Warsztat polecany przez innych kierowców.

Gołembiewscy Autoryzowany Serwis mechaniczny i Naprawy

św. Wincentego 92, Targówek , 03-291 Warszawa

****** 4.9 (48 opinii)

Gołembiewscy Autoryzowany Serwis mechaniczny i Naprawy

O warsztacie

św. Wincentego 92, Targówek, 03-291, Warszawa

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Firma Gołembiewscy istnieje od 1977 roku świadcząc usługi w zakresie motoryzacji. Wśród nich polecamy szczególnie autoryzowane usługi dla posiadaczy aut Mazda - marki, z którą jesteśmy związani od 2002 roku. Więcej informacji na stronie - zapraszamy!

Więcej

Opinie (48)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 48 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety Obsługa w serwisie pozostawia wiele do życzenia. Nowa Mazda 3 zgłoszone typowe usterki wieku dziecięcego - brak czytania znaków drogowych przy uruchomionym Android Auto. Pan stwierdził, że to normalna rzecz i nic na to nie poradzi. Mimo podpowiedzieć mojej strony, że aktualizacja oprogramowania rozwiązuje problem Pan stwierdził, że nic o tym nie wie i nie zrobi aktualizacji. Uszkodzone uszczelki w drzwiach - Pan twierdzi, że do naprawy ale co do naprawy to już nie wie. Jakiekolwiek pytania i zgłoszenia beż jakiegokolwiek wytłumaczenia istoty problemu. Na pytania jaki jest sposób naprawy Pan odpowiada, że zgodny z polityką mazdy ale co to za polityka to on już nie wie.
    Niestety przez Pana "specjalistę" zmieniłem serwis. W innym problemy rozwiązują, w tym tworzą.


    Mazda 3 BP 2019

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wiekie rozczarowanie. Pierwszy i ostatni raz: Banalna sprawa czyli wymiana opon na zimowe:
    - Ustalenie konkretnej godziny przyjazdu. 20 minut spoznienia pana, ktory miał się tym zająć (drobiazg),
    - opony zmieniane przez dwie godziny od chwili zabrania samochodu do hali. Najdluzsza operacja wymiany opon w moim życiu,
    - próba doliczenia opłaty za wymiane. Miało być za darmo, bo opony kupilem u nich. Tak jest w innych serwisach mazdy. Po nieprzyjemnych rozmowach odpuścili,
    - po kilku dniach telefon od pani badającącej jakość usługi. Opowiadam jak było, pani twierdzi, że zadzwonią i ustalą jak się poprawić. Oczywiście nie zadzwonili,
    - po paru dniach zorientowałem się, że tablica rejestracyjna jest zamontwana z dumnym znaczkiem "Gołembiewscy". Przed wizytą było "Nivette". Nie zapytali czy sobie tego życzę i teraz ich reklamuje...
    Całośc to zupełne lekceważenie klienta. Wrażenie fatalne.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Sytuacja opisana wyżej została przejaskrawiona, osobiście ją obserwowałem, tym niemniej po analizie uwag Klienta wprowadziliśmy odpowiednie zmiany w procedurach, które mają sprawić, że komunikacja między oddziałami naszej firmy nie będzie wnosiła niepotrzebnych wątpliwości (usługa płatna czy w cenie). Dalej, terminowość, do której przykładamy olbrzymią wagę musi być zachowana. Wprowadziliśmy też parę innych usprawnień. Parę miesięcy temu skontaktowaliśmy się z Klientem by wyjaśnić zaistniałą sytuację i zaproponowaliśmy rozwiązanie zadowalające obie strony, które zostało przez Klienta zaakceptowane. Jesteśmy umówieni na kolejną wizytę. Tym samym cieszę się z pozytywnego zakończenia sytuacji, a za kłopot i zamieszanie przepraszam. PG

    mazda 3

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NIE POLECAM!!!! Miałam próbę kradzieży mojejej mazdy, na szczęście mam autocasco więc zdecydowałam się na naprawę a serwisie, kierownik R.G. mimo że dostał wszystkie dokumenty i podpisane upoważnienie do wypłaty odszkodowania nie chciał zamówić części tweirdząc, ze on nie będzie sięstresował w pracy i jak mi serwis nie odpowiada to mogę w tej chwili zabierać samochód, w trakcie próby kradzieży uszkodzono również odtwarzacz ale tego niestety nie umie AUTORYZOWANY SERWIS (HAHAHA) naprawić, z miłą chęcią zabrałabym samochód do innego serwisu ale mam dwójkędzieci i bardzo mi sie spieszyło, nie polecam zdecydowanie!!!!!! żenada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nigdy wiecej
    P.S. Wymieniali stacyjkę, uszkodzili piloty, oddali brudny samochód w środku-nawet nie posprzątali po wymianie stacyjki, na podłodze leżały jakieś wióry


    Zalety:
    nie ma żadnych zalet


    Wady:
    wszystko


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani, Szanowni Czytający te słowa,

    Fakty w tej sprawie wyglądają następująco, z czym obie strony się na pewno zgodzą:
    1. Klientka pospieszała nas bardzo od samego początku. Auto dwa dni (!) czekało aż Klientka dowiezie potrzebne do zgłoszenia szkody dokumenty, które posiadała od początku. Od momentu dostarczenia przez Klientkę potrzebnych do likwidacji szkody dokumentów - auto zostało naprawione w ciągu 3 dni, z czego 2 dni to czas oczekiwania na części.
    2. Pominęliśmy stosowane przez nas procedury, w tym uzyskanie jakiejkolwiek (!) akceptacji firmy ubezpieczeniowej na naprawę ponosząc bardzo ryzykowną pełną odpowiedzialność za ewentualne różnice dotyczące szczególnie listy części do wymiany.
    3. Klientka wywierała na nas bardzo nieprzyjemną presję komunikowaną krzyczeniem mającą na celu rozpoczęcie naprawy, zamówienie części i naprawę na nasze ryzyko. Oczywiście - bez żadnej! oceny i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego. Do tego strasząc, że zabierze auto do innego serwisu i argumentując, że inne serwisy tylko czekają na tą pracę. Na koniec stawiając ultimatum, że albo pomijamy procedury i doprowadzamy do szybkiego odbioru auta - albo zabiera samochód i odstawia do innego serwisu. Słowa dziękuję - nie usłyszeliśmy ani razu.
    4. Auta marki Mazda zawsze wyjeżdżają z naszego serwisu umyte i wyczyszczone, jeżeli procedura nie została zachowana - jest to możliwe tylko w przypadkach, gdy klient odmawia tego rodzaju bezpłatnej usługi (np. gdy chce wyjechać natychmiast, tak jak w tym przypadku)
    5. Piloty nie były przez nas ani rozbierane, ani zmieniane na inne - operacja przeprogramowania nie niszczy pilotów.
    6. Nie naprawiamy odtwarzaczy CD na poziomie mikroprocesorów i czytników laserowych - zaproponowaliśmy do wyboru Klienta - wymianę odtwarzacza (na co jest potrzebna akceptacja towarzystwa ubezpieczeniowego - w tym celu firma ubezpieczeniowa miała wysłać rzeczoznawcę do klienta na dodatkowe oględziny) lub naprawę w innej firmie zajmującej się sprzętem audio. Uzgodniliśmy zgodnie, że czas na weryfikację ze strony ubezpieczyciela w sprawie odtwarzacza CD nie przeszkadza w jeżdżeniu autem, które było potrzebne.

    Komentarz serwisu do procedur używanych w szkodach likwidowanych z ubezpieczenia:
    W przypadku towarzystw ubezpieczeniowych tnących swoje wydatki na naprawy bardzo ostro kosztem klientów i serwisów naprawczych - naprawa mimo braku akceptacji kosztów i zakresu naprawy jest karkołomnym dla serwisu podejściem. Dodatkowo - jeżeli naprawy wykonywane ekstremalnie szybko, przy pełnym ukłonie w stronę Klienta (z pominięciem procedur likwidacji szkód), przy pełnym ryzyku dotyczącym zapłaty za naprawę i przy całym sympatycznym i kulturalnym oraz profesjonalnym podejściu jakie oferujemy, zaczynają się bardzo nieprzyjemnie od krzyku, straszenia i złośliwości ze strony Klienta, a przede wszystkim kończą się tego typu (powiedzmy to otwarcie) złośliwą i niesprawiedliwą reklamą jak powyższa - w przyszłości zaufamy swojej intuicji i nie przyjmiemy takich napraw w ogóle.

    Natomiast wszystkich szanujących siebie i nas Klientów zawsze zaprosimy na wysokiej jakości naprawy mechaniczne i blacharsko lakiernicze samochodów Mazda na wysokim poziomie, kulturalnie i profesjonalnie, jak zwykle.

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Skusiłem się jedną z ich ofert na kupon dający zniżkę na usuwanie wgnieceń w karoserii auta metodą bezinwazyjna. Realizacja usługi od samego początku była bardzo podejrzana. Firma Auto Księżyno robiła wszystko abym zniechęcił się do realizacji ich kuponu. Kilkukrotnie odwoływali umówione terminy, wydali mocno zawyżoną wycenę realizacji usługi. Gdy w koncu udało się uzgodnić "dogodny" dla obydwu stron termin okazało się, że pracownik który miał zrealizować zlecenie właśnie sobie gdzieś wyjechał i muszę zostawić auto na cały dzień. Nie było to wcześniej ze mną uzgadniane i nie byłem na to przygotowany. Konkurencyjne firmy realizują tego rodzaju zlecenia w godzinę! Obiecano umówić mnie na kolejny termin jednak nikt nigdy w końcu nie zadzwonił. Gdy ja się do nich odezwałem nagle wycena usługi urosła jeszcze bardziej. Dodatkowo stwierdzono, że uszkodzenia nie da się do końca usunąć. Straciłem cierpliwość i postanowiłem złożyć reklamację w serwisie HappyDay.pl w którym kupiłem kupon. Pracownik serwisu Happyday.pl odmówił uznania reklamacji stwierdzając, że to z mojej winy firma Auto Księżyno nie mogła zrealizować usługii. Przesłali wyjśnienie ww. firmy absolutnie nie pokrywające się z faktami. Sprawa oczywiśćie trafi do Rzecznika Praw Konsumenta.

    Bardzo chiałbym jednak przestrzec innych zarówno przed bardzo słabym traktowaniem klienta przez serwis HappyDay.pl jak i firmą Auto Księżyno, ul. Liwska 2, Warszawa.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Poniżej sprostowanie Klienta:

    przez pmalicki » 14 wrz 2011, 19:19

    W zeszłym tygodniu napisałem niepochlebny post o ASO Auto Księżyno będąc niezadowolonym z poziomu ich obsługi. Chciałbym niniejszym napisać sprostowanie.

    Cała sprawa zostala wyjaśniona i okazała się po prostu zwykłym nieporozumieniem.

    Firma koniec z końców wywiązała się bardzo profesjonalnie z zamówionej usługi (bezinwazyjne usuwanie wgniotek na karoseri mojego auta). Nie doliczili również dodatkowych opłat wynikających z tego, że nadwozie mojego auta jest aluminiowe oraz, że bardzo utrudniony był dostęp do elementów które wymagały prostowania.

    Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony z poziomu wykonanej usługi i z tego jak zostałem potraktowany. Ciężko mi ocenić poziom innych usług serwisowych w tym ASO ale jeśli chodzi o bezinwazyjne metody naprawiania elementów karoserii uważam, że mają jednego z najlepszych fachowców.

    Polecam jak najbardziej!

Podobne warsztaty

  • Auto-Motor-Serwis

    Hipotezy 6,  Ursynów,  Warszawa

    ******   5.5  (99 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Oferujemy szeroki zakres usług związanych z obsługą, naprawą i eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Naprawiamy pojazdy w pełnym zakresie potrzeb Klienta. Dysponujemy 6 stanowiskami, zapewniając krótkie terminy. Wysoką jakość...

    Diagnostyka komputerowa
    od 100 zł
    Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
    od 600 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • HYBRYDY A&K SERWIS

    Rolnicza 258,  Łomianki,  Warszawa

    ******   5.7  (51 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych wszystkich marek. Oferujemy naprawy mechaniczne, elektromechaniczne i serwis klimatyzacji. Serwis istnieje od połowy 2019 roku, więc zależy nam na zdobyciu zaufania i grona zadowolonych klientów. Mamy 4...

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 50 zł
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 185 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Kuźnia Mechanika

    Modlińska 18, JABŁONNA (WJAZD OD UL. SZKOLNEJ),  Warszawa

    ******   5.8  (98 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Kuźnia Mechanika to firma stworzona z pasji i miłości do motoryzacji. Nasi mechanicy i obsługa Klienta pracuje dla pasji, z pasji i z pasją - wszystko to dlatego, że kochamy samochody, odbicie tego znajdziecie Państwo w opiniach o naszej...

    Diagnostyka komputerowa
    od 120 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 110 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • M.A Serwis

    Wiejska 21,  Mysiadło,  Warszawa

    ******   0  (0 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO-nomia

    MOŚCISKA, Chabrowa 16,  Bielany,  Warszawa

    ******   5.7  (64 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat znajduje się w Mościskach przy ulicy Chabrowej 16, nieopodal skrzyżowania ulic Estrady i Arkuszowej na Bielanach w Warszawie. Dysponujemy 3 stanowiskami naprawczymi (2 podnośniki oraz kanał) a także stanowiskiem myjni...

    Zarezerwuj wizytę
  • ABC-CARS

    Parowcowa 2 ,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.8  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    W ABC-Cars Warszawa naprawiamy samochody osobowe wszystkich marek, ponadto jesteśmy autoryzowanym serwisem marki SsangYong. Posiadamy grono wykwalifikowanych specjalistów oraz profesjonalnie wyposażone zaplecze warsztatowe, dzięki czemu szybko i...

    Diagnostyka komputerowa
    115 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    115 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • ​STAR AUTO GROUP

    Płochocińska 65, ,  Warszawa

    ******   5.9  (17 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Star Auto Group - Profesjonalny Serwis Samochodowy w Warszawie Witamy w Star Auto Group, Twoim zaufanym partnerze w zakresie kompleksowej obsługi samochodów osobowych i dostawczych. Nasz serwis znajduje się przy ulicy Płochocińskiej w...

    Zarezerwuj wizytę
  • AUREA WARSZTAT

    Aleja Krakowska 279,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.9  (11 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      Aurea - Twój Profesjonalny Serwis Samochodowy w Sercu Warszawy!   Zapraszamy do Aurea - serwisu samochodowego, gdzie dbamy o Twoje pojazdy tak, jakby były naszymi własnymi. Jesteśmy miejscem, gdzie profesjonalizm, doświadczenie i...

    Autoszyby, wymiana szyb
    od 300 zł
    Diagnostyka komputerowa
    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    Zarezerwuj wizytę
  • Rocar Bosch Car Service

    ul. Reymonta 50,  Bielany,  Warszawa

    ******   5  (68 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Bosch Car Service Rocar wyposażony jest w urządzenia najwyższej generacji co umożliwia nam kompleksową obsługę samochodów osobowych i dostawczych. Nasi pracownicy są fachowcami najwyższej klasy. Obsługujemy ponad 5 tyś. pojazdów...

    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 300 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 350 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Serwis Vania

    Kolejowa 37/39,  Wola,  Warszawa

    ******   5.3  (36 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Oferujemy naprawy mechaniczne samochodów osobowych wszystkich marek. Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie i wykonujemy ją z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Każdy klient może skorzystać z poczekalni. Zapraszamy do...

    Zarezerwuj wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat