Volvo V50 z 2006 r.
W ostatnim czasie zauważyłem w moim samochodzie dość duży skok poziomu oleju. Pojechałem do serwisu Volvo gdzie mi zasugerowano problem z filtrem PDF. Jednak po diagnozie, serwisanci stwierdzili, że mam za mało płynu w mokrym filtrze PDF i jedna ze świec żarowych jest niesprawna. Po dolaniu płynu i wymianie świecy usterka miała zniknąć. Niestety ale po przejechaniu jakieś 1500 km zauważyłem, że z poziomu min oleju zrobił się poziom max. Co może być przyczyną ?
ul.Dembowskiego 22, Szczecin
Stawiam na początkowe problemy z filtrem DPF . Można również sprawdzić czy wtryskiwacze nie " leją "
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Obstawiam nadal problem dpf
Polna 9, Czempiń
Jaki jest stan zapełnienia filtra DPF?
Śródmieście, Wałbrzych
Byc moze nie dochodzi do inicjacji wypalania dynamicznego DPF.DPF ma zbyt małą temp./musi byc ok.350-650 stopni/zeby wystąpilo dynamiczne wypalanie.Powodem są byc moze krótkie odcinki jazdy,mog,a byc zapchane przewody czujnika róznicowego/metalowe/lub zbyt zapchany dpf i sterownik nie wysyła info o wypaleniu dynamicznym.Prosze zrobic wypalanie programowe komp.diagnostycznym i wymienic po tym olej
ul. Dauna 95a, Kraków
Typowe w tym aucie rozcieńczenie oleju paliwem spowodowane regeneracją filtra DPF. Filtr zdiagnozować pod kątem właściwej obsługi (czujniki, stan silnika itp) i ew zregenerować lub wymienić. Koniecznie wymienić olej bo niebawem będzie problem cieknącej turbosprężarki (paliwo z olejem nie smaruje)!
F. Philipsa 8, Piła
problem z dpf-em, lu lejące wtryskiwacze
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.