polecam !!!!
Mercedes w210 e290 kombi
2013-07-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
24na dobe to jakas kpina,zadzwonilem,zeby umowic sie na alternator w bmw w piatek o 19.00 ,pan powiedzial,ze po 19.00 nie pracuje i zebym przyjechal w poniedzialek moze!!! Reklama wprowadzajaca w blad typu 24/h to lipa,nigdy wiecej tam nie zadzwonie.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Przykro mi z powodu tych negatywnych opinii. Niestety nie jestem w stanie zorganizować części po godzinie 19:00 gdyż o tej porze nie działają już hurtownie w których się zaopatrujemy. Zachęcam do umawiania się na naprawy z wyprzedzeniem co pozwoli na ustalenie dogodnej dla Państwa godziny
bmw 530D
2013-07-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Napisane w ogłoszeniu "24h", dzwoniłem i potwierdzono że tak jest czynne. Zajechałem i powiedziano mi "przyjedzie pan jutro w ciągu dnia". Dodam że jechałem specjalnie ze śródmieścia...!
JAWNA KPINA Z KLIENTA !!! NIE POLECAM !!!
VW Passat b5 FL
2013-05-27
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
niestety nie wszystko mogę ocenić, bo skończyło się na rozmowie telefonicznej, ale dawno nie rozmawiałem z tak opryskliwym i niechętnym do współpracy człowiekiem.
Wady:
co tu dużo mówić - odpychający client service
2013-04-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Człowiek uczy się na własnych błędach. Odwiedziłem ten warsztat nie jeden raz. Pierwsze wrażenie było ok, ale kolejne wizyty już zmieniły moje nastawienie do serwisu. Problem z fakturami, kiepski dojazd, bardzo ogólnikowe omawianie usterek samochodowych, brak faktur/paragonów za zakupione części.
Generalnie nabrałem przekonania, że większość tych pozytywnych komentarzy to jednak sprawka właściciela...
Wady:
Dojazd
ogólnikowe omawianie usterek
VW
2012-11-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po telefonicznym kontakcie i umówieniu się po godz 17, dojechałem na miejsce i nic tylko zrobiłem obchód dookoła. zakład zamknięty, pukałem, waliłem i nikt nie otworzył :(
Nie można się dozwonić! telefon stacjonarny odłączony, na komórce idiotyczna sekretarka mówiąca że zarobiony jest!!! Człowiek tylko marnuje czas i nerwy.
Podejrzewam, że te wszystkie pozytywne komentarze są tworem samego mechanika!!!! Na szczęscie zmarnowałem tylko czas.
Zalety:
-nie zauważyłem
Wady:
-brak jakiegokolwiek kontaktu
-informacje na stronie interentowej - PORAŻKA
-totalne odludzie
Ford mondeo
2012-11-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Odpisuje na Państwa odpowiedz na moj negatywny komentarz.
A mianowicie...
1.BMW E36
2.Pan z warsztatu zasugerował na samym poczatku inna kwote a po odebraniu auta wyszla wieksza kwota ( musieliśmy zaplacic gdyz nam zalezalo aby auto jezdzilo sprawnie) a to była suma powyżej 1000 zł więc nie mało.
3.Nie było nawet mowy o jakiejkolwiek gwarancji czy tym bardziej fakturze.
4.Pan przy odbieraniu auta rozmawiał z Nami ogólnikowo nie wyjaśniając nam co i jak z autem (jedynie pokazał pudełko od "niby"zakupionej czesci i wymienioną część) poprostu chciał sie nas jak najszybciej pozbyć.
5. Dziekuję za propozycje w celu oddania Panstwu auta na gwarancje gdyz teraz auto jest zrobione dobrze i nie chcemy aby ktos nam go znowu zepsuł.
Pozdrawiam.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Teraz sobie przypominam...
1. BMW E36 z 1991roku kolor wiśniowy metalic.
2. Początkowa kwota dotyczyła naprawy sprzęgła, ostateczna zaś wynikała z dodatkowych, wykonanych na Państwa telefoniczną prośbę napraw (naprawa układu wydechowego, przegląd zawieszenia, sprawdzenie zamka centralnego oraz naprawa zaworu biegu jałowego)
3. Kopię zlecenia naprawy mogą Państwo w każdej chwili odebrać w warsztacie.
4. ...Następnym razem zaproszę Państwa na grilla :)
5. Cieszę się, że mają już Państwo sprawne BMW E36 z 91roku. Rozumiem, że to na czym Państwu zależało to zamieszczenie negatywnego komentarza nie zaś konstruktywne rozwiązanie niekomfortowej dla Państwa sytuacji
Pozdrawiam
BMW
2012-11-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Szkoda. Myśleliśmy ze jak ma Pan tyle dobrych komentarzy to ze rzeczywiscie jest Pan dobry... ale niestety rozczarowanie OGROMNE! Jeździliśmy po naprawie przez Pana sprzęgła TYLKO przez dwa miesiące bo okazało sie ze zle Pan wykonał swoją prace za którą zapłaciliśmy bardzo duzo. Dobrze ze trafilismy na innego mechanika który poprawił Pana robote, i przynajmniej mamy gwarancje i co najważniejsze w końcu sprzęgło chodzi normalnie. KRÓTKO MÓWIĄC ODRADZAM TEGO PANA ''MECHANIKA''. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam Państwa Rozczarowanych,
Podobno konstruktywna krytyka przyda się każdemu.
W tym jednak przypadku jest nam niezmiernie trudno odnieść się do tak bardzo ogólnie sformułowanego komentarza.
Komentarz Państwa nie wskazuje, bowiem ani na Zleceniodawcę, markę pojazdu, termin naprawy ani też na rzeczywisty rodzaj wykonanej przez nas pracy.
Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że wszyscy Klienci SMCAR otrzymują wykaz wykonanych usług w postaci zlecenia naprawy lub też fakturę, które to dokumenty stanowią podstawę gwarancji.
Gorąco, zatem zachęcamy do kontaktu z nami w sprawie reklamacji. Z przyjemnością pokryjemy koszty, na które zostali Państwo narażeni, jeśli tylko analiza wyżej wymienionych dokumentów otrzymanych przez Państwa w naszym i wspomnianym przez Państwa drugim warsztacie będzie wskazywać na rzeczywiste zaniedbania z naszej strony.
Gdybym mógł podzielić się z Państwem doświadczeniem napisałbym, że kiedy zepsuł mi się telewizor po dwóch miesiącach od daty zakupu nie przyszło mi nawet do głowy, żeby wybrać się do innego sklepu i zakupić nowy. Jedynym dobrym rozwiązaniem wydawało mi się oddanie go do naprawy gwarancyjnej.
Pozdrawiamy,
Załoga SMCAR’u
Najlepsza Marka
2012-06-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Weryfikuję swoją opinię. Proszę sie nie ekscytować po pierwszej wizycie. Mechanik mówi to co chcecie usłyszeć. Opinie zasadna jest po kilku wizytach. Zwodzenie za nos... przyjedź jutro, przyjeżdzasz - usterka jak była tak jest. Wymiana częsści które nie rozwiązują problemów. Naprawy typu "przełożę od innego samochodu zobaczymy czy to to". Zdecydowanie odradzam.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowna konkurencjo. To już trzeci wasz negatywny komentarz, na który musimy odpowiadać. Naprawdę raz jeszcze wyrażamy szczery żal, że nie macie klientów. Wystarczy się trochę postarać i zamiast siedzieć i wystawiać innym warsztatom negatywy, trzeba wziąć się do pracy. A skoro już musimy być sąsiadami i jesteśmy na siebie skazani, to może dajcie spokój, bo nic wam to nie da. Przecież my też umiemy wstawiać negatywy, a jednak tego nie robimy. Szanujemy was i życzymy wam jak najwyższych obrotów.
2012-06-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
najgorszy mechanik na jakiego trafiłem, nie potrafił a raczej źle zamontował klocki hamulcowe, źle zamontował zderzak który podczas jazdy opadł na jezdnie, płyn chłodnicowy który wlał zamarzł, poniosłem tylko koszty.
Wady:
warsztat wygląda jak psu z gardła wyjęty
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
To chyba jakaś pomyłka, bo nie przypominam sobie klienta z podobnymi usterkami, ale: 1. - zderzak jest przykręcany na 15 śrub i nie odpadnie, 2. mamy czerwiec i ciężko o zamarzanie płynu chłodniczego, 3. klocki to nawet amator dobrze założy. Pozdrawiamy konkurencję, przykro nam, że nie macie pracy. PS. FAJNY POMYSŁ Z ZAMARZNIĘTYM PŁYNEM PRZY TEMPERATURACH POWIETRZA POWYŻEJ 20 STOPNI.
Oferujemy szeroki zakres usług związanych z obsługą, naprawą i eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Naprawiamy pojazdy w pełnym zakresie potrzeb Klienta. Dysponujemy 6 stanowiskami, zapewniając krótkie terminy. Wysoką jakość...
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych wszystkich marek. Oferujemy naprawy mechaniczne, elektromechaniczne i serwis klimatyzacji. Serwis istnieje od połowy 2019 roku, więc zależy nam na zdobyciu zaufania i grona zadowolonych klientów. Mamy 4...
Kuźnia Mechanika to firma stworzona z pasji i miłości do motoryzacji. Nasi mechanicy i obsługa Klienta pracuje dla pasji, z pasji i z pasją - wszystko to dlatego, że kochamy samochody, odbicie tego znajdziecie Państwo w opiniach o naszej...
Warsztat znajduje się w Mościskach przy ulicy Chabrowej 16, nieopodal skrzyżowania ulic Estrady i Arkuszowej na Bielanach w Warszawie. Dysponujemy 3 stanowiskami naprawczymi (2 podnośniki oraz kanał) a także stanowiskiem myjni...
W ABC-Cars Warszawa naprawiamy samochody osobowe wszystkich marek, ponadto jesteśmy autoryzowanym serwisem marki SsangYong. Posiadamy grono wykwalifikowanych specjalistów oraz profesjonalnie wyposażone zaplecze warsztatowe, dzięki czemu szybko i...
Star Auto Group - Profesjonalny Serwis Samochodowy w Warszawie Witamy w Star Auto Group, Twoim zaufanym partnerze w zakresie kompleksowej obsługi samochodów osobowych i dostawczych. Nasz serwis znajduje się przy ulicy Płochocińskiej w...
Aurea - Twój Profesjonalny Serwis Samochodowy w Sercu Warszawy! Zapraszamy do Aurea - serwisu samochodowego, gdzie dbamy o Twoje pojazdy tak, jakby były naszymi własnymi. Jesteśmy miejscem, gdzie profesjonalizm, doświadczenie i...
Bosch Car Service Rocar wyposażony jest w urządzenia najwyższej generacji co umożliwia nam kompleksową obsługę samochodów osobowych i dostawczych. Nasi pracownicy są fachowcami najwyższej klasy. Obsługujemy ponad 5 tyś. pojazdów...
Oferujemy naprawy mechaniczne samochodów osobowych wszystkich marek. Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie i wykonujemy ją z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Każdy klient może skorzystać z poczekalni. Zapraszamy do...
SMCAR 24H MECHANIKA POJAZDOWA
Nocznickiego 31A, Bielany, 01-910, Warszawa
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Rolnicza 258 |
Puławska 498 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług