POWRÓT

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Sabat Sp. z O.O. Kompleks Motoryzacyjny

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ PRZEZ INTERNET

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (18) Neutralne (0) Negatywne (10)

  • AUTOR: DATA: 2017-09-17 21:47
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wymiana rozrządu w Fordzie Focusie mk2 1.8 tdci kosztowała mnie drożej niż w oryginalnym serwisie Forda. Uzgadniane było, że komplet rozrządu (rozrząd suchy i mokry) będą kosztować 1500zł plus 550zł robocizna. Zadzwoniła do mnie osoba odpowiedzialna za wymianę rozrządu, że trzeba wymienić jeszcze dwie uszczelki pod pompą paliwa i pompą oleju i to będzie kosztować dodatkowe 300zł. Według serwisu Forda te uszczelki są uwzględnione zawsze w komplecie rozrządu i taki komplet na stronie forda można kupić za 1500zł (oryginalne części), zamiennik za 900zł w którym też są uwzględnione uszczelki. Z tego widzę na paragonie poza dwiema rzeczami zastosowane zostały zamienniki. Serwis Forda bierze 2000zł i robi wszystko na oryginalnych częściach , oddałem do Sabatu tylko dlatego, bo zależało mi na czasie. Na plus obsługa biura serwisu Sabat


  • AUTOR: DATA: 2017-07-06 20:45
    0.00% (0/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    5.07.2017 r byłem wykonać zbieżność po naprawie maglownicy i wymianie przednich tulei wahaczy przednich dolnych, najpierw oczywiście za namową pana w serwisie jedzie auto na szarpaki, panowie nawet dobrze podeszli do samochodu i w miarę wszystko w porządku w 10 letnim aucie. Jednak pan diagnosta zauważył że tuleja prowadząca w prawym wahaczu jest pęknięta w 30 % i że bez sensu zbieżność, mnie krew zalała bo miało być wszystko ok wahacz sam widziałem jak był wyciągany u mojego mechanika. Wszedłem pan pokazał mnie która tuleja i wyszedłem. Myślę niech mnie wycenią ile by to kosztowało. I tu niespodzianka 175 zł za tuleje i jakieś 150 za wymianę za stronę. Czyli jakieś 650 zł za tą usługę z tulejami. Do tego przy wycenie tych 150 zł Pan zapytał mechanika jak jest w tej Alfie a ten że to trzeba zobaczyć bo nie wie.(po to jadę do serwisu żeby wiedzieli ? czy się mylę ?) Skasowali 35 zł za diagnozę i pojechałem z reklamacją bo wahacz był wyciągany u kogo innego. Mechanik bierze mnie pod auto i sprawdza i mi pokazuje ową uszkodzoną tuleję. I mówi że jest ślad i rysa na gumie ale to nie jest pęknięte i tuleja trzyma i jest super i nie ma sensu robić i jak by widział to jak to miał na stole to mówi że 65 zł taka tuleja do wprasowania, i jak by było nie tak jak trzeba to od razu by wymienił bo miał wahacz na stole. I tak chcieli zarobić 650 zł za wymianę dobrych tulei. Z takimi diagnostami [wymoderowano] to się daleko nie zajedzie z takim centrum motoryzacyjnym. Chcąc okradać klientów. Miałem tam wcale nie jechać ze względu na wcześniejszy serwis Opla Astry ale myślę mają fajny sprzęt do geometrii to pojadę. Afla 159 w/g mechaników auto skomplikowane bo ma o zgrozo 2 wahacze ale z astrą 2 powinni sobie dać radę ale gdzie tam, prosta rzecz wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów. Połamali cała listwę osłaniającą świece i się nie przyznali, jakiś mechanik idiota pewnie ja na siłę oderwał i zaczepy połamał. Bo nie widział strzałki że wypinać w lewo. I jeszcze później na fakturze wymiana żarówki tablicy w Astrze (czas pracy mój co nie wiedziałem jak się za to zabrać jakieś 2 minuty) skasowali 40 zł prawie. Sabat skończył się na epoce Poloneza Caro Plus tyle w temacie. Tak więc jak chcesz zepsuć auto i połowę wymienić bez sensu śmiało jedź do sabatu. [wymoderowano] 35 zł za złą diagnozę, ale naciągać na wymianę dobrych tulei 650 zł to już przesada i próba kradzieży bo tak to powinno być traktowane w/g prawa tym bardziej że tuleje dobrej firmy można kupić poniżej 100 zł bez jakichkolwiek rabatów w hurtowni jako klient indywidualny !!!!! Pojechałem gdzie indziej sprzęt podobny cena połowę mniejsza. Obejrzeli te tuleje i w/g nic nie kwalifikuje się do wymiany i jest ok. W warsztacie byłem pierwszy raz po wpisaniu w google geometria kół i koszt usługi wyszedł 80 zł(+ 35 zł za pseudo diagnozę w sabacie). Nie pozdrawiam przedsiębiorstwa Sabat. tam chyba dawno liczy się tylko zysk a nie rzetelność.


    Marka/model samochodu:
    Alfa 159/ Opel Astra II

  • AUTOR: DATA: 2017-03-19 09:58
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Witam,szczerze polecam wszystkim zainteresowanym firme Sabat. Oddałm im autko z problemem o którym powiedział mi inny mechanik,oni nie zrobili bezmyslnie tego o co poprosilem tylko sami zweryfikowali i odkryli inną przyczyne chałasów,naprawili za niewielkie pieniadze i samochod juz po kilku godzinacz smiagal jak nowy.


    Marka/model samochodu:
    Peugeot 307 SW 2005r 1,6 hdi 110KM

  • AUTOR: DATA: 2016-12-19 22:34
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam firmę Sabat w Lublinie.To są fachowcy jakich mało w tym kraju.Obsługa miła ,mechanicy super ludzie na poziomie znają się na rzeczy , nie naciągają klienta na dodatkowe koszty.Powiem tak uczciwy warsztat.
    Piotr z Bydgoszczy właściciel Fiata Ducato max.
    Ps pozdrawiam załogę firmy Sabat


    Marka/model samochodu:
    Fiat ducato 2.3mj

  • AUTOR: DATA: 2016-05-02 19:01
    50.00% (3/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    W dniu 02.05.2016 (ok. godz. 11) za pośrednictwem witryny internetowej zakupiłem akumulator w sklepie "Sabat" przy ul. Budowlanej w Lublinie. Bezpośrednio po zakupie, na parkingu sklepowym okazało się, że zakupiony akumulator jest niższy od oryginalnego, w związku z czym nie można go prawidłowa zamontować. Poprosiłem sprzedawcę o wymianę na inny. Po oględzinach sprzedawca oświadczył, że ponieważ na akumulator zostały założone klemy (nie były nawet dokręcone), nie ma możliwości wymiany akumulatora na inny i poradził mi żebym sobie "coś podłożył". Zaznaczam, że wszystko odbywało się na parkingu przed sklepem, akumulator nie był dokręcony a samochód nie był uruchamiany. Jestem wieloletnim klientem zarówno sklepu, jak i serwisu "Sabat", posiadam kartę stałego klienta, co roku robiłem u nich przeglądy. Jednak po opisanym zdarzeniu nie zamierzam nawet przeglądać ich oferty.


    Marka/model samochodu:
    Toyota Avensis

  • AUTOR: DATA: 2016-01-07 17:02
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Profesjonaliści jakich mało! Zgrana ekipa fachowców, dobra atmosfera w powietrzu i solidnie wykonana robota. No i na wymienione czesci dostalem jeszcze gwarancje. Polecam


    Marka/model samochodu:
    volks

  • AUTOR: DATA: 2015-12-02 12:22
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Handluja czesciami, ale nie probuja naciągać klienta. Zamiast wcisnąć mi nową świecę wygrzebali tańszy zamiennik który dał ten sam efekt. Miło zaoszczędzić kilka złotych. Polecam sabat!


    Marka/model samochodu:
    i30

  • AUTOR: DATA: 2015-09-28 09:16
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ostatnio wymieniałam w Firmie Sabat kompletny rozrząd i olej, usługa wykonana fachowo i zgodnie z umową, wynegocjowałam dobry rabat.


    Marka/model samochodu:
    vw golf

  • AUTOR: DATA: 2015-03-26 15:18
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Nie bardzo rozumiem te negatywy. Pracownicy bardzo mili, wręcz nadskakują klientowi. Co do samej pracy też nie ma się o co przyczepić – co ma być zrobione to jest zrobione i to bez fuszerki.


    Marka/model samochodu:
    Seat

  • AUTOR: DATA: 2015-03-10 13:37
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Najlepszą blacharnię u nas w mieście mają właśnie w Sabacie. A wiem coś bo moim autem jeździ czasem żona i trochę obtarć już zdążyła zaliczyć. U nich jest tak, że nie odróżni się potem że było tłuczone ani że ktoś to poprawiał.


  • AUTOR: DATA: 2015-03-10 13:00
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jak ktoś szuka auta nowego albo używanego to najlepiej u nich. Mają niezłe promocje więc myślęże każdy znajdzie coś dla siebie. Poprzednie auto brałem na Słomczynie i drugi raz na giełdzie bym nie kupował bo łatwo się naciąć. Także polecam Sabat – bezpieczniej i pewniej


  • AUTOR: DATA: 2015-03-09 10:42
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Regenerowali mi wtrysk w aucie. Wcześniej to samo usiłowali zrobić dwaj inni mechanicy ale dopiero ekipa z sabatu zrobiła to profesjonalnie. Także zdecydowanie unikam już innych i wolę powierzyć moje auto im.


    Marka/model samochodu:
    Hyundai

  • AUTOR: DATA: 2014-08-02 22:38
    50.00% (2/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    W ubiegłym roku wydałem w tej firmie ok 15 tys zł. Staram się być tolerancyjny ale w przypadku montażu LPG to jakieś nieporozumienie. Monter instalacji po zbadaniu auta sam stwierdził że auto spełnia wszystkie warunki techniczne aby zamontować w nim instalacje. Wybrałem zalecane przez niego podzespoły z górnej półki przez co instalacja nie była najtańsza ( 3500 zł ) po kolejnej reklamacji musiałem dopłacić za jej przebudowę lecz to nie zmieniło faktu że samochód stracił moc, dławi się na wolnych obrotach, pali o 50% więcej gazu niż benzyny a do tego zapala się kontrolka Check Engine. Odwiedziłem serwis w celu reklamacji 5 lub 6 razy ale pomogło to jedynie na tyle że obecnie nie zapala się żółta kontrolka :/


    Marka/model samochodu:
    BMW 320i

  • AUTOR: DATA: 2013-09-23 09:28
    0.00% (0/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo polecam usługi tego serwisu. Zawsze spotykam się tam z miłą i fachową obsługą. Mam wrażenie, że zawsze jestem tam mile widziana. Polecam wszystkim Paniom i nie tylko. Nie znam się na mechanice, Panowie z obsługi zawsze chętnie mi wszystko tłumaczyli. Byłam ostatnio w Sabacie i zauważyłem kolejną pozytywną zmianę. Przenieśli biuro obsługi w inne miejsce (po salonie). Teraz dla Klientów jest jeszcze więcej miejsca.
    Gorąco polecam.
    Asia


    Marka/model samochodu:
    Suzuki

  • AUTOR: DATA: 2013-07-26 11:42
    33.33% (1/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    jeździłam od warsztatu do warsztatu w poszukiwaniu stuków i nikt nie mógł zlokalizować w innych warsztatach wymieniałam części które nie przynosiły efektu trafiłam do sabatu pracownik jako pierwszy przejechał się samochodem sprawdził na szarpakach po czym stwierdził, że za stuki pochodzą od nie dokręconego zacisku hamulcowego. Naprawa była błyskawiczna i tania. Bardzo miła i fachowa obsługa bez niepotrzebnego naciągania na koszty i cwaniactwa jak to bywa u innych. Ja osobiście polecam


    Marka/model samochodu:
    fiat punto

  • AUTOR: DATA: 2013-07-24 17:18
    57.14% (4/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Bardzo przepraszam że ja klient przeszkadzam pracownikom sabatu w ich pracy. Jakość obsługi jak za komuny " nie ma i nie będzie". Reklamowałem kupiony miesiąc temu akumulator. Nikt z biura obsługi nie powiedział mi ze mam zostawić akumulator na 3 dni. Dano mi do wypełnienia zgłoszenie reklamacyjne. Wypełniłem. Poczekałem 20 min aż Pan ponownie sie pojawi. Wysłał mnie na st.3 do elektryka . Tam znowu 20 min. czekania aż elektryk przyjdzie. Przyszedł i kazał mi zdemontować akumulator ( za montaż akumulatora zapłaciłem). Nie miałem kluczy i dowiedziałem sie ze potrwa to tylko 3 dni!!!-sprawdzenie czy ich nie oszukuję. Wychodzi na to że musze kupić nowy akumulator by obecny reklamować. Kpiny. Poczekałem jeszcze z 10 min na rozmowę z kierownikiem, który sam nie wiedzial co ze mną zrobić.Straciłem godzinę i dowiedziałem sie ze musze sobie znaleźć inny akumulator.Nie Polecam najgorszemu wrogowi.
    To jawne kpiny z klienta. Dodam że akumulator przed zakupem wyceniono mi na 206 zł brutto, ale zapłaciłem 225brutto + 12,10 wymiana. Na pewno sabatowi nie odpuszczę zostawie im ten akumulator. A jak nie uznaja reklamacji to sprawa do sądu.Jeszcze kilka lat temu obsługa była OK . Teraz radzę omijać szerokim łukiem


    Marka/model samochodu:
    nubira

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam

    Niestety muszę klientów przyznać rację... Aby dokładnie ocenić stan akumulatora należy oddać go do serwisu na ok 3 dni. Zobowiązują nas do tego producenci akumulatorów. Bardzo często zdarza się, że klient reklamuje rozładowany akumulator. W takim przypadku konieczne jest naładowanie akumulatora co wydłuża okres reklamacji. Nie chodzi tutaj o udowodnienie próby oszustwa (jak sugeruje Klient) lecz o profesjonalne zajęcie się sprawą. Sprawy związane z rozpatrywaniem reklamacji akumulatorów są na etapie zmian mających na celu ułatwienie naszym Klientom możliwość złożenia reklamacji szybko i bez problemu. Formalności staramy ograniczyć się do minimum. Prace powinny zakończyć się przed końcem roku. Za utrudnienia przepraszamy. Faktem również jest to że producent akumulatora nie przewidział akumulatorów zastępczych na czas rozpatrzenia reklamacji. W czasie krótkiej rozmowy Klientem starałem się wyjaśnić zasady rozpatrywania reklamacji akumulatora (Klient zwraca uwagę, że nikt nie został poinformowany). Niestety nie udało mi się opanować złości i agresji Klienta, który po chwili rozmowy odwrócił się i wyszedł z biura. Mam nadzieję, że Klient zgłosi się ponownie z akumulatorem w celu sprawdzenia, czy nie ma wad fabrycznych. Jeśli taka wadę stwierdzimy, Klient otrzyma zwrot pieniędzy lub wymianę akumulatora na nowy. Szkoda, że nie udało nam się dokończyć rozmowy, ponieważ w sytuacjach trudnych pomagamy naszym Klientom. nie ma sytuacji której nie da się rozwiązać. Trzeba jednak do tego aby obie strony współpracowały. Krzykiem, wulgaryzmami i próbą zastraszenia nie załatwia się spraw. Tak było za czasów komuny na które Klient się powołuje.
    Szanowny Kliencie, zapraszam do ponownego kontaktu w celu uzgodnienia terminu rozpatrzenia reklamacji. Mój numer telefonu znajduje się poniżej.

    Z poważaniem
    Grzegorz Ołówka
    Kierownik ASO Hyundai
    661-990-071

  • AUTOR: DATA: 2013-06-24 17:31
    50.00% (2/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    **treść usunięta przez moderatora**Nie zapisują żadnych notatek zgłoszeniowych, nie przekazują między sobą żadnych informacji. **treść usunięta przez moderatora** Jeśli samochód po wypadku można bardziej zepsuc to tylko w sabacie!! Mało tego jeśli może brakować dokumentacji dotyczącej samochodu to też tylko w sabacie. Uważajcie na ten serwis!!!!! Na naprawę czekałem ponad miesiąc! Lakier po dwóch tygodniach odprysną!!


    Zalety:
    Żadnych


    Wady:
    nikt się niczym nie interesuje!!! Zero kontaktu między pracownikami!! **treść usunięta przez moderatora**


    Marka/model samochodu:
    hyundai!!!

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam

    Proszę o padanie danych. Skontaktujemy się w celu rozwiązania problemu.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Ołówka
    Kierownik ASO Hyundai

  • AUTOR: DATA: 2013-06-07 17:03
    71.43% (5/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja byłem na przeglądzie w Sabacie.
    Dwa lata temu też tam byłem z tym samym samochodem... wtedy inny diagnosta mówił że to jeszcze nie jest konieczne na przeglądzie ale trzeba szybko wymienić jakąś część chyba tylny most albo jakąś część w tylnym moście. Nie wymieniłem wtedy.
    Teraz inny diagnosta w Sabacie powiedział że wszystko jest w porządku. Dodatkowo wymienili mi olej w samochodzie w ramach prezentu (miałem swój olej i zapłaciłem tylko za filtr oleju) a nie jak w innych stacjach gdzie dokonują przeglądu dają jakiegoś miśka albo nic.

    Możliwe że dwa lata temu diagnosta miał rację a może znalazł jakiś drobny błąd bo może chciał naciągnąć na koszty związane z naprawą. W każdym razie jeszcze w ubiegłym roku słyszałem że coś delikatnie "szura" z tyłu samochodu, w tym roku tego już nie słyszałem.

    Polecam robić tam przegląd samochodowy. Obsługa jest miła. No a prezent rewelacyjny (wymiana oleju)

    *Oceń czas naprawy i *Oceń koszty naprawy - dziwne że muszę to zaznaczyć jak robiłem tylko przegląd...


    Marka/model samochodu:
    Renault

  • AUTOR: DATA: 2013-04-14 11:10
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwis rewelacyjny miła obsłucha, fachowo doradzą, rozsądne ceny i nawet kartę stałego klienta dostałam. Usterka szybko zdiagnozowana. Ja bardzo polecam.


    Zalety:
    dobra obsługa
    fachowe doradzą i wyjaśnią co i dlaczego należy wymienić
    możliwość przebywania przy samochodzie podczas naprawy
    na życzenie oddali stare wymienione części dzięki temu wiem, że nie ma "naciągania"


    Marka/model samochodu:
    getz

  • AUTOR: DATA: 2013-02-26 10:42
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Byłam w Sabacie na badaniu technicznym. Zostałam miło i fachowo obsłużona. Przy okazji mechanik zlokalizował usterkę, z która od dawna jeździłam po niby warsztatach. Okazało sie że jakaś drobnostka, którą mechanik naprawił w ciągu pół godziny, sprawiała że przez pół roku jeździłam po innych warsztatach i płaciłam za kolejne (nietrafione) naprawy. Panowie sprawdzili przy jakim przebiegu miałam ostatnio wymieniany olej i poinformowali kiedy powinna nastąpić następna wymiana. Jestem naprawdę mile zaskoczona. Polecam.


    Zalety:
    Szybko, fachowo i miło


    Wady:
    Brak


    Marka/model samochodu:
    Volvo

  • AUTOR: DATA: 2013-02-22 17:24
    50.00% (3/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    szczególnie odradzam nie mili pracownicy czas oczekiwania na naprawę mega długi ceny z kosmosu kłamstwa na każdym kroku wymieniłem całe zawieszenie za 2 dni pojechałem na przegląd i okazało sie ze tuleje i sworzeń z prawej strony do wymiany podziekowałem za przegląd i pojechalem do konkurencji i okazało sie ze wszystko jest ok ale sabat chcial wymieniac działającą czesc przykre jest to i odradzam traca klijetow i mam nadzieje ze reklama w radiu nikogo nie przekona zeby tam pojechac z powazaniem Piotr


    Marka/model samochodu:
    wv

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jest mi niezmiernie przykro jeżeli mój pracownik potraktował Pana w sposób niewłaściwy. Z pewnością wyjaśnię zaistniałą sytuację. Proszę jednak o podanie więcej szczegółów, które pozwolą na zlokalizowanie problemu. Wydaje mi się, że najlepszym sposobem będzie skontaktowanie się ze mną telefonicznie lub przez e-mail.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Ołówka
    Kierownik ASO Hyundai

  • AUTOR: DATA: 2013-01-15 21:27
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam wszystkim ten warsztat. Działają sprawnie, szybko i skutecznie. Serwisuję się tam od dłuższego czasu. Jeśli mam problem doradzą w jaki sposób można go usunąć. Ostatnio mieli fajną opcję do serwisu klimatyzacji.


    Zalety:
    części na miejscu
    fachowe doradztwo
    miła obsługa
    klima w poczekalni
    dają rabaty


    Wady:
    skócili godziny pracy
    brak możliwości rezerwacji przez internet (za wyjątkiem opon)
    kiepski dojazd


    Marka/model samochodu:
    Opel Astra H

  • AUTOR: DATA: 2012-05-19 13:16
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawialem swojego seata awaria na drodze -ogromnym plusem jest to że mają własne lawety szybko dostarczyli auto wycenii usługe mieli czesci na miejscu Miła fachowa usługa i rozsądne ceny z mojej strony mogę tylko polecić


    Zalety:
    duży zapas czesci
    własne holowniki
    czas pracy 7-22 !!!
    fachowa pomoc


    Wady:
    brak


  • AUTOR: DATA: 2012-05-09 05:55
    25.00% (2/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Szczerze nie polecam !!!!! Ok. 20 kwietnia odstawiłam samochód do Sabatu bo trzeba było wymienić jedno z łożysk z przodu, bo już hałasowało i nasmarować tłoczek i oczyścić hamownik, bo sie troche przyblokował, okazało się, że podobno koniecznie trzeba u mnie też zmienić tarcze hamulcowe bo sa skorodowane. Po wymianie tych nieszczęsnych i nie tanich tarcz mam teraz uziemiony samochód, felgi mi się tak napiekają, że np. po przejechaniu 10-15km. w tzw. ruchu miejskim nie da się na nich palca utrzymać a opony śmierdza paloną gumą, wczoraj odbierałam już trzeci raz samochód, po kolejnej próbie naprawy ze strony Sabatu i znowu jest to samo, w sumie już wyniosło mnie wszystko ok.550 zł (bo za każdym razem sobie za coś doliczają, znowu niby coś wymieniają, coś posmarują), plus oczywiście mój zmarnowany czas, nerwy i koszt paliwa na dojazdy - a poprawy brak!!!!!. Brak wiedzy i kompetencji !!!! dzisiaj kolejny raz będe musiała odstawić samochód i aż mi się słabo robi na samą myśl, bo co raz bardziej jestem przeświadczona, że tam po prostu pracuje stado ***treść usunięta przez moderatora***!!!!! Konsultowalam sprawę w innym warsztacie i mechanik podpowiedział mi, że mogli zamontować tarcze hamulcowe z innego modelu samochodu - i teraz moge mieć np. za grube tarcze..... tylko dziwna sprawa.... mam Hyundaia a Sabat właśnie specjalizuje się w obsłudze tej marki - więc co jak co ale w Sabacie powinni wiedzieć jakie tarcze hamulcowe są odpowiednie do mojego samochodu......


    Zalety:
    czasami maja czesci do Hundai, ale ja akurat musiałam czekac na łozysko, bo nie mieli


    Wady:
    brak kompetencji i wiedzy, ***treść usunięta przez moderatora*** klientów na wymianę czegoś co jeszcze jest dobre


  • AUTOR: DATA: 2010-11-24 16:28
    66.67% (2/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Pół roku temu wykonywałem generalny remont samochodu, a oni znaleźli usterki na 500 zł, przy płaceniu powiedzieli 1000 zł. Czy to jest poważna firma??


  • AUTOR: DATA: 2010-09-28 15:28
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo tanio i bardzo profesjonalnie


    Zalety:
    własne części , profesjonalizm , miła obsługa


  • AUTOR: DATA: 2010-09-09 21:04
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    kilkakrotnie wymieniałem u nich opony i olej silnikowy teraz przyszła kolej na rozrząd i moja opinia jest bardzo pozytywna , ceny usług i materiałów jak w innych stacjach obsługi (garażowych mechaników nie brałem pod uwagę). Zmiana ceny w trakcie naprawy to normalne z ich strony ponieważ u mnie przy wymianie rozrządu doszły dwa uszczelniacze i uszczelka miski , cena za wymianę rozrządu była ta sama tylko doliczone mi dodatkowe usługi co jest chyba logiczne , a przynajmniej dla mnie. Szczerze polecam.


    Zalety:
    zapas części we własnym magazynie i całkiem miła i profesjonalna obsługa


    Wady:
    lokalizacja i warunki lokalowe


  • AUTOR: DATA: 2009-11-16 14:20
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Tragedia omijajcie jak najdalej ten warsztat. DROGO (naciągają powykonawczo na potęgę!), jedną rzecz zreperują dwie inne zepsują, elektryk to raczej wróżbita a nie fachowiec... Jedyny plus to duży zapas części zamiennych (sklep na podorędziu).


    Zalety:
    Sklep z częściami zamiennymi - podstawowe rzeczy są od reki.


    Wady:
    Drogo - naciągają na kosztach ze 100 złotych nagle robi się 500... (bo trzeba było odkręcić i zakręcić itd...)


DODAJ OPINIĘ

 

fax. (081) 446-22-19


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup taniej


Podobne warsztaty

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. DAKAR

    LUBLIN   »   BURSAKI 6 G   »   CZECHÓW

    AUTOSERWIS DAKAR -NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH ,PEŁNA MECHANIKA,BLACHARSTWO,LAKIERNICTWO,KLIMATYZACJA,AUTOSZYBY, ELEKTRYKA,WULKANICZACJA, SPAWANIE PLASTIKU,BADANIA KOMPUTEROWE. Zapraszamy... NIE NAPRAWIAMY BUSÓW,SKRZYŃ AUTOMAT I GEOMETRII KÓŁ.

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO SERWIS DARIUSZ CHOŁODY

    Lublin   »   ul.Stadionowa 7

    Dni i godziny otwarcia: poniedziałek - piątek od 8.00 do 19.00 sobota od 8.00 do 13.00 Oferujemy usługi w zakresie kompleksowej mechaniki samochodowej: - naprawy silników, - naprawy skrzyń biegów, - wymiany rozrządu, - wymiany...

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AutoMechatronika mgr inż. Piotr Marynowski

    Lublin   »   Dożynkowa 19A   »   Bazylianówka

    AKTUALNE PROMOCJE: Serwis klimatyzacji (m.in. sprawdzenie szczelności, napełnienie, dezynfekcja ozonem) 99zł Przegląd samochodu przed wyjazdem na urlop 69zł (sprawdzenie: stanu zawieszenia, ukłądu hamulcowego, wydechowego, poziomu płynów...

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. GP Auto Serwis

    Lublin   »   Kąpielowa 5   »   Centrum

     Czynne: Pn-Pt 8:00-17:00   Dojazd do serwisu od strony ul. Unii Lubelskiej

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO-GAZ SERWIS Dariusz Stadnicki

    Lublin   »   Aleja Spółdzielczości 38

    Od wielu lat świadczymy usługi z zakresu szeroko pojętych samochodowych instalacji gazowych. Gorąco zachęcamy do skorzystania z naszej bogatej oferty. Dzięki zdobytej wiedzy i wieloletniej praktyce, zaspokoimy potrzeby i wymagania nawet...

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Trans-Wag Sp. z o.o.

    Lublin   »   ul. Łęczyńska 58

    Instalacje gazowe do samochodów gaźnikowych, z wtryskiem benzyny jedno i wielopunktowych z kolektorem plastikowym. Legalizacja zbiorników LPG, CNG.

  •       

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO-REWERS

    LUBLIN   »   Dominów 91   »   Abramowice

     Firma AUTO-REWERS Naprawa Samochodów Bogusław Gospodaryk działa na terenie Lublina i województwa lubelskiego od 1991 roku. Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie naprawy samochodów. Naszymi flagowymi markami są Audi i grupa Volkswagena...

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela "Auto Perfekt" Marek Mulak

    Lublin   »   ul. Turystyczna 114

    Przeglądy eksploatacyjne, remonty silników, naprawy skrzyń biegów, naprawy samochodowych układów elektronicznych: wtrysku paliwa - silniki benzynowe oraz diesel, ABS, airbag. Obsługę układów klimatyzacji, mechaniczne naprawy klimatyzacji.

  • JAPAN SERWIS

    Lublin   »   Związkowa 18

    OPINIE: 30+ ******

    JAPAN SERWIS SERWIS AUT JAPOŃSKICH I KOREAŃSKICH (MITSUBISHI , TOYOTA , NISSAN , HYUNDAI , KIA , MAZDA , SUBARU , SUZUKI , HONDA ) zawieszenie silniki elektronika rozrząd itp. DLA NASZYCH KLIENTÓW POCZEKALNIA, INTERNET WIFI , MOŻLIWOŚĆ...


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 8275

WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz